Bagging waggler

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Dennis Benton
    Komt net kijken
    • 28-11-2007
    • 69
    • Sittard (Limburg)

    Bagging waggler

    beste mensen,

    Ik heb een poos geleden een bagging waggler gekocht van Korum en ben er niet helemaal tevreden over, hij is namelijk te dik. Nu heb ik van het merk Kobra de juiste maat gevonden (smaller) maar weet niet waar ik deze kan aanschaffen.

    Wie o wie kan mij helpen?

    O,ja voor diegene die niet weten wat dit voor een waggler is hij wordt voornamelijk op karper gebruikt.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.



    Groetjes, Dennis
    Fishermen never die, they just smell that way
  • Fisherman's Friend
    Frequent aanwezig
    • 15-07-2007
    • 100
    • Numansdorp

    #2
    Is er geen hengelsportwinkelier bij jou in de buurt die Ringer baits verkoopt,meestal hebben ze dan ook wel die Kobra methodfeeder korven liggen?
    Dan zou die ze voor je kunnen bestellen?

    Reageer

    • cesar
      IkVisDusIkBen
      • 28-12-2007
      • 59
      • Zoeterwoude

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Benton
      beste mensen,

      Ik heb een poos geleden een bagging waggler gekocht van Korum en ben er niet helemaal tevreden over, hij is namelijk te dik. Nu heb ik van het merk Kobra de juiste maat gevonden (smaller) maar weet niet waar ik deze kan aanschaffen.

      Wie o wie kan mij helpen?

      O,ja voor diegene die niet weten wat dit voor een waggler is hij wordt voornamelijk op karper gebruikt.

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.



      Groetjes, Dennis

      Ik heb even een afbeelding opgezocht op Internet van genoemde waggler van Korum en die zien er tamelijk grofstoffelijk uit ja. Die van Kobra zien er beter uit, maar zo te zien alleen in het buitenland te koop.
      Overigens heeft Shakespeare ze ook:

      Die zien er ook redelijk uit. Maar ik vis nooit met dergelijke wagglers, dus voor wat het waard is.

      groet,

      Cesar

      Reageer

      • Dennis Benton
        Komt net kijken
        • 28-11-2007
        • 69
        • Sittard (Limburg)

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Fisherman's Friend
        Is er geen hengelsportwinkelier bij jou in de buurt die Ringer baits verkoopt,meestal hebben ze dan ook wel die Kobra methodfeeder korven liggen?
        Dan zou die ze voor je kunnen bestellen?
        Ik vis al een tijdje en ken zowat alle hengelsportzaken hier in de buurt maar er is niemand die het merk kobra of ringers voert. Ik moet al richting noorden wil ik wat vinden.

        Beste cesar ik ken wel een aantal shakespear dealers in de buurt en ben van mening dat deze pennen beter in de richting komen thanx.


        Het vissen met zo'n waggler is fenomenaal de beten die je eraan zijn snoei hard alleen je gebruikt veel meer voer dan gebruikelijk, zeker als je elke 30 a 40 seconden opnieuw ingooit. Ik heb het een keer in Heerlen gebruikt en daar zaten een paar karpervissers op de "reguliere" manier te vissen. Ik heb ze geen vin zien vangen. Ik had er in een tijdsbestek van 5 uur 9 stuks er waren me ook nog 4 losgekomen dus een geslaagd dagje voor mij.
        Fishermen never die, they just smell that way

        Reageer

        • cesar
          IkVisDusIkBen
          • 28-12-2007
          • 59
          • Zoeterwoude

          #5
          Klinkt goed Dennis.

          Zelf vis ik nooit op karper maar misschien ga ik het wel eens proberen. Als je met zo'n waggler vist, op welke diepte kun je dan vissen en wat voor voer gebruik je daarbij ?

          Cesar

          Reageer

          • jodoti
            Vrije witvisser
            • 03-02-2007
            • 207
            • Tilburg

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Benton
            Ik vis al een tijdje en ken zowat alle hengelsportzaken hier in de buurt maar er is niemand die het merk kobra of ringers voert. Ik moet al richting noorden wil ik wat vinden.

            Beste cesar ik ken wel een aantal shakespear dealers in de buurt en ben van mening dat deze pennen beter in de richting komen thanx.


            Het vissen met zo'n waggler is fenomenaal de beten die je eraan zijn snoei hard alleen je gebruikt veel meer voer dan gebruikelijk, zeker als je elke 30 a 40 seconden opnieuw ingooit. Ik heb het een keer in Heerlen gebruikt en daar zaten een paar karpervissers op de "reguliere" manier te vissen. Ik heb ze geen vin zien vangen. Ik had er in een tijdsbestek van 5 uur 9 stuks er waren me ook nog 4 losgekomen dus een geslaagd dagje voor mij.
            Is de merknaam dan niet KORDA

            Reageer

            • Dennis Benton
              Komt net kijken
              • 28-11-2007
              • 69
              • Sittard (Limburg)

              #7
              Ik gebruik zelf een mix van sonubaits een groene eigenlijk is elk karpervoer wel goed (eventueel een methodmix) alleen je moet het vrij droog houden zodat het lekker bruist en werkt. Als aas is eigenlijk ook vanalles mogelijk van pier, mais tot zelfs boilie. En de diepte is even aftasten maar in de regel neem ik zeventig centimeter tot anderhalve meter.
              Fishermen never die, they just smell that way

              Reageer

              • Dennis Benton
                Komt net kijken
                • 28-11-2007
                • 69
                • Sittard (Limburg)

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                Is de merknaam dan niet KORDA
                nee toch niet helemaal kijk hier maar eens naar

                Buy and Sell Domains with Dan.com. Discover millions of domain names available for sale. Dan.com keeps you safe.


                het is wel grappig want ik heb ook zoeven op deze site gekeken
                Fishermen never die, they just smell that way

                Reageer

                • Ruben Kupers
                  Newbie
                  • 08-03-2008
                  • 5
                  • NL

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Benton
                  Ik gebruik zelf een mix van sonubaits een groene eigenlijk is elk karpervoer wel goed (eventueel een methodmix) alleen je moet het vrij droog houden zodat het lekker bruist en werkt. Als aas is eigenlijk ook vanalles mogelijk van pier, mais tot zelfs boilie. En de diepte is even aftasten maar in de regel neem ik zeventig centimeter tot anderhalve meter.
                  je vist dus van de grond af in de bovenste waterlaag?

                  Reageer

                  • Dennis Benton
                    Komt net kijken
                    • 28-11-2007
                    • 69
                    • Sittard (Limburg)

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Kupers
                    je vist dus van de grond af in de bovenste waterlaag?
                    nee Ruben ik vis eigenlijk van de oppervlakte naar beneden.
                    Het voer wolkt dus naar beneden en daar dwarrelt je aas ook mee je gebruikt geen lood op de lijn, aangezien het een flinke dobber is, is het bolt-effect enorm gebruik daarom ook geen steunen.
                    Je kan ook de filmpjes eens GOED bekijken dan begrijp je het misschien iets beter.

                    Groetjes, Dennis
                    Fishermen never die, they just smell that way

                    Reageer

                    • Austin
                      Banned
                      • 05-12-2008
                      • 208
                      • veendam

                      #11
                      E bay england zou een mogelijkhied kunnen zijn.........Wij hebben alleen maar geode evaringen usa china duitsland england post zou het duur kunnen maken ...Of een bedrijf in england die het ook met de post doet!

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎