octoplus onderdelen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ramon Ansing
    tsjah?
    • 27-06-2006
    • 760
    • Tolbert

    octoplus onderdelen

    hoi, weet een van jullie formers misschien een winkel (liefst met online shop) die octoplus viskist onderdelen heeft. Tijdens het googlen kwam ik niet verder dan ebay en wat engelse postorder site`s dus dat schiet niet erg op.

    Bedankt in ieder geval.

    ramon
  • T3RR0R
    Dacht dat ik beet had
    • 15-09-2007
    • 980
    • Heerlen

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
    hoi, weet een van jullie formers misschien een winkel (liefst met online shop) die octoplus viskist onderdelen heeft. Tijdens het googlen kwam ik niet verder dan ebay en wat engelse postorder site`s dus dat schiet niet erg op.

    Bedankt in ieder geval.

    ramon
    Wat zoek je dan Ramon, Octoplus is al lang verdwenen volgens mij. (voor wat ik weet opgekocht door rive)
    Ik heb wel nog het een en ander liggen van dat spul, maar da's wel al zeker 10 jaar oud.

    Groet,

    Marco
    Lid Team Sensas Punt NL
    marco@breamteam.nl
    http://www.teamsensas.nl/

    Reageer

    • Ramon Ansing
      tsjah?
      • 27-06-2006
      • 760
      • Tolbert

      #3
      Een voorpoot, in engeland hebben ze het nog wel kan ik het zo bestellen maja voor 1 of 2 voorpoten is ook weer zo he. De assesoires zijn veel beter te krijgen van andere merken maargoed orgienele poten zou wel leuk zijn. En op het belgishe wivisforum zag ik bij profiel foto`s ook plateau`s van hun en die waren zeker geen 10 jaar oud. Vandaar mijn vraag.

      Reageer

      • T3RR0R
        Dacht dat ik beet had
        • 15-09-2007
        • 980
        • Heerlen

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
        Een voorpoot, in engeland hebben ze het nog wel kan ik het zo bestellen maja voor 1 of 2 voorpoten is ook weer zo he. De assesoires zijn veel beter te krijgen van andere merken maargoed orgienele poten zou wel leuk zijn. En op het belgishe wivisforum zag ik bij profiel foto`s ook plateau`s van hun en die waren zeker geen 10 jaar oud. Vandaar mijn vraag.
        Ik heb het over die met die rode muddfoots en 6 kant, 16mm. heb ze in twee lengtes, dus......
        Als je interesse hebt, je kan er zo een of twee van me hebben, moet je me alleen laten weten welke lengte, ik heb de 41cm en de 76cm.

        Groet,

        Marco
        Lid Team Sensas Punt NL
        marco@breamteam.nl
        http://www.teamsensas.nl/

        Reageer

        • T3RR0R
          Dacht dat ik beet had
          • 15-09-2007
          • 980
          • Heerlen

          #5
          p.s. Ik weet niet of je op het NK korpsen bent de 27ste, maar dan kan ik ze daar mee naartoe nemen voor je. Laat maar wat horen.

          groet,

          Marco
          Lid Team Sensas Punt NL
          marco@breamteam.nl
          http://www.teamsensas.nl/

          Reageer

          • Ramon Ansing
            tsjah?
            • 27-06-2006
            • 760
            • Tolbert

            #6
            Ik heb wel intresse in 2 poten van 76 cm we bespreken het verder wel via pb oke?

            Reageer

            • Ramon Ansing
              tsjah?
              • 27-06-2006
              • 760
              • Tolbert

              #7
              marco ik heb je een pb gestuurd.....

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎