produkten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Gerrit Verbeeck
    Newbie
    • 29-11-2002
    • 1

    produkten

    heeft er niemand voor mijn gehandicapte zoon een produkt voor op de maden te doen dat goed is voor de brasem want tot nu toe heeft hij nog geen wedstrijd gewonnen en dat is zijn grootste droom! dank u bij voorbaat!
  • Mc.Queen
    Sportvisser
    • 19-09-2003
    • 577

    #2
    Beste Gerrit,
    Ik besteed altijd veel tijd in m'n aas
    en voer,voor een wedstrijdje vissen ben
    ik er toch al een dag of 4 mee bezig met
    de voorbereiding,helaas bij een slechte loting is het dan minder,maar ik vind dan dat je jezelf geen verwijten kan maken,omdat je alles goed voorbereid hebt tot de wedstrijd!
    Om te beginnen was ik m'n wormen altijd
    in een fijnmazige keukenzeef,gewoon de wormen in de zeef doen,en de waterkraan
    op sproeien zetten,en zo heen en weer over de maden sproeien,zo is de amoniak
    reuk verwijdert van de maden,na het spoelen van de maden doe je ze dan in een bakje met fijne polenta,zo kruipen ze door de polenta en worden ze mooi droog,na ze een uurtje te laten rondkruipen in de polenta,dan de polenta
    terug mooi afzeven,dan in je madenzeef doen,en ik doe er dan wel nog 1 à 2 soeplepels curcuma bij,ten eerste het heeft een goede reuk,en ten tweede het ontvet de maden,en om te bewaren in de frigo,de madendoos openzetten,dan zweten de maden niet,zeker niet bang zijn dat ze er zullen uitkruipen want bij een koele temperatuur houden de maden zich stil!!!
    Veel succes en een 1é plaats toegewenst!
    Mc.Queen. ke:
    Greetings Mc.Queen!!!
    Tot volgende Maandag!!!

    Reageer

    • Penno Pennenramp

      #3
      Je kan ook Bombix van SENSAS gebruiken
      Dat is een flesje met geur troep erin.
      Dat spuit je op je maden,casters wormen of mais

      Suc6

      Reageer

      • robson
        Banned
        • 30-12-2002
        • 289

        #4
        beste gerrit ,
        Wat ik zeer veel gebruik is een product van carp company , ik vis elke week wedstrijden over gans belgie en voor de brasem is dit echt wel hetzelfde , daar ik zelf in een hengelsportzaak werk weet ik alles wel vanbuiten , ik heb al zeer veel gebruikt maar dit is echt wel het beste , wil je graag de naam weten mail me dan of je mag natuurlijk altijd bellen naar mega fish merksem tel036461200 en vragen naar robby
        groetjes en wens je zoon veel succes in 2003

        Reageer

        • Deputy
          Sportvisser
          • 04-02-2002
          • 606
          • Lille

          #5
          Robson,
          ik kom volgende week eens langs : mag je't mij ook vertellen
          groetjes van Deputy Dog

          ---------------------------
          http://www.deputy.bewoner.antwerpen.be/
          http://www.marcelvandeneynde.be

          Reageer

          • robson
            Banned
            • 30-12-2002
            • 289

            #6
            Zal ik zeker doen JVR , alleen jammer dat het natuurlijk niet van van den eynde is he , maar je moet het maar eens gebruiken ...
            mvg
            robson

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎