Steenbergen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kantvisser
    Bart Van Peborgh
    • 24-12-2002
    • 837
    • Koningskooikt

    Steenbergen

    Is er iemand op de hoogte of er vis gevangen word op de Steenbergsevliet of in de haven van Steenbergen zelf, ik heb daar enkele jaren geleden veel voorn gevangen maar ondertussen is rond heel de haven een woningencomplex gezet en is het zeer moeilijk om een plaatsje te vinden om te vissen, vroeger zat ik altijd aan een los en opslagplaats voor aardappelen, maar dat is nu volledig afgebroken en vervangen door woningen.
    Weet iemand of er in die omgeving nog andere mogelijkheden zijn om op voorn of brasem te vissen.
    Iets verder was ook nog het haventje van Dinteloord, daar was vroeger ook veel voorn te vangen (in de winter) naar het schijnt zou daar geen visje meer te vangen zijn (reden onbekend).
    Heeft er iemand tips waar ik nog zou kunnen vissen in die regio
    Groeten van Kantvisser

    Bart Van Peborgh
    Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
    Koning 2004

    http://mokabe.be
  • Theo van Berner

    #2
    Heb in deze topic bij "dagje Holland" een paar wateren gezet. De Dintel en Roosendaalse vliet. Steenbergen zou ik niet meer op gokken. Een enkel plekje dat als het tegenzit al bezet is. Overigens bij Dinteloord richting industriegebied Dintelmond goede stekken zowel in de Dintel alsook in het Volkerak.
    Hoop dat je er plezier gaat beleven.

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎