Hahahahahahahahahaha

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    Hahahahahahahahahaha

    Vrouw beweert zwanger te zijn van clown Bassie (73)


    De Puddingbuks van Bassie schijnt het nog te doen!






    AMSTERDAM - De 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard zegt zwanger te zijn van de inmiddels 73-jarige clown Bassie.











    Volgens de site ShowbiZnewZ.nl, die de vrouw heeft gesproken, is Sandra ruim acht maanden geleden zwanger geworden van de clown, na een optreden in haar woonplaats.
    Volgens Sandra heeft ‘de vader’ niet gereageerd op haar eisen en laat hij verder niets van zich horen. Zij eist nu dat, zodra het kind geboren is, er een vaderschapstest wordt gedaan. Hieruit zou moeten blijken of Bassie inderdaad de biologische vader is van de nu nog ongeboren baby. Als de test aangeeft dat de clown inderdaad de vader is, kan zij hiermee alimentatie opeisen voor haar kind.
    De echtgenoot van Sandra heeft inmiddels een echtscheiding aangevraagd.
    Afgelopen donderdag bekende de clown tegen ShowbiZnewZ.nl de vrouw wel te kennen maar noemde hij zijn toekomstige vaderschap “klinkklare onzin”. Bassie, die al meer dan een jaar columns schrijft voor de website van ShowbiZnewZ, is echter na de eerste confrontatie met dit verhaal al dagen niet meer bereikbaar voor verder commentaar. Het management van de clown geeft eveneens geen commentaar meer op de situatie.
  • Master
    Voerboer
    • 26-02-2007
    • 1148
    • Zoetermeer

    #2
    Je moet als 31-jarige toch wel heel wanhopig zijn om met zo'n ouwe clown in bed te stappen. Ze zal zich toch op zijn minst 2 x dood hebben gelachen. 1. toen hij opgemaakt in zijn string de badkamer uit kwam en 2. toen hij daarna zijn string uitdeed. Bassie heeft namelijk de ziekte van Hedel. Meer haren op zijn zak dan op zijn schedel.
    Theo de Kreij.
    www.natuurzorg.eu

    Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

    Reageer

    • junior
      Sportvisser
      • 15-03-2005
      • 563
      • Heythuysen

      #3
      Alles is voor Bassie,Alles is voor Bassie!!!

      Reageer

      • Jakob
        <*{{{{><(
        • 06-03-2007
        • 1870
        • Staphorst

        #4
        Alleen de alimentatie niet, die is voor Sandra

        Reageer

        • The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5439
          • Feânwalden

          #5
          " Bassie zegt altijd blijven lachen"
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

          ik knibbelje foar gjin ien

          The Frisian Viking

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Master
            Je moet als 31-jarige toch wel heel wanhopig zijn om met zo'n ouwe clown in bed te stappen. Ze zal zich toch op zijn minst 2 x dood hebben gelachen. 1. toen hij opgemaakt in zijn string de badkamer uit kwam en 2. toen hij daarna zijn string uitdeed. Bassie heeft namelijk de ziekte van Hedel. Meer haren op zijn zak dan op zijn schedel.
            ja nou weet je niet hoe de 31 jarige eruitzag natuurlijk ,misschien moest zij van bassie wel een zak over der hoofd,maar ja je weet het niet he met die bassie ,misschien heeft hij me daar een kinderarm hangen

            Reageer

            • † Frederik de Belder
              [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
              • 13-01-2003
              • 5730
              • Niel (België)

              #7
              De vaderlandse vlag over haar tronie en schieten voor het vaderland



              Hup Bassie Hup
              Groetjes Freddy

              ********************************
              * Teamlid "Dierenvriend" België *
              ********************************
              http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

              http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

              http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

              Reageer

              • cquad
                Iets met water
                • 18-03-2008
                • 361
                • Buitenpost [FRL]

                #8
                Hmm hij doet het goed... op 73 jarige leeftijd nog iemand van 31 =)
                Volg mijn voorbereidingen op twitter: http://twitter.com/cqu4d/

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #9
                  Ik proef toch enige jaloezie.
                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door cquad
                    Hmm hij doet het goed... op 73 jarige leeftijd nog iemand van 31 =)

                    ja je weet het niet ,ik denk zomaar dat het niet echt een lekker wijf was.

                    ik zie hem al liggen in zijn blote reet met dat rode haar en die neus op.

                    ah ah ah hallo vriendjes en vriendinnetjes dat was het dan al weer aaaaaaaaahhhh allememachies

                    Reageer

                    • The Frisian Viking
                      NHSF Erelid
                      • 27-06-2006
                      • 5439
                      • Feânwalden

                      #11
                      Tja ze zeggen dan zo`n oude bok die lust nog wel een groen blaadje
                      Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

                      ik knibbelje foar gjin ien

                      The Frisian Viking

                      Reageer

                      • Ramon Ansing
                        tsjah?
                        • 27-06-2006
                        • 760
                        • Tolbert

                        #12
                        Bas 'Bassie' van Toor (73) is bereid een vaderschapstest te ondergaan. "Mocht blijken dat ik inderdaad de vader ben van de baby dan zal ik het vanzelfsprekend liefhebben," aldus clown Bassie. "Alhoewel het mij bijzonder sterk lijkt dat ik daadwerkelijk de biologische vader van het kind ben, dit is volgens mij zelfs onmogelijk, maar wij zullen het over twee maanden zien," laat hij weten aan de website ShowbiZnewZ.nl.
                        Bassie reageert daarmee voor het eerst op de uitlatingen van Sandra K. (31), de vrouw die beweert zwanger te zijn van de clown. De vrouw uit Heerhugowaard zegt dat zij na een optreden in haar woonplaats, ruim acht maanden geleden, in verwachting is geraakt van Bas van Toor. Eerder deze week deed de populaire artiest de aantijgingen van de aanstaande moeder nog af als 'klinkklare onzin'.
                        Sandra zegt tegen ShowbiZnewZ.nl opgelucht te zijn met deze reactie. Ook hoopt zij dat het kind in goede gezondheid ter wereld komt en hij of zij de vader krijgt die het verdient. Totdat de vaderschaptest heeft plaats gevonden hebben betrokkenen besloten om geen verdere mededelingen in de media te doen.

                        Reageer

                        • Jakob
                          <*{{{{><(
                          • 06-03-2007
                          • 1870
                          • Staphorst

                          #13
                          Ja die Bassie, heeft zijn hele leven lang gespaard, alleen was het geen geld. Ik heb nu al medelijden met het kind

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            verdomm ekijk nou het lijkt wel een x file

                            'Sandra K. wilde wel seks met Van Persie'

                            donderdag 25 augustus 2005 08:05
                            Sandra K., de vrouw die Robin van Persie heeft beschuldigd van verkrachting, wilde in eerste instantie wel degelijk seks met de voetballer. Ook is zij niet ontvoerd, in tegenstelling tot wat zij in eerdere verklaringen aangaf.


                            Dat meldt De Telegraaf, die zegt in het bezit te zijn van politieverhoren. Na een avond stappen in Rotterdam, ging de 21-jarige K. mee naar een hotel met de destijds eveneens 21-jarige Van Persie en zijn vrienden Reinhard Breinburg en Youssef el Bari.
                            'Aan zijn manier van doen merkte ik dat Robin seksueel in mij was geïnteresseerd. Tot dat moment behoorde seks met hem zeker tot de mogelijkheden,' verklaarde K. over de autorit naar het hotel. Volgens de vrouw liep de situatie uit de hand op de hotelkamer, toen Van Persie haar vroeg seksuele handelingen te verrichten bij één van zijn vrienden.
                            'De enige'
                            'Dat was ik toch echt niet van plan. Seks met Robin behoorde wel tot de mogelijkheden, maar hij was echt de enige,' zei K. 'Maar ik wilde niet mee in zijn manier van doen. Ik vond dat hij gewoon moest doen en rustig aan. Als hij dat had gedaan, zou ik hier niet hebben gezeten, daar ben ik heel eerlijk in. […] Ik vond hem leuk en als het allemaal rustig was verlopen, zou ik best wel seks met hem hebben gehad en dat zou ik dan ook zelf hebben gewild.'
                            K. verklaarde dat het uiteindelijk toch tot seks kwam met de Arsenal-voetballer, omdat hij ondanks haar verzet doorzette.
                            Gelogen
                            De vrouw heeft toegegeven te hebben gelogen over de ontvoering, en trekt die aanklacht daarom ook in. 'Ik zei dat omdat ik wilde dat de politie snel zou komen. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik werd ontvoerd. Niet in de auto en ook in de hotelkamer heb ik dat gevoel niet gehad.'
                            Ze verklaarde in eerste instantie dat als ze zou gillen of een probleem zou maken, de mannen haar dood zouden maken.
                            Van Persies advocaat Bram Moszkowicz denkt dat de voetballer zich niet hoeft te verantwoorden voor de rechter, vooral vanwege de tegenstrijdige verklaringen van K. Ook denkt Moszkowicz erover een verzoek tot seponeren in te dienen bij de officier van justitie (lees ook Kans op vervolging Van Persie steeds kleiner).

                            Reageer

                            • spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

                              #15
                              ik begin te geloven dat hij er is ingeluisd.


                              bassie is belazerd door look alike

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎