Vijver in Valthermond

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • mathijs
    Newbie
    • 13-04-2009
    • 1
    • emmen

    Vijver in Valthermond

    hallo,

    ik ben net nieuw hier op het forum en ik vroeg me af of jullie me wat advies konden geven. Ik ben van plan om naar een forel vijver te gaan in Valthermond. Ik hoorde dat deze weer open is. Deze is een tijd dicht geweest omdat de vorige eigenaar het niet onderhield enzo...

    Nu is mijn vraag, is iemand van jullie daar wel is geweest de laatste tijd? Is het er een beetje leuk vissen enzo? en zwemmen er leuke grote forellen?

    Graag hoor ik jullie reactie.

    Mathijs

    ps dit is die vijver: www.deforelvijvervanberlage.nl
  • eitcbv
    Doe wat je goed dunkt!
    • 24-12-2005
    • 192
    • nabij Steenwijk

    #2
    Hier kom ik nooit meer!!! Ik was er al met een vismaat van mij een week voor de officele opening en we mochten daar vissen nou dat hebben we geweten hoezo klanten wegjagen?

    We hebben daar gevist tot 17.00 uur maar omdat het goed ging waren wij dus echt de tijd vergeten en merkten toen dat het 17.04 uur was dus ik riep we moeten stoppen nou dat hoefde ik mijn vismaat niet te vertellen want door de eigenaar werd hem all toegeschreeuwd: ik heb jullie toch uitgelegd dat het tot 17.00 uur vissen was? Nou dan stop dan het is allang 17.00 uur geweest nee wat een kloothommel! We zeiden ook maar meteen dat we meteen wilde stoppen omdat we toch wel zeer klantonvriendelijk benaderd werden en we hem garandeerden dit te zullen opnhouden en we onze conclusies hieraan wilden verbinden eens maar nooit weer dus!
    Fishing is a way of life!!!

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎