Nachtvissen op Barbeel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • dennisnlnl
    Newbie
    • 24-06-2009
    • 39
    • enschede

    Nachtvissen op Barbeel

    Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er meer mensen zijn die ook 's nachts door vissen op de Barbelen.
    Op de meeste sites staat er dat je wel kan stoppen zodra het donker wordt. Maar onze ervaringen zijn anders. De aanbeten worden wel minder maar we vangen toch door.
    Ben wel benieuwd wat de ervaringen van andere Barbeel Hunters zijn.
    2011 47 barbelen en grootste 62cm
  • IamBarbeel
    Met enige kennis...
    • 23-02-2007
    • 342
    • aan de zonnige IJssel

    #2
    Hey Dennis.
    Ben dit jaar zelf een aantal keer geweest. Heb tot 11uur gevangen en 1tje om 3uur snachts rest allemaal voor 11uur.
    En ik weet van een aantal vissers die ook nacht sessies zijn geweest ook maar tot 11uur hebben gevangen.
    Ik ga het volgend jaar nog een paar keer proberen.. De beste tijd vind ik vanaf een uur of 16:00 tot 22:00
    www.ijsselbarbelen.nl
    [/B]
    Website van IamBarbeel en Mike-ad

    Reageer

    • K & N
      Barbeler Henkie
      • 22-05-2009
      • 31
      • Vorden

      #3
      Wij zijn dit jaar wel vaker tot een uur of 2 a 3 blijven zitten en een keer nacht gevist op de waal. Op de Waal maar 1 barbeel snachts gevangen 73cm. Op de ijssel was dat anders maar toch vaak na 11 uur ook nog vis gevangen 1 keer zelfs 3 grote gevangen en ook nog 3 grote verspeeld maar dat hebben we nog niet vaker mee gemaakt. Varieer met je aas het is altijd leuk om dan ook andere soorten te vangen. Alle vis is leuk. Groetjes

      Reageer

      • IamBarbeel
        Met enige kennis...
        • 23-02-2007
        • 342
        • aan de zonnige IJssel

        #4
        K&N, het is niet leuk om anderen vis tevangen want dat is 9 van de 10keer zon snotlap ha ha ha

        even ontopic. Als je een nacht sessie houdt. gooi dan 1 hengel met wormen. heb je kans dat je meerval vangt..
        www.ijsselbarbelen.nl
        [/B]
        Website van IamBarbeel en Mike-ad

        Reageer

        • René_B
          Allround hengelaar
          • 23-09-2008
          • 145
          • Doorn

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door IamBarbeel
          gooi dan 1 hengel met wormen. heb je kans dat je meerval vangt..
          Dan ga ik binnekort proberen, alleen niet 's nachts. Ben benieuwd of het iets opleverd.
          Barbus PR: 84 cm!
          Snoekbaars PR: 89 cm!



          FOTOALBUMS

          Reageer

          • K & N
            Barbeler Henkie
            • 22-05-2009
            • 31
            • Vorden

            #6
            haha ja inderdaad blijf maar ontopic! Meerval eet overigens bijna alles

            Reageer

            • Henri R van der Wal
              ...heeft het barbeelvirus
              • 08-09-2007
              • 83
              • PAASLOO

              #7
              Ik kom net uit Frankrijk van een rivier. Een paar mooie barbelen 's nachts gevangen. Vreemde was dat de barbeelaanbeten eigenlijk alleen aan het begin van de avond kwamen... zo rond 9-en tot 12 uur 's nachts.
              "Korum" double river pod - 2 "Fox" Barbel extreme 15 ft - Shimano Ultegra XSC 4500 - Ashima c440 Excaliber 8

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎