Garbolino quater back 564 (13 mtr)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Thedge
    Komt net kijken
    • 18-02-2004
    • 64
    • Waalre

    Garbolino quater back 564 (13 mtr)

    Ik overweeg de Garbolino quater back 564 (13 mtr) aan te schaffen. Gezien de prijs (meer dan € 800) zo ik graag iemand horen die ervaring met deze hengel heeft.

    Alvast bedankt!!!

    gr,

    Marcel


    [Gewijzigd door Thedge op 02-18-04 at 04:48 PM]
  • Theo de Kreij (van Berner

    #2
    Hmmmm, als je ieder jaar je hengel kan inruilen voor een nieuwe (fabrieksvisser) is het een goede stok. Maar heb je brokken, dan is dit merk niet al te sterk in de aftersales. Ik heb het niet zo op dit merk. Maver is goed, Triana is iets beter en waar Sensas straks mee komt is helemaal top, maar de prijzen weet ik nog niet. Zullen gezien de kwaliteit wel veel hoger liggen.

    Reageer

    • tuinstoel
      Newbie
      • 20-12-2003
      • 26

      #3
      Hey Thedge

      Je kan beter voor een Sensas hengel kijken die zijn er in iedere prijscategorie en geleverd met 2 topsets,cupset en foudraal

      M.V.G.
      Team Sensas 52

      Reageer

      • Thedge
        Komt net kijken
        • 18-02-2004
        • 64
        • Waalre

        #4
        Alvast bedankt voor het advies, maar het valt mij erg op dat het adviezen zijn van mensen die gesponsord worden door een bepaald merk. het is dan natuurlijk logisch dat hjij of zij dit merk adviseert. Zou iemand ook nog een onafhankelijk advies kunnen geven.

        Alvast bedankt,

        gr

        Reageer

        • Lex van den Ende
          Met enige kennis...
          • 23-01-2003
          • 402
          • Tilburg

          #5
          Hoi Thedge,

          Persoonlijk ken ik heel weinig van de Garbolino hengels. Wel kan ik je aanraden om eens naar Triana te gaan kijken. Zij maken hele mooie stokken. Ook Maver is niet verkeerd. Ik vis zelf met een g27 maar overweeg de aankoop van een Triana Ganza. Een hele mooie stok die in packvorm wordt verkocht met twee topsets en een powerkit.
          Groeten,

          Lex.

          Reageer

          • peet
            Komt net kijken
            • 23-12-2003
            • 93
            • merelbeke

            #6
            dag Thedge,

            mocht ik van u zijn zou ik toch ook eens kijken naar de sensas willebroek
            advies prijs van 870 tot 980 euro naargelang topsets 4 of 5 delen
            zijn inbegrepen voor dit alles
            een hengel van 13meter
            2 topsets
            1 power topset
            3 topdelen
            een foedraal
            4 beschermings bussen
            heb op de opendeurdagen de garbolino quater backen de sensas willebroek in mijn handen gehaden ik zou het direct weten en voor de prijs moet je het ook niet laten


            [Gewijzigd door peet op 03-08-04 at 07:44 PM]
            groeten en goede vangst !!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Reageer

            • Jans
              Toekomstig expert
              • 13-03-2004
              • 272
              • Drenthe

              #7
              Heb gehoord van een verkoper in een hengelsportzaak (een heeeeeele bekende) dat de sensas stokken oude modellen Maver zijn, dus hoezo beter!
              Diezelfde verkoper vertelde ook dat de levering van hengeldelen bij Garbolino inderdaad nogal eens problemen geeft.

              Er zijn zoveel verschillende hengels op de markt dat je door de hengels het bos (water) niet meer ziet, kwaliteit zit 'm niet alleen in de strakheid of het gewicht van een hengel maar ook in de gevoeligheid voor breuk, slijtvastheid van de bussen en de levering van reserve onderdelen ( ook na vijf of zes jaar).

              Er zijn trouwens maar weinig merken die hun hengels zelf maken, o.a Shimano, Faps en Diawa geloof ik, de rest komt uit twee of drie andere fabrieken.

              Reglass bouwt een heleboel hengels, en dan voornamelijk voor de Italiaanse merken.
              Er is altijd iemand die nog minder vangt.

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎