Data Shimano Matchmasters?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen
    • 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

    Data Shimano Matchmasters?

    Ik heb vernomen dat er momenteel tijdens de match masters goed gevangen wordt. Voorgaande jaren ben ik ook weleens wezen kijken, (het is maar 8 km rijden voor mij), maar toen zag ik steeds een enkeling een voorn vangen. Weet iemand de data, zodat ik deze heren eens platten zie vangen?
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    De komende drie zondagen is het nog.... Vergis je niet, velen vangen ook helemaal niets... Afgelopen zondag had 50% vis en die week ervoor slechts 30%. Mijn maat heeft hem afgelopen zondag gewonnen met 40 kg brasem. Hij had de dag van zijn leven
    Carpe Diem

    Reageer

    • Roha
      pennenbouwer
      • 18-04-2005
      • 1175
      • Nijverdal

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
      De komende drie zondagen is het nog.... Vergis je niet, velen vangen ook helemaal niets... Afgelopen zondag had 50% vis en die week ervoor slechts 30%. Mijn maat heeft hem afgelopen zondag gewonnen met 40 kg brasem. Hij had de dag van zijn leven
      Qua vangsten heb je helemaal gelijk, Dennis. De ene vangt 42 kilo en de buurman heeft één roofblei in de vin!

      Volgende week zondag 6 december valt er tussen uit (sinterklaas).
      We hebben dus nog;
      zondag 29 nov. a.s.
      zondag 13 december
      zondag 20 december

      Zelf ben ik er aanstaand weekend niet bij. (dobbers maken op de hengelExpo beurs in Kortrijk)
      Groet'n,

      Ronald


      ><((('<><((('<><((('>
      www.dobberbouw.nl

      Reageer

      • Deemes
        Met enige kennis...
        • 06-09-2005
        • 335
        • Retie

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Roha
        Zelf ben ik er aanstaand weekend niet bij. (dobbers maken op de hengelExpo beurs in Kortrijk)
        Zie je zaterdag dan!

        Dirk
        \'k Pak \'m \'beet\'!

        Reageer

        • lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

          #5
          Toch eens vragen aan Ton of we de matchmasters niet eens in het voorjaar kunnen gaan doen .
          Dan hoef je niet zo ver te vissen en is de kans op vis voor iedereen groter
          Groetjes
          Johnny

          Match
          Feeder
          Stok

          Reageer

          • preston-freak
            wedstrijd, specimenvissen
            • 12-04-2008
            • 1834
            • Oss

            #6
            Thnx, 40 kg is gewoon netjes. Die 2x dat ik ben wezen kijken, waren de voorns wel groot, maar platten is toch net even anders. En als de ene goed vangt en zijn buurman(nen) niet dan is het als toeschouwer juist lekker makkelijk.
            Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

            Reageer

            • Roha
              pennenbouwer
              • 18-04-2005
              • 1175
              • Nijverdal

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lolo
              Toch eens vragen aan Ton of we de matchmasters niet eens in het voorjaar kunnen gaan doen .
              Dan hoef je niet zo ver te vissen en de kanst op vis voor ierdereen is groter
              De vis werd afgelopen zondag (door het relatief warme weer/ opkomend water?) niet ver gevangen, hoor?! Ik moest zeker 10 meter terug om in de beet te komen.
              Groet'n,

              Ronald


              ><((('<><((('<><((('>
              www.dobberbouw.nl

              Reageer

              • Roha
                pennenbouwer
                • 18-04-2005
                • 1175
                • Nijverdal

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
                Thnx, 40 kg is gewoon netjes. Die 2x dat ik ben wezen kijken, waren de voorns wel groot, maar platten is toch net even anders. En als de ene goed vangt en zijn buurman(nen) niet dan is het als toeschouwer juist lekker makkelijk.
                Zelf heb ik nog niet met 14/100 op de match als onderlijn willen vissen, maar op dit water blijkt dat voor die zeer grote platten heel gepast.
                Wel vind ik het vreemd dat een hele goeie visser als Sjaak, die nota bene het vorige record op z'n naam had staan en dus toch ook niet de minste visser is, vrijwel niet in de vis komt terwijl naast hem Mandrie die 40+ kg pakt. Heeft dat dan met de stek te maken?

                Hopenlijk voor de jongens dat ze zondag beter weer (= minder wind) hebben want windkracht 6/7 recht over je stek is geen pretje.
                Groet'n,

                Ronald


                ><((('<><((('<><((('>
                www.dobberbouw.nl

                Reageer

                • preston-freak
                  wedstrijd, specimenvissen
                  • 12-04-2008
                  • 1834
                  • Oss

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Roha
                  De vis werd afgelopen zondag (door het relatief warme weer/ opkomend water?) niet ver gevangen, hoor?! Ik moest zeker 10 meter terug om in de beet te komen.
                  Hoe zit het precies met het voorvoeren, want dat doen ze toch de (dag(en) ervoor vanuit een bootje of zijn ze daar van afgestapt?
                  Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                  Reageer

                  • Tj.
                    Vissen is vissen voeren
                    • 23-09-2009
                    • 14
                    • Drenthe

                    #10


                    Klinkt leuk alleen is het jammergenoeg iets te ver weg voor mij om een keertje te komen kijken.
                    Word er ook een video-verslag van gemaakt? Dat zou best tof zijn om een keertje te bekijken.
                    Veel plezier toegewenst voor alle toeschouwers en deelnemers.

                    Reageer

                    • preston-freak
                      wedstrijd, specimenvissen
                      • 12-04-2008
                      • 1834
                      • Oss

                      #11
                      Tj, dat zijn de gewone Shimano Masters, dat staat los van de Match Masters. Op TF en in WT staan vaak wel verslagen.
                      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

                      Reageer

                      • Tj.
                        Vissen is vissen voeren
                        • 23-09-2009
                        • 14
                        • Drenthe

                        #12

                        stom, zal direct even kijken of ik wat leuke info kan vinden, thx

                        Reageer

                        • SvVoorden
                          Sportvisser
                          • 26-07-2002
                          • 747
                          • Woerden

                          #13
                          Ik zat inderdaad naast Mandie afgelopen zondag en ik lostte na 5 minuten vissen een brasem op de stek terwijl er pas 5 kleine ballen voer lagen. Misschien zijn ze daardoor vertrokken. Ik heb geen beet meer gezien daarna en mijn buurman links, Patrick Princen, heeft ook nooit beet gehad. binnen het kwartier begon Manrie vis te vangen en ze zijn nooit meer weggeweest. Het doet wel zeer aan je ogen als je ruim 4 uur langs naast je iemand vis binnen ziet halen en je zelf alles eraan doet maar geen beet krijgt. Gelukkig heb ik het ook andersom meegemaakt.
                          Hopelijk vang ik zondag een paar vissen meer, al is een klein baarsje ook genoeg als de rest niets vang, of niet Ronald

                          De Roofblei die ik had kon ook wel eens een kruising zijn tussen een winde en een Roofblei. De vis was namelijk erg dik en had als een winde maar had een bek en vinnen als een roofblei. Ik heb wel mer roofbleien gevangen en die waren vel slanker. Nu las ik in het Visblad gisteren dat iemand op de Maas zo'n kruizing gevangen had en deze leek veel op de vis die ik had. Jammer dat ik geen foto gemaakt heb.
                          Sjaak van Voorden

                          Reageer

                          • fpulles
                            omgeturnd
                            • 15-02-2008
                            • 1260
                            • Eindhoven

                            #14
                            Denk ook dat de stek "allesbepalend" is daar. heb er vorige week ook gevist met de feeder. Gepeild en begonnen op ca 40m
                            en 8m diep. na een half uur geen beet. 20m, er bij en zat op 15m diep; hier kreeg ik ze er wel op, en had er 28 in 2,5 uur.

                            Dik 50kg. Heb met regelmaat een korf voer gezet op mijn eerste stek, en tussendoor nog een paar keer geprobeerd. Nada.

                            Ook de laatste 20 minuten op 65m; ook vis. Conclusio: vis zit gewoon diep..

                            Frank
                            oude hond kan ook trucjes leren

                            Reageer

                            • Roha
                              pennenbouwer
                              • 18-04-2005
                              • 1175
                              • Nijverdal

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door SvVoorden
                              Hopelijk vang ik zondag een paar vissen meer, al is een klein baarsje ook genoeg als de rest niets vang, of niet Ronald.
                              Jah, echt errug dat zo'n klein rotbeestje me een tweede plek opleverde in het vak. Had helemaal niets met (kunnen) vissen te maken. Gewoon geluk dat het zich verslikte in een grote made. Ik had er geen beet van gezien aan de dobber.
                              Groet'n,

                              Ronald


                              ><((('<><((('<><((('>
                              www.dobberbouw.nl

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎