vang je nu nog wel wat

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • dennis15
    Newbie
    • 08-03-2003
    • 8

    vang je nu nog wel wat

    hoi allemaal
    ik ga donderadg vissen op witvis maar vangje nou wel eens wat
    hoeveel procent vang je nou ongeveer
    ik vis in een kanaal

    groetjes dennis
  • minimus
    Specimen Hunter
    • 19-03-2003
    • 1203
    • Tilburg

    #2
    Natuurlijk vang je wel wat Dennis, maar hoeveel dat zal toch ook wel een beetje van jezelf afhangen. Vissen is NIET dobber aan een draadje, aas aan een haakje en voer in het water. Dat is misschien ook wel vissen, maar op een verkeerde manier. Je zult in dit forum in de diverse rubrieken wel gelezen hebben dat het van heel veel factoren afhankelijk is of je vis vangt of niet. Goed vissen leer je volgens mij alleen door het heel veel te doen én door van je gemaakte fouten te leren. Ik vis al 30 jaar en iedere vissessie is weer anders en iedere vissessie maak ik nog kleine en soms grote fouten. Achteraf denk je dan, hoe kan ik zo stom zijn geweest. Toch denk ik als je nadenkt over datgene wat je fout gedaan hebt (en je dus de intentie hebt om het een volgende keer anders aan te pakken) je op de goede weg zit.
    Succes !!
    As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

    Reageer

    • javah
      Frequent aanwezig
      • 25-05-2003
      • 173

      #3
      minimus, verteld dan eens waar ik in een vissessie aan moet denken als basis? als het lijntje in het water met aas niet de goede manier is?

      Reageer

      • minimus
        Specimen Hunter
        • 19-03-2003
        • 1203
        • Tilburg

        #4
        Beste Javah (heb je even ?)