Colmic Carpa Slim

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • drennanboy
    Drennan forever
    • 11-02-2007
    • 93
    • Puurs

    Colmic Carpa Slim

    Ziet er een zeer sterke stok uit , ideale vijverhengel ?
    3 x clubkampioen
    5 x koning
  • benny
    dobbertjesvraagbaak
    • 09-12-2002
    • 383
    • omgeving Leuven(B)

    #2
    Ik krijg de kans twee van deze stokken aan te kopen. Lijkt me zeer degeljke stok.

    Ik vind het dan ook raar dat op deze oude topic geen antwoord komt. Zijn er bij onze nederlanders dan geen gebruikers van deze stok?

    Eigenlijk in het algemeen vind ik weinig reacties op Colmic-vaste-stokken. Raar, want in België lijkt me dit merk een gigantisch succes te zijn. Hoe zou het komen dat dit in Nederland niet zo aanslaat?

    Of heb ik het fout en zijn er toch meerdere vissers die interesse hebben naar dit merk, maar zijn er andere factoren(beschikbaarheid in winkels die dit merk aanbieden/ beperkt aanbod/ te duur bij jullie?/...) die ervoor zorgen dat er niet zoveel reacties op dit Colmic-topic komt??
    Vissen is NIET mijn hobby,
    Vissen is mijn leven!

    Reageer

    • kim de page
      Newbie
      • 27-12-2005
      • 6
      • zele

      #3
      ik ben dus vertegenwoordiger van colmic, ben nu in nederland in ede..........................
      Vissen is net zoals sex... Het duurt altijd veel te kort...

      Reageer

      • Tumba
        kom net gekeken
        • 02-09-2009
        • 189
        • Vlierden

        #4
        Ok heb met deze hengel geen ervaring maar is er iemand met de colmic K600 en de K700. Zo ja heeft er iemand info over deze hengels.

        Reageer

        • IHF1990
          Newbie
          • 03-02-2009
          • 46
          • Tilburg

          #5
          Heb ze in mijn favoriete hengelsportzaken in Nederland nog niet zien liggen. Weet dat er bij de Pestvogel voldoende hengels van Colmic te verkrijgen zijn.

          Naar mijn idee heeft Kim nog wat werk in Nederland

          Reageer

          • henkus
            Met enige kennis...
            • 23-12-2008
            • 457
            • hoogmade

            #6
            Nog nergens tegen tegen gekomen.

            Nu ben ik niet direct op zoek naar een vaste hengel maar wordt vervanging stilletjes aan wel nodig.
            De Cresta's zie je overal liggen maar Colmic heb ik nog niet gezien.

            Wel jammer want gewoon door het niet zichtbaar aanwezig zijn in winkels (in ieder geval niet hier in de buurt) wordt je toch meer naar de zichtbare merken gedreven, en dat terwijl ze waarschijnlijk best goede hengels maken, hoe breder het aanbod hoe beter je een goede keuze kan maken.

            Vooral hengels heb ik toch het liefst even in de hand voordat ik er een aanschaf, en aan de hand van verhalen alleen ga ik er zeker geen een kopen of bestellen.

            Reageer

            • kim de page
              Newbie
              • 27-12-2005
              • 6
              • zele

              #7
              jullie mogen ook altijd een adres geven als jullie winkelier interesse heeft. colmic kun je zeker krijgen bij: kuypers - kruidenier - goupi - john koy....
              Vissen is net zoals sex... Het duurt altijd veel te kort...

              Reageer

              • yarno
                Newbie
                • 08-09-2010
                • 10
                • westerbroek

                #8
                ik vis ook met een colmic.

                de colmic sisma 11,5 meter leuke hengel maar met veel wind staat de stok zo krom als een hoepel.

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎