Nu in de haven ?!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tijs-Witvisser
    Newbie
    • 28-08-2003
    • 27

    Nu in de haven ?!

    Heeft het nut om nu in een haven te vissen ?
    Ik ga het weekend naar Middelharnis er loopt vanuit het Haringvliet een kanaal(tje) naar de haven ,
    mischien daar vissen ? heeft er iemand ooit hier gevist of ergens anders in een haven rond deze tijd ?
    Heeft iemand tips ?? (bijv. of ik met de vaste stok feeder of match moet gaan en wat voor een aas?)
    B.V.D Tijs
    ****\"Fantasie is belangrijker dan kennis.\"****
  • kantvisser
    Bart Van Peborgh
    • 24-12-2002
    • 837
    • Koningskooikt

    #2
    Ik heb in de haven van Middelharnis zeer dikwijkls gevist, weliswaar alleen in de winter (van eind oktober tot februari), tot over een jaar of 5 terug kon je er makkelijk 100 grote voorns vangen op enkele uurtjes, de laatste jaren bijt de vis er iets minder en de voorns die vangt is gemiddeld iets kleiner de reden hiervan weet ik niet (waarschijnlijk overbevissing).
    Op het kanaaltje van de haven naar het stadje zelf heb ik nog niet gevist maar ik heb er al vissers zien zitten, hoe de vangst daar is weet ik niet maar ik denk wel dat je daar in deze periode vis kunt vangen (waarschijnlijk brasem en voorn)
    Groeten van Kantvisser

    Bart Van Peborgh
    Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
    Koning 2004

    http://mokabe.be

    Reageer

    • Tijs-Witvisser
      Newbie
      • 28-08-2003
      • 27

      #3
      Thnx voor de reactie ik laat naah ut weekend de vangst wel weten!!
      k neem de feeder vaste stok en match maar mee voor de zekerheid ! mzzls!
      Tijs
      ****\"Fantasie is belangrijker dan kennis.\"****

      Reageer

      • Theo van Berner

        #4
        Ja hoor Tijs. Je kan daar gerust gaan vissen. Ik kom daar regelmatig voor mijn werk bij een automaterialenzaak. Gewoon met de vaste hengel, met 1 of 2 maden, beetje voer en beginnen net boven de grond (5 cm). Er zit ook in de zomer vis zat.

        Reageer

        • Havenvisser
          Banned
          • 01-10-2003
          • 39

          #5
          Haven zitten altijd bomvol vis. Ik ga zaterdag weer vissen en ik heb veel goede moed. Vooral omdat ik vorige week eindelijk weer eens boven de 300 heb gevangen

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎