Spro 4.20m power feeder.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd
    • 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

    Spro 4.20m power feeder.

    Van een maat van me een nieuwe spro powerfeeder (4.20)gekocht.

    Power heeft ie, dat is zeker. Hij heeft echter een vrij kort onderstuk (vind ik) van 50cm.Dus van molenvoet tot onderkant hengel. Gisteren op de maas mee gevist, met 80gram. Geen enkel probleem. ook 100gr. laat zich goed wegzetten. Goede aktie bij het werpen, en drillen van vis ging erg soepel.

    3 toppen; de light en medium toppen zijn nix mis mee, maar de heavy top kan je ook gebruiken als madenpijp als je er een cupje op zet. Wat een ramp. Vooraan bijna net zo dik als het topeinde. Met deze top gaat de hengel, met een lichter gewicht ,ook doorzwabberen. Zonde, want dit haalt de hengel onderuit, wat ie m.i. niet verdient gezien de kwaliteit/prijsverhouding.

    Al met al een werpkanon, mits je, met een relatief kort onderstuk, overweg kan. Geen verkeerde hengel als je de heavy top in de clico pleurt en deze vervangt door een goede top.

    Ik kan er dus niet mee uit de voeten. Vandaar dat hij te koop is. Ik ga me maar orienteren op de nieuwe vd Willik of preston dutchmaster.
    oude hond kan ook trucjes leren
  • Buster
    Met enige kennis...
    • 21-08-2007
    • 311
    • Lingewaal

    #2
    Is voor mij niet moelijk om te kiezen, de nieuwe van der Willik feeder gooit als een speer, heeft vier prima toppen en is stukken goedkoper geworden nu Petervan der Willlik deze feeders zelf is gaan leveren. Over het internet bestelt en betaalt heb ik de hengel in twee dagen thuis gebracht gekregen. Een misverstand over de bestelling is na het sturen van een mailtje binnen het halfuur telefonisch opgelost. Zo kan het dus ook.

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎