binnenkant hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    binnenkant hengel

    Vandaag wedstrijd gehad. Veel regen te verwerken gekregen. De gehele hengel van binnen en van buiten onder het zand. Zo erg zelfs dat hij in opgeborgen stand niet meer in elkaar steekt.
    Weet iemand een goede manier om een hengel aan de binnenkant te ontdoen van zand ?? Ik dompel hem meestal onder water, maar dat is toch niet geheel afdoende !!
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.
  • kaledwaas

    #2
    ik heb zelf een reinigingssetje voor dat soort akefietjes...ze zijn naar mijn weten ook los te koop van triana en maver..maar ik kan het mis hebben

    Reageer

    • javah
      Frequent aanwezig
      • 25-05-2003
      • 173

      #3
      wat je zou kunnen doen is de top eraf halen. Dan de tuinslang pakken en die er vanaf onderaf in stoppen en dan dan doorspoelen. moet wel kunnen denk ik.
      je kan dan nog met de kraan spelen voor de hoeveelheid water. (wel je elastiek eruithalen dan )

      niet goed gelezen. je kunt dit ook deel voor deel doen.


      [Gewijzigd door javah op zaterdag 14 juni 2003 @ 18:44]

      Reageer

      • Alex
        Komt net kijken
        • 06-02-2002
        • 77

        #4
        Ik heb dergelijk iets ook wel eens aan het handje gehad en gewoonweg de hengel, in losse delen door een volgelopen bad gehaald.....vervolgens heerlijk onder de douche gestapt met alle losse hengeldelen (Geen gekke dingen denken nu!!!) en ze allemaal doorgespoeld met een heftige douchestraal (Jaaaaaa...!) Eerlijk is eerlijk....tis gelukt......achteraf heb ik geen fohn gebruikt, mochten daar enige vragen over komen! En er bestaan inderdaad schoonmaakraggertjes om door je hengeldelen te halen. Moet je maar even om vragen in de betere hengelsportspeciaalzaak!!

        Greeeeeeeetzzzz
        Ik sport 3x in de week, maar val helaas niet af! Lang leve de hengelsport!

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎