vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • zoefken

    vraagje

    dag vis vrienden
    mijn naam is zoef wonende in roeselare
    wie kan mij een goede samenstellig geven voor brasem (mag ook grote vis zijn)voer voor op vijver en kanaal
    ik vis nu nog niet zo lang moet nog veeeeeeeeeeeeeel leren en hopelijk kan ik da leren via hier met de hulp van de mansen hier je kan mij bereiken via msn of e-mail krczoef@hotmail.com
  • lex

    #2
    zie je wel

    Reageer

    • Feedervissen
      Newbie
      • 18-04-2003
      • 2

      #3
      Zoefken,
      1 Deel Turbo donker, 1 deel Turbo licht, 1/2 deel feeder geel, en casters toevoegen, vanzelfsprekend ook mee vissen natuurlijk.
      Turbo is van v.d. Eynde.

      Succes, Toine

      Reageer

      • zoefken

        #4
        hey feeervisser bedankt voor je antwoord ik denk da ik niet veel met uw voor kan beginnen want ik vis met de vaste stok toch bedankt voor uw antwoord groetjes de zoef

        Reageer

        • coen
          Newbie
          • 22-04-2003
          • 1

          #5
          he zoef,
          je kan bij een viswinkel in de buurt ook gewoon lokvoer kopen dat al klaar is 2 tot 5 euro per kilo,,
          dan doe je er gewoon made of mais enz. bij . en dat maak je bolletjes van en gooi je in de buurt van je dobber,

          greeetzz coen
          het is moeilijk een paling bij de staart de pakken.

          Reageer

          • minimus
            Specimen Hunter
            • 19-03-2003
            • 1203
            • Tilburg

            #6
            Ga eens naar de site van Visserslatijn Nederland. Kies de rubriek vraagbaak en je krijgt daar uitgebreid antwoord op je vraag !!!
            As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎