brasempje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arjan1969
    Newbie
    • 28-09-2009
    • 37
    • appingedam

    brasempje

    Maandag hier in de buurt even een hengeltje uitgooien, langzaam maar zeker trainen voor een eerste wedstrijd.karige vangst de eerste uren, veel voorns wel, tijdens het inpakken gaat mijn pennetje onder, wat scherts mijn verbazing toch nog die forse brasem. niemand in de buurt om een foto te maken van mij en mijn gezelschap. Geen meetlint natuurllijk.
    Heb als indicatie een rekje bijgelegd van 24 cm. brasem van over de 60 cm....
    Attached Files
  • fpulles
    omgeturnd
    • 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

    #2
    Beste vis Arjan. Top, met de vaste stok. Zo een stuk of 5 met je wedstrijd, en je zit gebeiteld!!

    succes
    Frank
    oude hond kan ook trucjes leren

    Reageer

    • Quido
      pink floyd
      • 30-10-2007
      • 1509
      • Winschoten

      #3
      beste vis arjan, welkom op het forum trouwens...
      groeten quido


      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=2955

      Reageer

      • Roeland
        Komt net kijken
        • 23-10-2008
        • 68
        • Ruurlo

        #4
        stuk of vijf, bij ons mag je blij zijn als je er 1 vangt, en vaak ook spekkoper bent.

        Reageer

        • preston-freak
          wedstrijd, specimenvissen
          • 12-04-2008
          • 1834
          • Oss

          #5
          Ik had een paar weken terug nog een wedstrijd verspeeld. Enkele vissers ving voortdurend voorntjes, roofbleitjes, bliekjes etc, terwijl ik weinig beet kreeg en ik volledig voor de grote ging. Vervolgens heb ik jammergenoeg wel 2 dikke vissen (zeer grote brasem of misschien zeelt) verspeeld, 1 was echt niet te houden en mijn 10/100 onderlijn brak, de volgende leek wat kleiner en na veel moeite schoot ie voor de kant los. Met 1 van die vissen had ik de wedstrijd waarschijnlijk gewoon gewonnen, want andere kwamen nog niet eens aan de 2 kg klein grut à 25 gram per stuk.
          Tja, de ene keer moet je minstens 15 kg hebben om te winnen en de volgende keer heb je aan 1 zo'n platte genoeg, maar 29 van de 30 keer geven die slijmjurken de doorslag.
          Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎