spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ivo-69
    Noob
    • 12-04-2008
    • 166
    • Zuidland

    spui hier al uw gal omtrent de topicverziekers

    geintje (10 tekens) .....
    Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven
  • 4x14
    Banned
    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2
    Ik kijk wel uit... dalijk krijg ik weer een gele kaart omdat ik zei dat ik Visserkluu liever zie gaan en toch niet zal missen als die een ban krijgt.

    Reageer

    • Douwe
      NHSF lid van verdienste
      • 01-07-2006
      • 3136
      • Leeuwarden

      #3
      Nou die Douwe die mogen ze wel eens flink de waarheid vertellen dat is toch een ^%%#@!!!@$$%
      Vissen is een hobby geen religie!

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #4
        ja het word toch een gecensureerd regime ik kreeg net een rode kaart mijn 4e alweer dus ik ga er ook niet op in.

        dag hoor fijne avond

        Reageer

        • 4x14
          Banned
          • 10-12-2006
          • 849
          • Brielle

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
          Nou die Douwe die mogen ze wel eens flink de waarheid vertellen dat is toch een ^%%#@!!!@$$%
          Is dat zo Douwe ?

          Reageer

          • Ivo-69
            Noob
            • 12-04-2008
            • 166
            • Zuidland

            #6
            nou dan zal ik maar eens een gele kaart of tijdelijke ban riskeren.
            Ik vindt het inderdaad zwaar kloTe dat er hier op dit forum de hele sfeer verkloOt wordt door een select groepje die meent overal mee in discussie te gaan die niet eens ontopic zijn, ik erger me daar groen en geel aan, dan nog liever het hoge "chatgehalte" van Spui en consorten, dan dat oeverloos gediscussieer
            Kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven

            Reageer

            • 4x14
              Banned
              • 10-12-2006
              • 849
              • Brielle

              #7
              En wie zijn die 'consorten' ? Als er een keer normale vragen gesteld worden die niet al 100x voorbij zijn gekomen en die je zo op kan zoeken wil ik best daar een serieus antwoord op geven.
              Maar zoals nu ook weer een topic over casters een smaakje geven ja daar zakt m'n broek van af zeg...

              Ben ook wel benieuwd wat ze over die domme 4x14 zeggen...

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #8
                spui en consorten


                normaliter zit ik hier alleen achter mijn laptop


                raar is dat eigenlijk he als mensen met elkaar praten hier ,echt erg eigenlijk.

                zou er meer zo uit moeten zien topic vraag is kan ik met een karper hengel ook brasem vangen 1e antwoord ja, oke boem slot erop.

                dat lijkt me nogal een vermaak.

                Reageer

                • Viskerluu
                  Banned
                  • 07-08-2008
                  • 278
                  • Groningen

                  #9
                  Ik vind het woord 'spui' in de titel zeer gepast.

                  Reageer

                  • Douwe
                    NHSF lid van verdienste
                    • 01-07-2006
                    • 3136
                    • Leeuwarden

                    #10
                    Ivo een kenmerk van een forum is discussies voeren, dat jij er kennelijk niet zo bedreven in bent kan het selecte groepje, zo jij het noemt, niets aan doen.
                    Vergeet niet dat er ook een groot deel informatie en zelfdenkend vermogen in kan zitten.

                    4 X 14 een jonge vent waarbij de broek afzakt van bepaalde uitgekauwde topics, zie dat zijn jonge vissers die kennelijk wel het vermogen bezitten om de omslag te maken.
                    Vissen is een hobby geen religie!

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Viskerluu
                      Ik vind het woord 'spui' in de titel zeer gepast.
                      ja dat zal best ,ik zeg er niks meer van ik ga gewoon bas zijn tip opvolgen en op die rode driehoek drukken.

                      Reageer

                      • jeroenk
                        zolang er geen ijs ligt..
                        • 27-12-2005
                        • 1490
                        • Oldebroek

                        #12
                        Om hier gelijk op in te haken:

                        Een jaar geleden las ik nog wel eens nuttige info; nu is dat alleen maar oeverloos gezwam. De vaste namen die hier toen veel posten, zie ik nu nooit meer. Misschien omdat een select groepje het verknalt?

                        Ik vind het forum een geweldig middel om info te verzamelen en ook om lekker mn gal te kunne spuien...
                        MAAR: ga niet op elk topic reageren met een zinloze reactie.
                        Het begint met een vraag over een hengel en eindigd met de oudoom van mn oma die nog met een bamboe hengel viste... ZINLOOS.

                        Reageer

                        • Forummanager
                          Visserslatijn Nederland
                          • 30-12-2001
                          • 12131
                          • Albrandswaard

                          #13
                          Meiden...

                          Lastige van de oudere garde is dat ze zich kennelijk enige voorrrechten permitteren. Zij vergeten helaas dat er een jongere garde is (iedere dag nieuwe leden), die nog niet weten hoe ze iets moeten doen.
                          Als zij dat vervolgens in het forum op een normale wijze vragen, dan is er altijd wel eentje die meent zo'n nieuw lid te moeten "bijdehanteren".

                          Daarnaast merk ik op dat de meest creatieve scheldwoorden voorbijkomen omdat het kennelijk leuk is elkaar uit te kafferen. Doen we dat IRL ook? Zo ja, dan mis ik wellicht een stukje. Maar ik vraag begrip om er wel wat van te mogen vinden. Het is ten slotte een forum voor een ieder. Niet alleen de noob die net gergistreerd is, maar zeker ook niet van de oude garde die alles al heeft gezien en alles al weet.

                          De mods en ik worden wel eens zout van de mannen die zelf de reportknop indrukken als er lelijk tegen ze wordt gedaan en in het volgende topic iemand tot aan z'n schenen afzagen.
                          Naast een stukje fatsoen IRL bestaat er ook een stukje fatsoen op het forum.
                          En ik acht het tot een serieuze taak om dit forum een beetje schoon te houden van het geneuzel tegen elkaar.
                          Ik heb de mods gevraagd om de sfeer in de gaten te houden. Bijdehand gedrag tegen de mod, steken onder water in hun richting of het afzagen, afsnauwen of beledigen van wie dan ook gaat sneller een ban opleveren.

                          Als de volwassen mannen (en de enkele vrouwen) niet een sde meest essentiële vorm van normaal met elkaar om kunnen gaan kunnen laten zien, dan pas ik voor de aanwezigheid van deze lieden op dit forum.
                          Immers, dan zullen de nieuwe leden zich ook meer uitgenodigd voelen om reacties te plaatsen.

                          Vriendelijke groet,
                          Bas
                          Visserslatijn Nederland
                          http://www.visserslatijn.nl
                          Sinds 1997...

                          Nationaal HengelSportForum
                          http://www.hengelsportforum.nl
                          Sinds 2001...

                          Reageer

                          • Douwe
                            NHSF lid van verdienste
                            • 01-07-2006
                            • 3136
                            • Leeuwarden

                            #14
                            Bas ik doe het niet meer maar voor jou wil ik een uitzondering maken ga eens IRL mee om te controleren waarschijnlijk krijg jij dan een andere idee van de vissers die IRL de meest essentiële vorm van discussiëren missen.

                            Normale manieren van vragen; het is aan de ontvanger om te voelen wat normaal is, ik zie soms bijdehandterende _ mooi woord heb jij ontdekt - figuren die het gevoel van normaal totaal missen, tenminste in de vorm die wij ooit eens hebben moeten leren.
                            Weet je nog wel toen mocht een buurman of buurvrouw je onder de kont trappen als je iets verkeert deed en thuis kreeg je de rest.

                            Ik hoop niet dat je er een freubelschoolsysteem van wilt maken want dan is de sjeu er snel vanaf.
                            Vissen is een hobby geen religie!

                            Reageer

                            • Master
                              Voerboer
                              • 26-02-2007
                              • 1148
                              • Zoetermeer

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                              En wie zijn die 'consorten' ? Als er een keer normale vragen gesteld worden die niet al 100x voorbij zijn gekomen en die je zo op kan zoeken wil ik best daar een serieus antwoord op geven.
                              Maar zoals nu ook weer een topic over casters een smaakje geven ja daar zakt m'n broek van af zeg...

                              Ben ook wel benieuwd wat ze over die domme 4x14 zeggen...
                              Waarom is het zo'n ramp om onderwerpen weer opnieuw aan te halen? Bijvoorbeeld zoals jij de Casters aanhaald. Ik hoor aan het water zat keren mensen die het forum hebben ontdekt, er beter van worden in hun hobby, en graag ergens over zouden discuseren. Hun probleem is echter dat wanneer ze een vraag stellen ze iedere keer weer lezen "zoek het maar op, is al over geschreven". Dat ontmoedigd mensen om verder te gaan op het forum. Het demotiveert enorm.
                              Heb jij dan liever dat we van het forum een eenvoudige database maken? Het moet juist een kenniscentrum zijn waar iedereen uit kan putten en zijn problemen op tafel kan leggen, waar ze vervolgens dan nuttige antwoorden op krijgen. Zelfs al zijn die al vele malen eerder beantwoord.

                              4X14, als jij jezelf te goed acht om andere mensen op weg te helpen beter te worden in hun hobby, door dit soort uitspraken te doen, dan wordt het tijd dat je van je voetstuk afkomt. Je doet me denken aan een recent onderwerp Grote Voorn. Daar stelt de vrager dat hij aan het water in Limburg geen informatie los krijgt van de plaatselijke wedstrijdvissers. Zelfs niet over hoe je moet peilen. Ik krijg sterk het vermoeden dat jij er ook zat te vissen.
                              Theo de Kreij.
                              www.natuurzorg.eu

                              Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎