europese verkiezingen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pinda1
    knoeiert
    • 01-12-2007
    • 48
    • bergschenhoek

    europese verkiezingen

    Hallo allen,

    We mogen komende week gaan stemmen voor het europese parlement, aangezien alles tegenwoordig europees geregeld wordt niet onbelangrijk lijkt mij...]
    Maar waar moet ik nu op stemmen als ik van die aalscholvers af wil?
    Of in ieder geval een partij die een beetje aan de visserijbelangen denkt?

    groeten Robert, vang ze!
  • Jakob
    <*{{{{><(
    • 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

    #2
    PVV, die is tegen alles wat maar een kleurtje heeft. Zelfs Wilders zelf loopt gevaar met zijn blonde geverfde pruik.
    Dus stemmen op een partij die alleen maar one liners heeft over zaken die sommige nederlanders niet aan staan en voor de rest geen enkele inhoud.

    Je schijnt het ni et te snappen, die zitten er niet voor ons maar voor het goeie doel, hun eigen portemonai en carriëre

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      dus als ik je goed begrijp Jacob ,toch maar wilders stemmen

      Reageer

      • Jakob
        <*{{{{><(
        • 06-03-2007
        • 1870
        • Staphorst

        #4
        Martijn, ik schat jou niet in als leeghoofd.

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
          Martijn, ik schat jou niet in als leeghoofd.

          hahahahaha toch liggen zijn meningen erg dicht bij de mijne,en de rest van wat er in de 2e kamer zit zou ik het liefst achter de vuilniswagen neerzetten.

          nutteloze personen die heeeeeeeel ver van de samenleving staan.

          ik zie toch wel een samenwerking op komst tussen de pvv en de vvd (ik hoop ut)

          ben deze geldverslindende partijen met een c zo zat.

          en eerlijk is eerlijk ik moet er wel een beetje om lachen die wilders uitspraken vooral de schok die door de kamer heen gaat als hij z'n muil opentrek.

          grappig mannetje met uitspraken die hout snijden.

          even voor de duidelijkheid ben niet iemand die alle niet Nederlanders eruit wil gooien maar we hoeven ze ook niet uit de hele wereld binnen te slepen .

          Reageer

          • Jakob
            <*{{{{><(
            • 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

            #6
            Die uitspraken zijn wel heel populistisch, hij zegt in principe alleen maar dat wat de NLers willen horen.
            Dat hij zo populair is komt alleen maar omdat de rest van de meute geen enkel idee heeft wat er leeft bij de bevolking, dus daar heb je gelijk in. Elkaar dekken als het zo uitkomt, soms zelfs bij het schandalige af.

            Het zal mijn tijd wel duren.

            Martijn, ik zou niet graag de beslissing willen nemen van wie wel in NL mag blijven en wie niet, ik krijg toch veelal de indruk dat de verkeerde hier heen komen. Ik heb teveel gezien om te zeggen die mensen niet binnen laten.

            Maar goed, dit is een oeverloze discussie off topic, dus ik zal terugkomen op de vraag van TS wie er voor zorgt dat die zwartgerokte jongens en meisjes aan banden worden gelegd.

            Niemand, veel te druk met eigenbelang.

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #7
              nou ff een dingetje nog ,want de koffie is bijna klaar.

              neem nou die goudzoekers ,oftewel piraten ik denk .50 erop of een torpedo erin.

              die marine moet ook oefenen op bewegende doelen.

              maar die gaan we dus aan de andere kant van de wereld oppakken helemaal naar nederland afvoeren en van onze centen het rijke leven bieden waar ze op uit zijn.

              zijn uitspraken van die mannen zelf hé in de bak hier met een tv en een potje voetbal 3 maal daags eten en ze zijn de koning te rijk.

              die wil ik hier niet,je kan niet het leed van de hele wereld op je rug nemen.

              zeker niet in dit kleine landje met een lege schatkist en de helft aan de geeuwhonger.

              moeven met die gasten ,en alles wat hier loopt te roven en te plunderen en te verkrachten mag van mij op hetzelfde bootje mee die kant op.


              en nu een bakkie

              Reageer

              • Viskerluu
                Banned
                • 07-08-2008
                • 278
                • Groningen

                #8
                De PVV maakt zich inderdaad schuldig aan populistische uitspraken. Maar doen alle andere partijen dat ook niet vlak voor de verkiezingen? Zoals de VVD nu zegt dat je de holocaust mag ontkennen e.d. is ook nogal populistisch. Ik merk dat mensen óf erg pro-PVV zijn óf erg anti-PVV zijn. En beiden kan ik niet zo goed begrijpen. Waarom moet je nou zo anti-PVV zijn? Je kunt moeilijk zeggen dat alle andere politieke partijen het de afgelopen decennia het zo fantastisch hebben gedaan. Integendeel. Ik betaal belasting, BTW, accijnzen, etc. Zo'n beetje 80% van je loon gaat op aan belastingen. En als je dood gaat kun je over wat je in je leven hebt overgehouden ook nog eens successierechten betalen. Noem mij maar Gekke Gerrit, maar de beloftes die de gevestige politieke partijen ons gedaan hebben (afschaffen kwartje Kok, belastingverlagingen, meer blauw op straat) worden toch niet nagekomen. En dan kun je van Wilders ***len wat je wilt, maar die man is tot nog toe wel al zijn beloftes nagekomen. Hoewel zijn uitspraken niet altijd stroken met mijn mening is alleen dat al een reden om eens goed na te denken of je niet op hem gaat stemmen. Ik ben die draaikonten, die graaiers, die leugenaars en geldverspillers meer dan zat. En dan is Wilders misschien een gek, maar dat waren boer Koekoek en Janmaat ook. En achteraf kun je alleen maar concluderen dat zij niet gek waren, maar gelijk hebben gekregen.

                Reageer

                • Jakob
                  <*{{{{><(
                  • 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

                  #9
                  Viskerluu, liegen, graaien, zelfverrijking via commisariaten, zichzelf schoon praten en niks snappen van het feit hoe NL echt in elkaar zit, doen ze inderdaad allemaal, voor een groot deel kan ik het met je eens zijn, buiten het nakomen van beloftes. Vrijwel alle politici preken voor eigen parochie.
                  Ik bagataliseer nu wel heel erg, er zijn wel een paar mensen die het allemaal wel anders willen, neem de klokkenluiders, maar 95 % is gewoon wereldvreemd.

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    tja hans janmaat dat waren nog eens tijden.

                    kan me de verkiezingen nog herinneren,zit ik uitslagen in het suffertje van rozenburg te bekijken,was ik de enige die op hem had gestemd.


                    die mening is gelukkig wel veranderd,nou nog eens zien of ze ooit aan regeren toekomen.

                    ik vermoed dat de links hem vroegtijdig een nekschot geven.

                    ze hebben gewoon gelijk maar men wil er niks van weten in de 2e kamer.

                    als we alle inkomsten nu eens in eigen land gingen investeren dan ging het zonnetje pas goed schijnen.

                    ouderenzorg naar de klote onderwijs op de helling politie cao was ook al niet meer te betalen hoorde ik bos gisteren melden.

                    ja daar gaan de laatste rechercheurs denk ik dan ,want die hufters met hun supersokers blijven de kas vullen.

                    ik zag weer zo'n zultkop staan in z'n blauwe overhemd verstopt achter een verkeersbord.

                    weg met die hersenlozenbrigade en gewoon misdaad opspeuren en de daders opsluiten ,voordat alle gevangenissen ook verdwenen zijn in ons land.

                    wat is dat voor gelu l dan gevangenissen dicht ,ze doen net of de criminaliteit daalt,ze zeggen niet dat ze ze iedereen laten papierprikken.

                    te gek voor woorden ik hoorde zelfs dat als die karst t het overleefd had dat hij waarschijnlijk vrij was gesproken.

                    omdat hij door oranje reed

                    Reageer

                    • Jakob
                      <*{{{{><(
                      • 06-03-2007
                      • 1870
                      • Staphorst

                      #11
                      Was jij de ene die op Janmaat had gestemd? Janmaat heeft jarenlang gezocht wie dat wel niet was, wilde hem een zetel in de kamer aan bieden. Motivatie van Janmaat: Wie op mij stemt moet visie hebben en die hebben we hopeloos te kort in NL.

                      Het wordt tijd dat we een partij op gaan richten die zich ook inzet voor de hengelsport. Dat is een utopie, ik weet het, voordat vissers het ergens over eens zijn is de zeespiegel al een meter gestegen. Los zand dus. Zo zijn wij vissers nu eenmaal, wel zeuren, piepen en mouwen, maar als er actie moet komen: Niet Thuis.

                      Reageer

                      • spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

                        #12
                        hahahaha ja kansloos jacob tussen vissers zitten alle soorten hufters die overal voor en tegen zijn waar jij en ik dan weer niet mee kunnen leven.

                        niet elke visser houd van de natuur was ik b.v al lang achter als je kijkt wat er achterblijft aan gribuszooi.

                        en wat gaat die partij met b.v 2 miljoen vissers bewerkstelligen dan...........


                        dat je mag vissen ,dat doen wel al toch.

                        katapult terug ,zeker na de wk gedoog parade


                        het heeft allemaal geen nut joh.

                        het leven is een pijp kaneel

                        Reageer

                        • lolo
                          Geniet maar niet met mate
                          • 01-05-2003
                          • 3873
                          • Weesp

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
                          Het wordt tijd dat we een partij op gaan richten die zich ook inzet voor de hengelsport. Dat is een utopie, ik weet het, voordat vissers het ergens over eens zijn is de zeespiegel al een meter gestegen. Los zand dus. Zo zijn wij vissers nu eenmaal, wel zeuren, piepen en mouwen, maar als er actie moet komen: Niet Thuis.
                          Jakob niet alleen vissers hoor de hele politiek is zo .
                          Hoop bla bla maar ondertussen
                          Groetjes
                          Johnny

                          Match
                          Feeder
                          Stok

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            naar het schijnt kan dat Europarlement toch weinig kwaad,misschien wel leuk om daar te zitten met je uitpuilende zakken met geld en niks te zeggen.


                            had wel een baantje voor mij geweest denk ik.

                            Reageer

                            • Douwe
                              NHSF lid van verdienste
                              • 01-07-2006
                              • 3136
                              • Leeuwarden

                              #15
                              Feitelijk zijn er belangrijker dingen om over na te denken voor je gaat stemmen, als ik alleen maar hoef te kiezen welke partij voor de sportvisserij is is het niet zo moeilijk maar ook dat kan NA de verkiezingen anders worden.

                              Maar iedereen met een eigen huis en een eigen leven heeft wel andere dingen om over na te denken.

                              Mister waterstofperoxide maakt zijn woorden waar??????????? wat een onzin het is heel gemakkelijk roepen langs de kant.
                              Verkrachtingen misbruiken voor een populistisch praatje is werkelijk schandalig, dat soort volksmenners schuwen niets om hun doel te bereiken.
                              Mocht het straks zo ver komen dat hij mag meeregeren, wat ik hoop dat het niet zal gebeuren niemand zal in zo,n land willen wonen, zal iedereen er achter komen dat het bij roepen en populistisch gedrag zal blijven.

                              Wat dat betreft is het een voorbeeld van het Maoïsme; zeg wat het volk, of liever gezegd de goegemeente wil horen en je wint dat volk.
                              Vissen is een hobby geen religie!

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎