Jeugdwedstrijden

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • frederik
    Specimen Hunter
    • 05-01-2005
    • 1734

    Jeugdwedstrijden

    Hallo beste vrienden vissers,

    Persoonlijk vind ik dat er te weinig gedaan wordt voor onze jeugdige vissertjes, daarom krijgen we ze ook niet meer aan de waterkant,waarom ze niet wat meer aanmoedigen?Bezoek even onze website dan begrijp je zeker wat ik bedoel http://users.pandora.be/dlv

    Groetjes Frederik
  • Braakdraak
    Banned
    • 23-02-2003
    • 325

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Frederik
    Hallo beste vrienden vissers,

    Persoonlijk vind ik dat er te weinig gedaan wordt voor onze jeugdige vissertjes, daarom krijgen we ze ook niet meer aan de waterkant,waarom ze niet wat meer aanmoedigen?Bezoek even onze website dan begrijp je zeker wat ik bedoel http://users.pandora.be/dlv

    Groetjes Frederik
    Vorig jaar is geprobeerd om een groots jeugdwedstrijd te organiseren. Genaamd: 'beet'. Maar milieuorganisaties dreigden acties te voeren tijdens dit evenement. Zelfs kids for animals beloonde kinderen die andere kinderen die aan het vissen waren zou aanpakken.

    Schande.

    Reageer

    • Sensas
      Banned
      • 25-02-2003
      • 54

      #3
      Hallo,

      Er wordt inderdaad weinig gedaan voor de jeugd. Maar bij ons(Winschoten e.o.) wordt er wel steeds meer gedaan voor de jeugd. Misschien moet je de federaties eens benaderen of de scholen, misschien dat er iets mogelijk is om meer jeugd aan het vissen te krijgen. Want het zou toch zonde zijn als onze mooi sport verloren zal gaan!!!!!!!!!!

      Groetjes Martin

      Reageer

      • Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

        #4
        Het zou zeker zonde zijn dat onze mooie sport verloren zou gaan maar daar draaid het op uit, als we de jeugd niet aan het water krijgen en het is aan ons om daar iets aan te doen. Onder andere door scholen en de federaties aan te spreken zou een goed begin zijn, gaan we zeker proberen.
        Groetjes Frederik.

        Reageer

        • schoelie
          Newbie
          • 31-12-2002
          • 35

          #5
          een stap in de goede richting is misschien als er sportdag isin de school, vissen toevoegen en dit misschien met de plaatselijke visclub die hun vijvers en materiaal beschikbaar wilt stellen er zijn zeker vissers die de jeugd op zo'n dag met plezier zullen helpen en misschien zijn er wel enkele die de vis kriebels krijgen hier in oostende heb ik het nog zo geweten een dag op zee gaan vissen en dat nu nog doen
          you never fish alone

          Reageer

          • Frederik
            Specimen Hunter
            • 05-01-2005
            • 1734

            #6
            We doen wat we kunnen,indien het lukt is het zeker voor herhaling vatbaar afspraak op 15 augustus 2003 op de vijver van De Lustige Vissers Te Sint Katelijne Waver, voor onze eerste jeugdwedstrijd.

            Groetjes Frederik.

            Reageer

            • kantvisser
              Bart Van Peborgh
              • 24-12-2002
              • 837
              • Koningskooikt

              #7
              In Lier op De vijver van Gekende Vissers word ieder jaar een wedstrijd georganiseerd door enkele scholen, dit heeft al enkele jaren groot succes en heeft er al toe gelijd dat er enkele visser zijn doorgestoten naar de echte viswedstrijden en dat is altijd positief want de jeugd is de toekomst.

              met de groeten van kantvisser
              Groeten van Kantvisser

              Bart Van Peborgh
              Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
              Koning 2004

              http://mokabe.be

              Reageer

              • Frederik
                Specimen Hunter
                • 05-01-2005
                • 1734

                #8
                Kantvisser,

                Ben jij soms lid van de Gekende Vissers in Lier?
                Ben zelf ook uit de buurt.

                Groetjes Frederik

                Reageer

                • kantvisser
                  Bart Van Peborgh
                  • 24-12-2002
                  • 837
                  • Koningskooikt

                  #9
                  Nee ik ben daar niet in de club maar ik ga er wel af en toe vissen, ik ben uit de buurt van Nijlen, en ik vis mijn meeste wedsrijden in die omgeving, daar liggen veel verschillende vijvers en je kan bijna iedere week ergens anders gaan vissen, dan heb ik veel afwisseling met verschillende visserijen, altijd op dezelfde vijver vissen vind ik wat ééntonig

                  groeten Van Kantvisser


                  [Gewijzigd door kantvisser op donderdag 6 maart 2003 @ 21:21]
                  Groeten van Kantvisser

                  Bart Van Peborgh
                  Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                  Koning 2004

                  http://mokabe.be

                  Reageer

                  • Frederik
                    Specimen Hunter
                    • 05-01-2005
                    • 1734

                    #10
                    Nodig je uit om bij ons eens te komen vissen of een glaasje te drinken.De Lustige Vissers Sint Katelijne Waver.

                    Groetjes Frederik

                    Reageer

                    • walterth
                      Newbie
                      • 09-04-2002
                      • 41

                      #11
                      Wij hebben een klein visclubje en houden ieder jaar (lees a.s. zaterdag) een viswedstrijd voor onze kinderen en kleinkinderen in de leeftijd van 3 tot 14 jaar.

                      Dit is nu voor het vierde jaar en alle voorgaande jaren waren een groot succes.

                      We vissen anderhalf uur waarna er overgegaan wordt tot het consumeren van pannenkoeken o.i.d. .

                      Hierna wordt er een prijsuitreiking gedaan waarbij we zorg dragen dat er voor iedere deelnemer een gelijkwaardig prijzenpakket beschikbaar is.

                      Mede dankzij enkele sponsors is ook dit ieder jaar nog gelukt.

                      We hopen hierdoor in ieder geval onze eigen jeugd te behouden voor de vissport.

                      Over het algemeen wordt de vissport toch doorgegeven van ouders op de kinderen.

                      Zolang we dit blijven doen, zal er altijd animo voor de vissport blijven.
                      Walter van \'t Hart

                      Reageer

                      • Ramon
                        Newbie
                        • 25-04-2003
                        • 45

                        #12
                        Ik zit zelf in het Jeugdbestuur van HSV Het Meuntje.Wij organiseren ongeveer 1x in de maand een viswedstrijd.Er is ook wel genoeg animo voor het vissen onder de jeugd.EWr doen steeds een stuk of 15 mee alleen uit mijn wijk.(emmermeer)Uit de andere 4 wijken doen haast geen1 mee omdat ze het gewoon weg niet weten.Als wij het beter zouden verspreiden zitten we ongeveer op 30 vissers per jeugdwedstrijd.

                        Visgroeten, Ramon
                        ik zeg maar zo, ik zeg niks

                        Reageer

                        • kantvisser
                          Bart Van Peborgh
                          • 24-12-2002
                          • 837
                          • Koningskooikt

                          #13
                          Wij organiseren met onze club dit jaar het Keizervissen van het Neteverbond (omgeving Lier) en hebben besloten dat alle juniors (tot 16 jaar) mogen deelnemen of ze zich nu kunnen plaatsen hebben of niet, iedereen krijgt een kans en zo moet dat voor de jeugd.
                          Groeten van Kantvisser

                          Bart Van Peborgh
                          Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                          Koning 2004

                          http://mokabe.be

                          Reageer

                          • Braakdraak
                            Banned
                            • 23-02-2003
                            • 325

                            #14
                            Ik ben de jongste visser van de club. De één-na-jongste is 40+ jaar :P.

                            Gelukkig weet ik deze heren regelmatig een poepje te laten ruiken. Maar ik moet nog veel leren.

                            Reageer

                            • jagt

                              #15
                              hoi braakdraak

                              Wie niet??

                              Hier op dit forum is dat toch een ideale plek om informatie te delen {lees leren}.
                              Wat ik zelf denk je bent nooit te oud om te leren.
                              Ook als oudje!! kun je van een jongeling leren die mischien een andere kijk op iets heeft .

                              mzzl cor

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎