Gezocht stek in de buurt van Zwolle

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ernst-Jan
    Newbie
    • 20-04-2009
    • 3
    • Dedemsvaart

    Gezocht stek in de buurt van Zwolle

    Ik wil het aanstaand weekend en misschien een paar keer savonds na het werk een paar uurtjes gaan proberen op Barbeel bij Zwolle. Niet eerder gedaan dus zal wel een hele klus gaan worden. Ik het de hengel, het aas, de onthaak mat en het rubberen landings net.. Nu ben ik alleen nog op jacht naar een stek waar ze een beetje willen bijten... Kan iemand mij aangeven waar het leuk is om te beginnen om te vissen op Barbeel in de buurt van Zwolle?

    Ik kan niet goed vinden of ik in de bochten moet vissen of niet en of ik nu beter de buiten of de binnenbocht kan nemen van de IJssel.

    De enige stek die ik zo snel kon vinden was het pondje bij Wijhe, en wat ik begrepen heb de kribben richting Zwolle.
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    Hallo Ernst Jan,

    In de buitenbochtend stroomt het harder en daar moet je zijn of op een recht smal stuk zonder kribben. Het is nog wel wat vroeg voor barbeel. Hoe meer richting de zomer hoe beter.

    Groeten
    Dennis
    Carpe Diem

    Reageer

    • Ernst-Jan
      Newbie
      • 20-04-2009
      • 3
      • Dedemsvaart

      #3
      Dennis,

      Dank je wel voor je reactie, ik ga dit binnenkort een keer proberen.

      Groeten,
      Ernst-Jan

      Reageer

      • Ernst-Jan
        Newbie
        • 20-04-2009
        • 3
        • Dedemsvaart

        #4
        Gisteren eens wezen kijken bij Wijhe, inderdaad een aantaal mooie stekken hier naast de pond. Ik ben wel benieuwd of er meer stekken zijn waarbij je in de buurt van de IJssel kan komen met je auto...

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎