vakantie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • dim
    Komt net kijken
    • 16-11-2002
    • 85
    • Ingelmunster

    vakantie

    Hallo

    Is er soms iemand die een goed vakantiepark kent (in Nederland) waar ik op brasem kan vissen ?( liefst uit eigen tuin ). Ik heb voor het moment Villapark Weddermeer en de Beekse Bergen op het oog . Mijn eerste aandacht viel op een park aan de hellevoetssluis maar daar is minder te doen voor m'n vrouw en 2 kindjes .Ik vis gewoonlijk wedstrijden met de feeder en de matchhengel , is die daar goed te gebruiken en hoe zit het met de visstand ?
  • Mc.Queen
    Sportvisser
    • 19-09-2003
    • 577

    #2
    Ik ben wel van Belgïe,maar ik heb al véél horen spreken over de Beekse bergen,en dit is zeker bevisbaar met de feeder!(vaste stok???)
    GREETINGS MC.QUEEN!!!
    Greetings Mc.Queen!!!
    Tot volgende Maandag!!!

    Reageer

    • dim
      Komt net kijken
      • 16-11-2002
      • 85
      • Ingelmunster

      #3
      Mc.Queen

      Bedankt voor de reactie , ik kom ook uit Belgiê , W-VL , daarom dat ik het aan de nederlanders vraag die er eventueel ervaring hebben

      Reageer

      • jos.holl

        #4
        Ik ben wel een Nederlander en weet niets voor je w.b.t. vacantiepark.
        Wat je misschien ook kan doen bootje of jachtje huren.
        Is helemaal niet zo duur. Dan vis je niet uit de tuin helaas.
        Maar wel uit huis.

        Groetjes Jos.

        Reageer

        • Rob
          Newbie
          • 26-01-2002
          • 32

          #5
          Beste Dim,

          Villapark Weddermeer is qua witvis niet erg dik bezaait. Men gaat daar meer heen om op karpers te vangen. Ik heb daar redelijke ervaringen mee. Er is echter een nieuw management en die laten e.e.a. momenteel nogal versloffen. Althans, dat is wat ik heb gehoord.
          Ik zag op Visserslatijn advertenties van Village Scaldia en De Vlietlanden. Is dat niet iets voor je?

          Groet,
          Rob

          Reageer

          • Jorn
            Newbie
            • 20-10-2002
            • 13

            #6
            Vakantiepark Ermerzand in Drenthe is echt een perfect park om op witvis te vissen je vangt er echt heel veel o.a. voorn, brasem en karper. Met de feeder kun je er perfect vissen en met de vaste stok even goed. Ik heb er vorig jaar ook gevist met de feeder en de vaste stok. Je hebt er ook een brugje waar je prima staand op kunt vissen met de vaste hengel. Je kunt ook een huisje huren een paar meter van het meer vandaan. Ongeveer 10 meter van het huisje kun je vissen op het strand. Je hoeft alleen maar vanuit je tuin het strand op te lopen naar het water en vissen. Ik zou het leuk vinden om nog ff te weten waar je heen gaat of waar je heen geweest bent (niet denken dat ik het erg vind als je niet naar ermerzand heen gaat, maar ik vind het gewoon leuk om te weten).

            Veel visplezier op vakantie en ik hoor het nog wel.

            Groeten,

            Jorn
            Een dag niet gevist is een dag niet geleefd.

            Reageer

            • Henso
              Met enige kennis...
              • 14-12-2002
              • 490
              • Hoogezand

              #7
              Moi dim, een leuk (bungalow)vakantiepark "het Timmerholt "in Westerbork (Drente), direkt aan het park is een gedeelte voor tent en caravan.
              er is een visplas op het park karper en witvis, zeer geschikt voor feeder.
              Voor het park stroomt het Oranjekanaal, hier zwemt veel karper en brasem.( een ondiep 1.50-1.80 mtr. matig begroeid, niet te breed kanaal) ik vis er zelf wel met de winckel picker,en heb er mijn eerste karpers gevangen, vlak bij het park is Oranjestad een bekend overdekt speelpark voor kinderen, en ook binnen fietsbereik dierentuin Emmen, ook de moeite waard een kabouterstad in Eext.(Drente)
              Ook een vakantiepark daar in de buurt "Hart van Drente" geen visplas maar ligt ook aan het Oranjekanaal.
              sukses met je zoektocht.
              groetjes Henso.


              [Gewijzigd door Henso op zaterdag 11 januari 2003 @ 15:41]

              Groetjes Henk


              KANJER KAMPIOEN 2013
              2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

              Reageer

              • airhead
                Newbie
                • 06-03-2003
                • 2

                #8
                Hoi,

                Ermerstrand is perfect.

                Maar in d-land heb je plekjes waar je nog lekker met je tentje langs de rivier kan staan. in omgeving Meppen Hasselune hebben we al aardig wat visuurtjes doorgebracht en dit is een absolute aanrader.

                gr. Airhead

                Reageer

                • christian surquin
                  Newbie
                  • 24-03-2003
                  • 11

                  #9
                  De beeksebergen is geschik voor een vis vakantie, je hebt er huisjes aan het water. er loopt een kanaal lang en aan de ander kant van die huisjes heb je een meer. Daar kan je veel brasem vangen met de feeder als er niet te veel waterverkeer is. In het kanaal kan je ook met de vaste stok vissen, alleen vang je moeilijk brasem die vang kje met de feeder beter. Wel vang je veel vis met de stok. veer vorn en blieken. Het is ook mooi vissen met de match hengel. Maar dan wel met de slider op 240 meter, vlak tegen de overkant.

                  groeten christian
                  Life\'s a bitch and then you marry one !

                  Reageer

                  • Braakdraak
                    Banned
                    • 23-02-2003
                    • 325

                    #10
                    Vakantiepark ''it wiid'' in Eernewalde (Friesland) is een park gelegen aan een meer. Dit meer zit vol vis. En met de boot kun je rustige plekjes zoeken in de meren. Zo is er veel witvis te vangen. Je zit tevens met je huisje aan het water. Alleen daar vang je geen (of weinig) vis.

                    Dat park in Weddermeer is qua visstand niet top.

                    Reageer

                    • Zappa
                      Banned
                      • 07-03-2003
                      • 324

                      #11
                      Hallo Dim,

                      Ik heb eens een website gezien van een vakantiepark in de buurt van Venlo. "De Schatberg" is de naam. Dit lijkt me precies wat je zoekt. Alleen weet ik niet zeker welke en hoeveel vis er te vangen is maar de Nederlanders onder ons zullen daar wel kunnen op reageren. De website is een onderdeel van de Gran Dorado-vakantieparkensite. Uit de tuin vissen is daar in elk geval perfect mogelijk. Ik ben eigenlijk zelf wel benieuwd naar Nederlandse reacties.

                      Reageer

                      • Braakdraak
                        Banned
                        • 23-02-2003
                        • 325

                        #12
                        Handige site: http://www.gavissen.nl/Vissen.htm

                        Reageer

                        • john van den broek
                          Specimen Hunter
                          • 30-03-2003
                          • 1089
                          • Venray

                          #13
                          Hoi Dim,

                          Vakantiepark "de schatberg" is bij ons in de buurt, de visstand is daar redelijk.
                          Vissen vanuit de tuin is volgens mijn inlichtingen niet mogelijk.
                          Er zijn twee vijvers, de eerste vanaf de receptie gezien is ondiep en hier zit kleine vis op, de tweede is behoorlijk diep en hier zit de grotere vis op.

                          Groet John.
                          Groet John.

                          www.baitstore.nl

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎