Handleidingen / Tips

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • truStie
    Newbie
    • 28-06-2003
    • 11

    Handleidingen / Tips

    Hallo Iedereen,

    Ik heb een tijd geleden gevist.. maar dat ging niet altijd zo fantastisch. Oa omdat ik geen idee heb hoe ik alles goed in elkaar zet.. heb al op internet gezocht maar kon niks goeds vinden (tips misschien iemand?). Ik kijk ook Rex Hunt op Discovery Channel.. daar hadden ze wel vis tips hoe je je hengel in elkaar moet zetten met draad etc.. Maar daar wil ik dus wel even rustig over doen en graag tips / handleiding hebben welk draad ik het best kan nemen etc.. (Bij Rex Hunt hadden ze het over volglein, nog een lijn en een onderlijn oh: , waar ik dus niks van af weet) Ook zijn er misschien wat tips voor wat ik als beste voer kan nemen? (Korfje ofzo, of ander voer )

    /edit: Vergeten te vermelden, ten eerste: ik weet niet of dit wel het goede forum is, corrigeer me gerust als het hier dus fout zit, ten tweede: ik heb een werphengel met molentje

    Alvast bedankt!

    [Gewijzigd door truStie op zaterdag 28 juni 2003 @ 13:21]
  • john van den broek
    Specimen Hunter
    • 30-03-2003
    • 1089
    • Venray

    #2
    Hoi Trustie,

    Welke vissen wil je gaan vangen ???
    Met de werphengel kun je op paling vissen, je kunt op karper gaan vissen, je kunt met een matchdobber vissen, je kunt gaan feederen op witvis, je kunt ....

    Je zult dus iets specifieker moeten zijn.

    Groet John.
    Groet John.

    www.baitstore.nl

    Reageer

    • Diesel
      Newbie
      • 14-05-2003
      • 33

      #3
      jah elke vis heeft weer zijn eigen vismethodes
      laat staan voer hengel manier van lijn indelen
      Leg eens duidelijk op welke vis je wilt vissen en op welke manier
      blub blub blub ik ben een vis

      Reageer

      • drifter
        Newbie
        • 23-05-2003
        • 33

        #4
        Hoi

        Het blijkt dat je internet hebt dus zal ik als ik u was van dit fantastische fenomeen gebruik maken, kijk in de diverse site's of op de hengelsport startpagina.

        Welkom in de wondere wereld die vissen heet
        Drifting with the flow

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎