Sensas willebroek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd
    • 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

    Sensas willebroek

    Hoi kampioenen,

    Op marktplaats staat (bij mij in de buurt) een sensas "willebroek"(11,5m) te koop. Ik heb er nog nooit van gehoord en kan hem ook nergens vinden op het net.

    Kan iemand mij er enige info over geven?

    bvd

    Frank
    oude hond kan ook trucjes leren
  • Ronald Nannings
    Verificatie gaande...
    • 05-08-2006
    • 602
    • Enclave Friesland

    #2
    Hoi Frank,

    De Sensas hengel is een mooie strakke stok, typisch een hengel voor de kanaalvisserij.
    De hengel is geloof ik in 2004 voor het eerst uitgebracht, maar is nog steeds te krijgen.
    Je kan de hengel een beetje vergelijken met de Preston CRX 500, maar dan nog iets strakker.

    Reageer

    • drennanboy
      Drennan forever
      • 11-02-2007
      • 93
      • Puurs

      #3
      Enkele oude berichten :
      Ik heb gisteren de willebroek in handen gehad. Was eerlijk gezegd nietwat ik ervan varwacht had.
      De pack, zoals hij verkocht word, bestaat uit 11.5 meter stok , extra verlengdeel naar 13 meter , kort talondeel , twee topsets , powerkit , en een hele hoop elastiek spul en connectors e.d. en een heel mooi foudraal. Voor de prijs van 995 euro.

      Op 11.5 meter is het een hele mooie hengel. Snel en direkt. Ga je echter naar de 13 meter dan lijkt het wel alsof je een heel andere hengel in je handen hebt. Van de strakke en snelle stok blijft dan erg weinig over. Het wordt dan meer een zwabbertje die moeilijk te controleren is. Bij de minste beweging die je maakt gaat het topje een eigen leven leiden en dartelt vrolijk op en neer. viel me eigenlijk erg tegen voor een hengel van bijna 1000 euro.



      Willebroek :?
      Is dat de naam van een visstok :?
      Ik dacht dat dat het de naam was van een vlaamse gemeente. Als ze geen betere naam kunnen verzinnen dan moeten ze dringend nieuwe creatieve mensen aannemen bij Sensas

      En waarom juist "Willebroek" en niet Antwerpen of Brussel of bijvoorbeeld Sint Katelijne Waver



      Omdat Sensas in willebroek wereldkampioen is geworden...
      3 x clubkampioen
      5 x koning

      Reageer

      • T3RR0R
        Dacht dat ik beet had
        • 15-09-2007
        • 980
        • Heerlen

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door fpulles
        Hoi kampioenen,

        Op marktplaats staat (bij mij in de buurt) een sensas "willebroek"(11,5m) te koop. Ik heb er nog nooit van gehoord en kan hem ook nergens vinden op het net.

        Kan iemand mij er enige info over geven?

        bvd

        Frank
        Hey Frank,

        In 2007 stond deze voor het laatst in de catalogus.
        Op 11.5 mtr weegt deze 710 gr
        Op 13 mtr weegt deze 920 gr

        Er zijn verlengdeeltjes gemaakt voor in het 9.5mtr deel, 11.5mtr en 13 mtr deel.
        Topsetten 4 en 5 delig.

        Adviesprijzen toen waren voor 11.5 mtr €860,- (winkel €600,-)en voor 13 mtr €990,-(winkel€700,-)
        Topsetten 4 delig €220,- en 5 delig voor €325,-

        Als ik het me goed weet te herinneren, passen de serie 4 delen ook in deze hengel.

        Als je 'm goedkoop kan kopen is het zeker de moeite waard.
        Je kan ook gaan voor een hengel uit de 4-serie
        Sensas 604 met twee setten
        Doordat de nieuwe serie 704, 724, 754 en 774 op dezelfde mal zijn gemaakt, ben je nog jaren verzekerd van passende delen. Geldt trouwens ook voor die willebroeck als ze passen op de 4-serie.

        Groeten,

        Marco
        Lid Team Sensas Punt NL
        marco@breamteam.nl
        http://www.teamsensas.nl/

        Reageer

        • coningx
          Komt net kijken
          • 27-11-2008
          • 52
          • waanrode

          #5
          om hier effe op terug te komen

          deze werd ook verkocht in 10m, wat was de prijs daarvan?

          zijn hier nog topsets voor te verkrijgen?

          groetjes

          Reageer

          • fpulles
            omgeturnd
            • 15-02-2008
            • 1260
            • Eindhoven

            #6
            Oke. allemaal erg bedankt. Vooral Marco, voor je uitvoerige beschrijving en informatie.

            Frank
            oude hond kan ook trucjes leren

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎