Vismaat gezocht voor noord Noorwegen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Mathias
    Newbie
    • 20-09-2009
    • 1
    • Amersfoort

    Vismaat gezocht voor noord Noorwegen

    In de maand april, mei wil ik in noord noorwegen gaan vissen. Ik heb al sessies gehad in het fjordengebied en op Hitra. Dit keer wil ik noordelijker. Hoe wie wat waar staat open. Dat ligt aan het budget en de gezamelijke mogelijkheden ( auto, boot, vliegtuig ed). Wel wil ik graag met een gevulde koelbox thuiskomen. Ik woon in het midden van het land, 52 jaar en gehuwd. Ik zit er aan te denken om minimaal 10 dagen weg te zijn.
  • Cor Duijnker
    Newbie
    • 05-09-2010
    • 4
    • Gorredijk

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Mathias
    In de maand april, mei wil ik in noord noorwegen gaan vissen. Ik heb al sessies gehad in het fjordengebied en op Hitra. Dit keer wil ik noordelijker. Hoe wie wat waar staat open. Dat ligt aan het budget en de gezamelijke mogelijkheden ( auto, boot, vliegtuig ed). Wel wil ik graag met een gevulde koelbox thuiskomen. Ik woon in het midden van het land, 52 jaar en gehuwd. Ik zit er aan te denken om minimaal 10 dagen weg te zijn.
    Beste Mathias,

    Ik ben ook op zoek voor Noord Noorwegen.Al weer voor volgend jaar.
    Ik heb al een maat.

    Laat maar eens iets horen

    Groet,

    Cor

    Mijn gegevens:

    corduijnker@home.nl
    Tel:0654927071

    Reageer

    • wigbo010
      Newbie
      • 07-01-2011
      • 1
      • den haag

      #3
      noord noorwegen

      KAN NOG IEMAND MEE.
      Heb augustus vorig jaar reeds met visvriend geboekt naar noord noorwegen, periode 4 tot 14 augustus 2011 naar hetzelfde adres als vorig jaar.
      Ben 59 jaar, evenals vismaat gehuwd en heb reeds 11x eerder in noorwegen gevist, steeds noordelijker.
      Bestemming ditmaal Buvik, ca een uur rijden van Tromso airport.
      Auto op vliegveld gehuurd, 4 persoons appartement met 2 slaapkamers aan de stijger en stabiele visboot 19ft / 40 hp.
      Vorig jaar o.a. veel kabeljauwen, lommen en zeewolven tot 10 kg gevangen in dezelfde periode. Ook een heilbot van een paar kilo. De vissers van het buurappartent vingen een heilbot van 57 kg. Je weet niet wat je ziet.
      WIE GAAT ER MEE? Een man meer voor meer gezelligheid en een lagere prijs. De derde man van vorig jaar kan dit keer niet mee door een nieuwe baan.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎