Muletto k&k powerkits universeel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • T3RR0R
    Dacht dat ik beet had
    • 15-09-2007
    • 980
    • Heerlen

    Muletto k&k powerkits universeel

    Hallo iedereen,

    Ik wil me een beetje gaan toeleggen op het zwaardere werk met de vaste stok.
    Ben daarvoor opzoek naar de universele powerkits met het muletto-systeem.
    Ik kan deze echter alleen in Engeland vinden. Weet iemand of deze ergens in NL ook te koop zijn?

    Groet,

    Marco
    Lid Team Sensas Punt NL
    marco@breamteam.nl
    http://www.teamsensas.nl/
  • Ronald Nannings
    Verificatie gaande...
    • 05-08-2006
    • 602
    • Enclave Friesland

    #2
    Hoi Marco,

    Het mulletosysteem kan je bestellen bij een Maver shop bij je in de buurt (Hengelsport Centrale Limburg).
    De mulleto kan je op maat snijden en in de powerkits stoppen van je Sensas hengels.
    Je moet niet te dunne elastiek gebruiken, want dan krijg je problemen met het interne katrolletje.
    Kost een paar centen, ik geloof 15 euro, maar het werkt perfect.

    Reageer

    • Ramon Ansing
      tsjah?
      • 27-06-2006
      • 760
      • Tolbert

      #3
      Marco ik was vorige week in turnhout bij de siervogel en daar zag ik het systeem met alle onderdelen erbij hangen. Ik meen me te herrineren dat er een gele sticker op zat.(50% korting, aan de wand waar ook het zeevis spul hing)

      Reageer

      • T3RR0R
        Dacht dat ik beet had
        • 15-09-2007
        • 980
        • Heerlen

        #4
        Oke vrienden,

        Ik zal eens gaan rondbellen, ik bedoel dus echt de complete powerkits met het muletto-systeem.
        Kijken of die HCL het heeft.

        Groeten,

        Marco
        Lid Team Sensas Punt NL
        marco@breamteam.nl
        http://www.teamsensas.nl/

        Reageer

        • Deemes
          Met enige kennis...
          • 06-09-2005
          • 335
          • Retie

          #5
          Hey Marco,

          De Nieuwe SENSAS Carp-X 275 Specimen al eens in je handen gehad?
          Da's echt een hengel voor het zware werk!
          Ik heb 'm hiervoor althans aangeschaft en verwacht er heel veel van.
          Enkele leden van het team hebben deze hengel vorig najaar reeds kunnen toetsen in de praktijk en zij waren enorm enthousiast over dit kanon.

          Groet,

          Dirk
          \'k Pak \'m \'beet\'!

          Reageer

          • T3RR0R
            Dacht dat ik beet had
            • 15-09-2007
            • 980
            • Heerlen

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door T3RR0R
            Oke vrienden,

            Ik zal eens gaan rondbellen, ik bedoel dus echt de complete powerkits met het muletto-systeem.
            Kijken of die HCL het heeft.

            Groeten,

            Marco
            Heb ze gemailed en dit is het antwoord:

            Beste Marco,

            We hebben geen muletto systeem van Maver meer, die zijn allemaal uitverkocht
            en komen ook niet meer binnen.

            Groeten,

            Marco
            Lid Team Sensas Punt NL
            marco@breamteam.nl
            http://www.teamsensas.nl/

            Reageer

            • T3RR0R
              Dacht dat ik beet had
              • 15-09-2007
              • 980
              • Heerlen

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Deemes
              Hey Marco,

              De Nieuwe SENSAS Carp-X 275 Specimen al eens in je handen gehad?
              Da's echt een hengel voor het zware werk!
              Ik heb 'm hiervoor althans aangeschaft en verwacht er heel veel van.
              Enkele leden van het team hebben deze hengel vorig najaar reeds kunnen toetsen in de praktijk en zij waren enorm enthousiast over dit kanon.

              Groet,

              Dirk
              Hoi Dirk,

              Ik was van plan om de PM724 of de CP444 daarvoor te gaan gebruiken in combinatie met dat muletto-systeem.
              Die Carp-X is ook een optie, maar dan nog met dat mulettosysteem als het al te krijgen is.
              De reden dat ik naar een NL winkelier vroeg(BE mag ook) is dat ik die powerkits dan eerst kan passen eer ze te kopen of te bestellen. Ze zijn universeel schrijven ze in Engeland en passen bijna op elke hengel. Het zal dan net mijn stok zijn waar ze niet op passen en dan ben ik meteen voor 4x 55pond de boot in. Vandaar...

              Groet,

              Marco
              Lid Team Sensas Punt NL
              marco@breamteam.nl
              http://www.teamsensas.nl/

              Reageer

              • Robin
                Vaste stok & Feeder
                • 26-11-2006
                • 490
                • Meerssen

                #8
                Marco, je zou Hengelsportzaak Lemmens in Diest (B) eens kunnem bellen of mailen, weet dat zij veel hebben op vaste stok gebied, aangezien in belgie veelal op brasem en karperputten gevist wordt zouden zij je misschien verder kunnen helpen . (hebben binnenkort in feb. trouwens ook opendeur weken zie site. )
                groetjes Robin

                "De beste tijd moet nog komen"

                Reageer

                • T3RR0R
                  Dacht dat ik beet had
                  • 15-09-2007
                  • 980
                  • Heerlen

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Robin
                  Marco, je zou Hengelsportzaak Lemmens in Diest (B) eens kunnem bellen of mailen, weet dat zij veel hebben op vaste stok gebied, aangezien in belgie veelal op brasem en karperputten gevist wordt zouden zij je misschien verder kunnen helpen . (hebben binnenkort in feb. trouwens ook opendeur weken zie site. )
                  Hoi Robin,

                  Kom daar inderdaad vaker, alleen al voor die beestachtig dikke hennep voor op het kanaal.
                  Zal er gaan kijken rond die dagen en wie weet hebben ze die setten daar.

                  Lemmens te diest- open deur

                  Groet,

                  Marco
                  Aangepast door T3RR0R; 23-01-2009, 15:42.
                  Lid Team Sensas Punt NL
                  marco@breamteam.nl
                  http://www.teamsensas.nl/

                  Reageer

                  • Deemes
                    Met enige kennis...
                    • 06-09-2005
                    • 335
                    • Retie

                    #10
                    Marco,

                    persoonlijk heb ik niet zo'n goed oog op dat "mulettosysteem", lijkt me nogal 'ingewikkeld', ik bedoel daar mee dat er bij het hanteren ervan nogal wat fout kan gaan me dunkt, maar misschien moest ik het eerst maar eens in de praktijk ondervinden?

                    Kon het niet laten en heb de Carp'X 275 vandaag nog maar eens weer uit het foudraal gehaald en er wat mee in de tuin gezeten. Ongelooflijk hoe deze hengel als een kanon aanvoelt met de originele Superspecimen topset. Het eerste selectie-week-end Internationalen in april word er gevist in Bleir op een carpodrome, het is de bedoeling dat we er met dit kanon zullen vissen met de Crasy Hollow-elastieken Paars ( 2.40 ) met 18- en 20 %°° lijnen door en door.
                    Ook even de topsetsvan de PM 624 erop gezet en ziedaar de perfecte brasemputhengel. Wacht nu nog op m'n nieuwe PM 724 waarvan de Match-topsets ook weer zeer bruikbaar zullen zijn op deze hengel en deze dan ook nog eens op m'n PM 784 die uitgerust is met de Supercomp. toppen.
                    Kan dus echt alle kanten op met deze combi.

                    Dirk
                    \'k Pak \'m \'beet\'!

                    Reageer

                    • T3RR0R
                      Dacht dat ik beet had
                      • 15-09-2007
                      • 980
                      • Heerlen

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Deemes
                      Marco,

                      persoonlijk heb ik niet zo'n goed oog op dat "mulettosysteem", lijkt me nogal 'ingewikkeld', ik bedoel daar mee dat er bij het hanteren ervan nogal wat fout kan gaan me dunkt, maar misschien moest ik het eerst maar eens in de praktijk ondervinden?

                      Kon het niet laten en heb de Carp'X 275 vandaag nog maar eens weer uit het foudraal gehaald en er wat mee in de tuin gezeten. Ongelooflijk hoe deze hengel als een kanon aanvoelt met de originele Superspecimen topset. Het eerste selectie-week-end Internationalen in april word er gevist in Bleir op een carpodrome, het is de bedoeling dat we er met dit kanon zullen vissen met de Crasy Hollow-elastieken Paars ( 2.40 ) met 18- en 20 %°° lijnen door en door.
                      Ook even de topsetsvan de PM 624 erop gezet en ziedaar de perfecte brasemputhengel. Wacht nu nog op m'n nieuwe PM 724 waarvan de Match-topsets ook weer zeer bruikbaar zullen zijn op deze hengel en deze dan ook nog eens op m'n PM 784 die uitgerust is met de Supercomp. toppen.
                      Kan dus echt alle kanten op met deze combi.

                      Dirk
                      Hoi Dirk,

                      Leuke combi heb je, kan je zeker alle kanten mee uit denk ik zo.

                      Ik heb die matchsetten geprobeerd op de PM754, maar vindt de hengel lekkerder vissen met de comp. setten. Ik denk dat dit ook voor die nieuwe 784 ook zo zal zijn.

                      De 724 lijkt mij voor het brasemsleuren ook wel goed genoeg. Wil dat muletto gebruiken voor dat sleurwerk en een enkele karper tussendoor, dus niet gericht op karper.

                      Ik wil wel horen hoe het gegaan is straks in april en dan natuurlijk ook meteen weten hoe de combinatie met de CarpX is bevallen.

                      Ga je ook wel eens in Zolder vissen. Schijnt daar ook leuk te gaan op de karper. We gaan daar waarschijnlijk een paar keer met het team vissen dit jaar.

                      groet,

                      Marco
                      Lid Team Sensas Punt NL
                      marco@breamteam.nl
                      http://www.teamsensas.nl/

                      Reageer

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎