Hoe was het dit weekend?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Peter1969
    Met enige kennis...
    • 21-02-2003
    • 269
    • culemborg

    Hoe was het dit weekend?

    Hoi luitjes,

    Weekend is weer achter de rug.Een week van noeste arbeid staat ons weer te wachten. (@)
    De afgelopen 2 dagen zal er natuurlijk gevist zijn door jullie.Zelf heb ik met de vaste lat gevist in een rivier die hier in de omgeving druk wordt bezocht door vissers.De vangsten waren niet best.Veel klein spul,hier en daar werd een platte gevangen.
    Hoe was bij jullie de vangst?
  • john van den broek
    Specimen Hunter
    • 30-03-2003
    • 1089
    • Venray

    #2
    Hoi Peter,

    Ik heb zaterdag gevist op de maas, samen met Jos, Christ en Gerard Holl en nog een vriend van mij.
    Ik had op het einde van de dag tussen de 70 en 80 vis met een gewicht van ca 35 kg.
    De vissoorten varieerden van kleine voorntjes tot platte van 1,5 kg.
    De meeste heb ik gevangen met de worm.
    Groet John.

    www.baitstore.nl

    Reageer

    • Peter1969
      Met enige kennis...
      • 21-02-2003
      • 269
      • culemborg

      #3
      Hoi John,

      Niet verkeerd zeg,35kg!
      Ik neem aan dat jij met de feeder heb gevist.Zelf zit ik trouwens bijna nooit op de Maas,terwijl ik er niet eens zo gek ver vandaan woon.Plaatsgenoten van mij die gaan regelmatig in de Maas nabij Zaltbommel vissen.
      Zit er wel aan te denken om het daar ook eens te gaan proberen (horizon verbreden ).

      Groet,Peter.

      Reageer

      • drifter
        Newbie
        • 23-05-2003
        • 33

        #4
        Heb zaterdag en zondag weer lekker op mijn favoriete water gevist met de feeder, zaterdag een kilo of 15 en zondag een kilo of 10 plus een brasem van 2 kilo ruim en 57 cm, pragtige vis, diep brons van kleur.
        Dus een heerlijk weekend gehad.
        Drifting with the flow

        Reageer

        • kantvisser
          Bart Van Peborgh
          • 24-12-2002
          • 837
          • Koningskooikt

          #5
          Dit weekend was het slechtse van het seizoen, zaterdag had ik de laatse prijs en zondag heb ik zefs geen prijs kunnen vissen !@#$ , hopelijk komt hier snel verandering in, en erger is nog dat dit het laatse weekend van het verlof was, vandaag moet ik gaan werken en dat is nog veel erger !@#$
          Groeten van Kantvisser

          Bart Van Peborgh
          Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
          Koning 2004

          http://mokabe.be

          Reageer

          • john van den broek
            Specimen Hunter
            • 30-03-2003
            • 1089
            • Venray

            #6
            Hoi Peter,

            Ja ik heb op de maas gevist met de feeder.
            We kunnen wel een keer afspreken om samen naar de maas te gaan.

            Groet John.
            Groet John.

            www.baitstore.nl

            Reageer

            • javah
              Frequent aanwezig
              • 25-05-2003
              • 173

              #7
              Zondag 4 uurtjes gezeten. Eerst helemaal niets want er zat een andere visser die haalde de platte er achter elkaar uit. maar toen die verdwenen was heb ik er toch nog zo'n 4 uitgehaald. gewicht weet ik niet want ik zet ze altijd direct terug

              Reageer

              • minimus
                Specimen Hunter
                • 19-03-2003
                • 1203
                • Tilburg

                #8
                Zaterdag 13 platte en 18 voorns. Zeer matig op het water waar het normaal veel beter is. Het staat voor mij vast dat de vis na dat extreme weer ook even bij moet komen.
                As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                Reageer

                • tottie
                  Newbie
                  • 09-08-2003
                  • 4
                  • Waalwijk

                  #9
                  5 brasems 2 voorns op een vijver in 4 uurtjes tijd mmet de picker ~_~
                  lala

                  Reageer

                  • Theo van Berner

                    #10
                    's-Avonds gevist op het Kanaal door Voorne. Leuk maar ook weer vreemd. Als volgt: brasem, brasem, paling, brasem, paling, paling, brasem enzovoort. Binnen het uur was ik door mijn onderlijnen heen. Mais opgezet, toch paling. Vitamo geprobeerd, nog meer paling. Kunst muggenlarven opgezet, alleen maar bliek. Had het gevoel dat ik net zat toen het al weer donker werd. Al met al heel leuk. Ik weet denk ik wel waar de fout zat, namelijk vismeel door mijn voer. Mischien doe ik het er de volgende keer stiekem toch weer door heen. Neem wel meer onderlijnen mee.

                    Reageer

                    • kantvisser
                      Bart Van Peborgh
                      • 24-12-2002
                      • 837
                      • Koningskooikt

                      #11
                      Noem jij dat een fout :?

                      Brasem, paling, brasem, paling, enz. dan heb toch veel vis gevangen en veel beet gehad, daar zouden veel mensen jaloers op zijn, als je dat een fout noemt, wat noem jij dan een avond zonder beet.
                      Groeten van Kantvisser

                      Bart Van Peborgh
                      Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                      Koning 2004

                      http://mokabe.be

                      Reageer

                      • minimus
                        Specimen Hunter
                        • 19-03-2003
                        • 1203
                        • Tilburg

                        #12
                        Zo'n avond begint met een K en eindigt op peren !!!
                        As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                        Reageer

                        • minimus
                          Specimen Hunter
                          • 19-03-2003
                          • 1203
                          • Tilburg

                          #13
                          Lang geen zeelt meer gezien, tot vandaag dan, of eigenlijk vandaag er ook maar één gezien en acht (....)
                          onderlijnen verspeelt. Het eerste uur goed brasem gevangen, daarna kwam de zeelt en die was zeer onrustig.
                          Iemand enig idee. ??? Verder was er met casters en maden niks te vangen. Enkel en alleen mais waar aan gevangen werd. :? :?
                          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

                          Reageer

                          • Pieter Pepping
                            Frequent aanwezig
                            • 11-08-2003
                            • 206

                            #14
                            ik heb nog nooit een zeelt gezien...

                            hmmz, ik heb eigenlijk altijd alleen maar maden mee. Dat is dus gelijk je belemmering: vannavond had ik plots bedacht met me broerdje te gaan vissen, dan kon dus niet omdat d'r geen maden waren.... (alleen casters) morgen kan ik niet, het weekend slaap ik op strand met m'n vriendin, voorlopig geen vissen voor mij dus....

                            ik zag laatst trouwens een goudkarper zwemmen (of een gigantisch groot uitgevallen goudvis ) ik neem aan dat die 'vrijgelaten' worden....
                            ---------------

                            Pieter

                            Reageer

                            • Eijkb
                              Banned
                              • 13-08-2003
                              • 215

                              #15
                              Afgelopen week voor het eerst in jaren weer eens gaan vissen. Op aanraden van Kantvisser een stek gekozen bij het fort van Koningshooikt (nabij Lier). We zaten met 4 man met in totaal 7 hengels (4 vast en 3 winklepicker met voedselkorfje). Aas: made, vistijd: vanaf 14:30 tot 20:30. In totaal meer dan 140 vissen gevangen, waarvan het overgrote meerendeel met de vaste pook: voorntjes. Met de vaste pook ook voorntjes en brasem (tot 31 cm). Was erg aktief vissen, helaas van de kleine vissen die gevangen zijn. Ook nog een grote karper beet gehad, maar de visser in kwestie had zijn slip open laten staan en net voor het scheppen vloog de karper het riet in. Gelukkig wel de complete onderlijn terug, dus hij is hervangbaar

                              Nog bedankt voor de tip.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎