Wrakvissen StelleBel / Sima Charters

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Nappie0310
    Newbie
    • 05-10-2009
    • 37
    • Duiven

    Wrakvissen StelleBel / Sima Charters

    Hallo allemaal,

    Volgende week ben ik in Zeeland en zal daar vast nog wel een hengeltje uitgooien denk ik maar mijn vraag gaat over iets anders. Over twee weken ga ik met een paar vrienden wrakvissen met de Stellabel van Sima Charters. Hele goede ervaringen mee gehad dus heb er weer veel zin in.

    Wat me echter opvalt is dat de site van wrakvissen.nl niet meer zo goed wordt bijgehouden als voorheen.
    Normaal altijd een netjes bijgewerkt scheepjournaal met vangstberichten en foto's.
    Helaas nu helemaal niks meer te lezen. Ook hebben ze één schip uit de vaart genomen en is de Blue Whale niet meer af te huren als ik tenminste naar de mogelijkheden op de website kijk..

    Nu dan eindelijk mijn vraag:

    Is er de laatste tijd nog iemand met de StellaBel of de Blue Whale wezen wrakvissen en hoe is dit gegaan.
    Wordt er ook al wat gevangen?

    Tweede vraag, weet iemand waarom het scheepsjopurnaal niet meer bijgewerkt wordt de laatste maanden?

    Ik vindt dit echt heel erg jammer want aan het lezen beleef ik altijd veel plezier en de voorpret voor het vissen op zee is bij mij bijna net zo belangrijk als het vissen zelf....

    Ben zeer benieuwd of er iemand iets hierover te melden heeft......

    Gr.
    Johan
    (nappie0310)
  • Nappie0310
    Newbie
    • 05-10-2009
    • 37
    • Duiven

    #2
    hmm, wel lezers maar geen reacties. Niemand die er iets zinnigs over kan zeggen?

    Reageer

    • † Frederik de Belder
      [IN MEMORIAM] Kom maar ff voorbij
      • 13-01-2003
      • 5730
      • Niel (België)

      #3
      Spijtig genoeg niet, kan moeilijk iets zinnigs posten als men er niets van afweet hé.
      Groetjes Freddy

      ********************************
      * Teamlid "Dierenvriend" België *
      ********************************
      http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm

      http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm

      http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892

      Reageer

      • Harolddick
        zeevisser
        • 11-09-2008
        • 42
        • Burgum

        #4
        Ik zou willen dat ik je kon helpen.
        Als er binnen een week geen reactie komt dan mag je volgens mij vanuitgaan dat je voor dit item geen kenners hebt getroffen op dit forum.

        Grtz. Harolddick

        Reageer

        • Nappie0310
          Newbie
          • 05-10-2009
          • 37
          • Duiven

          #5
          Nieuws.

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederik de Belder
          Spijtig genoeg niet, kan moeilijk iets zinnigs posten als men er niets van afweet hé.
          Nee maar ik wilde toch nog een keertje proberen. Bedankt voor de moeite in ieder geval.

          Maar... Ik heb zelf wel nieuws. Sima Charters stopt met het aanbieden van vistripjes op de noordzee en heeft de boot Stellabel verkocht. De nieuwe eigenaars nemen ook de site "wrakvissen.nl" over en zeer waarschijnlijk is daar vanaf volgende week woensdag alles te lezen over deze nieuwe fish charter.

          Ik hoop dat ze het net zo goed oppakken als Sima charters altijd gedaan heeft. Met een beetje geluk kan ik over twee weken laten weten hoe het bevallen is want ik heb gereserveerd voor 13 november...

          Reageer

          • Harolddick
            zeevisser
            • 11-09-2008
            • 42
            • Burgum

            #6
            Johan,

            Ik zal binnenkort die site ook eens opzoeken.
            Ik ben en blijf altijd nieuwsgierig.

            Ik hoop dat vrijdag de 13e je geluk mag brengen.

            Grtz. Harolddick

            Reageer

            • Nappie0310
              Newbie
              • 05-10-2009
              • 37
              • Duiven

              #7
              Nieuws?

              Vandaag helaas weer de vaart geannuleerd ivm slecht weer. Zelf ook nog gekeken op windfinder.com en daar werd een golfhoogte van maximaal 120 cm aangegeven. Jammer genoeg toch te slecht???

              Heeft iemand anders misschien een andere goede rederij voor het wrakvissen op de Noordzee? Ik zou graag met de Stellabel meevaren maar dit lijkt mij niet te lukken....

              b.v.d voor jullie tips!

              nn natuurlijk voor iedereen de beste (vis) wensen voor 2010!!!

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎