KanaalBladderswijk bij Oranjedorp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • pvz
    allround
    • 01-11-2008
    • 25
    • Bellingwolde

    KanaalBladderswijk bij Oranjedorp

    Hallo allemaal ,
    ik zou graag wat info willen van kanaal Bladderswijk bij Oranjedorp,ik zal hier binnenkort een wedstrijd gaan vissen maar heb totaal geen info van het water bijv wat is de meestvoorkomende soorten vis en welke methode doet daar het beste stok of feeder of de matchhengel
    bodemstructuur veel of weinig stroming dus als je wat info met mij wil delen maak je me erg blij
    een vrije dag niet gevist is een vrije dag niet geleefd
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2326
    • Ter Apel

    #2
    De Bladderswijk is een verbindingskanaal tussen het Oranjekanaal en de Hoogeveensevaart. Er zit een sluis in het begin van het Oranjekanaal (niet bevaarbaar) en het stuk Bladderswijk dat richting het industrieterrein stroomt loopt dood. Daarom heb je weinig tot geen scheepvaart.

    Ik heb er weleens gevist en aan de kant is het al diep. Ik vis zelf met een 6 meter insteek en maak mijn tuigje net zolang als 5 hengeldelen. De bodem is vrij schoon, omdat er weinig bodem direct aan het water staan. Stroming meestal licht tot geen stroming. Tenminste die keren dat ik er gevist heb.

    Daarnaast heb ik nog twee foto's toegevoegd, zodat je een indruk van het kanaal kunt krijgen.

    Waarschijnlijk kunnen de wedstrijdvissers je nog meer tips, info geven.
    Attached Files
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • rimol
      Newbie
      • 28-10-2009
      • 4
      • ter Apel

      #3
      en hoe is de vangst in het kanaal?

      Reageer

      • Rolla
        Allroundvisser
        • 03-05-2009
        • 2326
        • Ter Apel

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door rimol
        en hoe is de vangst in het kanaal?
        Misschien dat de TS met ons wil delen hoe zijn vangsten waren?

        Over de vangsten kan ik je weinig vertellen. Ik vis er niet regelmatig en die keren dat ik er gevist hebt was het niet veel.
        Vaste stok | Match | Feeder

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎