Slechte vangsten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • S-Type
    Newbie
    • 26-10-2008
    • 13
    • Obbicht

    Slechte vangsten

    Graag zou ik eens willen weten of de vangsten dit jaar in het hele land zo slecht zijn geweest.
    Ik vis al bijna 40 jaar just for fun, in de zomer alleen met de hennep en zo slecht als dit jaar heb ik nog nooit meegemaakt vorig jaar ging het tot aan de gif lozing in België prima daarna was het over en sluiten.
    En zelfs met de made vissen is dit jaar al een probleem enkele uitzonderingen daar gelaten.
    Als ik dan lees op dit forum dat er in het noorden van het land op een paar uurtjes 160 stuks gevangen worden ben ik wel een beetje jaloers moet ik bekennen.
  • Viskerluu
    Banned
    • 07-08-2008
    • 278
    • Groningen

    #2
    Nou, sporadisch wordt er op sommige plekken wel goed gevangen. Echter zijn er veel plekken, waar je normaal om deze tijd van het jaar vis moet kunnen vangen, gewoonweg niet goed. Met name het IJsselmeer is bijzonder teleurstellend. Of dat door de jaarlijke zegenvisserij komt of door de waanzinnig hoge temperaturen, dat weet ik niet.

    Reageer

    • Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

      #3
      Jij weet het wel te zeggen waar het aan kan liggen, onderbouw dat eens, de meningen van deskundigen wijken namelijk nogal af.
      Vissen is een hobby geen religie!

      Reageer

      • Viskerluu
        Banned
        • 07-08-2008
        • 278
        • Groningen

        #4