vissen in polen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • the fish pool
    Newbie
    • 26-04-2010
    • 37
    • gorzow wlkp

    vissen in polen

    hallo we krijgen steeds meer vragen, ja je kan eigelijk op alle manieren vissen bij ons er zijn verschillende pleken en daar kan je op verschilende manieren vissen.alles ligt in de natuur,als je vroeg bent sta je tussen de reeen,wildenzwijnen bevers enz.
    vanavond komt de voorzitter van de visclub hier die gaat kijken of hij meer mooi plekken heeft en waarneer en op wat er gevist kan worden,zo gauw ik het weet meld ik het ik zal ook zorgen voor een paar foto,s
    want dan krijgen jullie een beter beeld,zo doen ze hier ook aan ijsvissen in de winter moet je leuk vinden,en wat denken jullie van grillen /barbegueen na het vissen....................
    oh ja kunstaas kun je hier ook kopen maar soms is de kwaleit beter in nederland als je vragen heb wat je het beste kan gebruiken of welke kleuren in welke tijd van het jaar vraag het maar.

    groetjes allemaal en tot horens marcel
  • Foxdonut
    I have a bream!
    • 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

    #2
    barbequen met kewbassa lekker :P, ik heb een keer een pools visblad gekocht met een cd-rom erbij met een filmpje erbij van het ijsvissen, zeer apart!

    Ben benieuwd naar de foto's marcel!
    Groet,

    Foxdonut


    www.wedstrijdvisser.com

    Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

    Reageer

    • the fish pool
      Newbie
      • 26-04-2010
      • 37
      • gorzow wlkp

      #3
      ja sinds ik polen woon weet ik dat nederlanders nog wat kunnen leren van barbeguen de lente is net begonnen en ze zijn al weer bezig uren zijn ze er mee bezig met hele familie,s is wel gezellig,
      als ik van het wekend tijd heb stuur ik een paar nieuwe foto,s van mooie lokatie,s
      groetjes van marcel

      Reageer

      • Eduard
        Moderator
        • 11-08-2004
        • 3278
        • Sappemeer

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Foxdonut
        ik heb een keer een pools visblad gekocht met een cd-rom erbij met een filmpje erbij van het ijsvissen, zeer apart!
        Laat me raden: Wędkarstwo Moje Hobby?
        groet,
        Eduard

        Reageer

        • Foxdonut
          I have a bream!
          • 09-04-2010
          • 1237
          • Gro

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
          Laat me raden: Wędkarstwo Moje Hobby?
          Klopt helemaal Eduard. to jest moje hobby haha

          Afgelopen zondag nog aan het Noord - Willems kanaal gezeten trouwens?
          Groet,

          Foxdonut


          www.wedstrijdvisser.com

          Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

          Reageer

          • Eduard
            Moderator
            • 11-08-2004
            • 3278
            • Sappemeer

            #6
            Yep, en zondag weer.... maar volgend weekend niet, dan 'wip' ik even naar Polen heen en weer voor het weekend.
            groet,
            Eduard

            Reageer

            • the fish pool
              Newbie
              • 26-04-2010
              • 37
              • gorzow wlkp

              #7
              van het weekend veel vissen lekker lang weekend zaterdag zondag en maandag net even anders dan in nederland,
              zaterdag alles dicht en veel mensen naar de zee............... ik ga dan vroeg vissen ga weer proberen snoek en baars te pakken oke vangen water komt nu een beetje op temprateur dus ze worden weer actief maar dat geld voor alle vissen,
              ik ga weer spinner ben je lekker bezig en je hebt nu nog niet zo veel waterplanten, zondag weet ik nog niet ligt aan het weer,maar maandag forelen en dat moet ook goed komen zo niet dan naar de vis winkel,
              maar dat zal niet mee vallen want weer de winkels dicht.....................
              dus dat komt ook goed hier in polen.......

              groetjes van de fish pool

              Reageer

              • the fish pool
                Newbie
                • 26-04-2010
                • 37
                • gorzow wlkp

                #8
                foto van vis plaats in gorzow

                hier heb je vast een wat ouder foto ongeveer 2 jaar geleden daar ga ik vaak vissen

                groetjes van the fich pool
                Attached Files

                Reageer

                • Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

                  #9
                  ..en waar is dat precies, want ik ken zo veel van dat soort meertjes...
                  groet,
                  Eduard

                  Reageer

                  • the fish pool
                    Newbie
                    • 26-04-2010
                    • 37
                    • gorzow wlkp

                    #10
                    dat is richting en in de beurt bij santók je gaat van gorzow naar santók en dan moet je rechts af de brug over,dan kan jena de brug links af dan kan je meteen weer links je gaat wel van de weg af en of recht door een soort dijk op en daar is het ongeveer in de beurt,maar inderdaad je hebt daar meer van die plekken,maar daar komen twee revieren samen, en als het dan niet te hoog water is kan je binnen door met waadbroek overstekken,daar zit veel snoek enz.is een rust plek voor vissen.

                    groetjes the pool fich

                    Reageer

                    • Eduard
                      Moderator
                      • 11-08-2004
                      • 3278
                      • Sappemeer

                      #11
                      Ok, ik ken het daar wel, Puszczy Notecki. De Warta uit de richting van Skwierzyna en de Noteć komen daar samen. Als je daar doorrijd kom je in Stare Polichno..... Aangezien ik een die-hard witvisser ben (het liefst de auto achter me, anders moet ik zo ver sjouwen) is die omgeving niet echt mijn ding, maar voor de roofvisser is het een waar paradijs. Ik zou natuurlijk in Santok aan de kade kunnen gaan zitten...

                      Van de zomer heb ik aan jezioro Solecko gezeten, bij Gościm (richting Drezdenko). Hartstikke mooi daar, ergens heb ik al eens foro's geplaatst... maar als je wilt heb ik er meer
                      groet,
                      Eduard

                      Reageer

                      • the fish pool
                        Newbie
                        • 26-04-2010
                        • 37
                        • gorzow wlkp

                        #12
                        foto,s zijn altijd leuk zeker van andere plekken maar die plek waar ik het over had ga altijd spinner zitten daar erg veel waterplanten en bevers en ik vis daar met licht kunstaas anders ga je te diep.
                        aan de ander kant van gorzow woon ik zelf zeg maar richting kostryn, net als je gorzow binnen komt waar de tram begint links af en dan aan het rand van het bos,als je recht door gaat en als maar recht door blijf rijden dus niet naar szczecin kom je ook in een bos en daar ligt ook een groot meer en daar zitten veel karper/witvis heb je ook een stijger ook een mooi gebied
                        ach zo heb je hier veel vis plekken en ik weet ze nog niet...............

                        groetjes the fish pool

                        Reageer

                        • the fish pool
                          Newbie
                          • 26-04-2010
                          • 37
                          • gorzow wlkp

                          #13
                          wat ik eigelijk jammer vindt is dat er nederland zo wenig bekend is over het vissen in polen ...............
                          waarom weet ik niet

                          groetjes the fish pool

                          Reageer

                          • Eduard
                            Moderator
                            • 11-08-2004
                            • 3278
                            • Sappemeer

                            #14
                            Is ook jammer...hoe dat komt...ach, ik ben opgehouden de vooroordelen te bestrijden. Men jakkert liever naar Ierland of Scandinavie. Misschien maar goed ook, dan houden wij de rust en al het moois van Polen mooi voor onszelf. Toen ik nog in Polen (Poznań) woonde ergerde ik mij toch al regelmatig groen en geel aan die toeristen uit het westen die met veel poeha en capsones 'vakantie' kwamen vieren.

                            Dat meertje wat je bedoelt is waarschijnlijk de 'comercial' Azyl in Mironice (tussen Santocko en Kłodawa). Klopt dat? Je moet daar dan linksaf, zo'n vreselijke beklinkerde hobbelweg in, dwars door het bos, waarvan je denkt: waar kom ik nu in hemelsnaam terecht! Ik heb daar ook al een aantal keren gevist, is zeker een mooi water, met leuke karpertjes voor het penvissen. Wel iets meenemen tegen de muggen...



                            p.s. mijn vrouw komt ook uit Gorzów, vandaar...
                            groet,
                            Eduard

                            Reageer

                            • Foxdonut
                              I have a bream!
                              • 09-04-2010
                              • 1237
                              • Gro

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                              Toen ik nog in Polen (Poznań) woonde ergerde ik mij toch al regelmatig groen en geel aan die toeristen uit het westen die met veel poeha en capsones 'vakantie' kwamen vieren.
                              Dat is ook een van de redenen waarom men op veel bars en clubs in Warschau bordjes hebben waarbij ze waarschuwen dat ze niet gedient zijn van drommen engelsen met hun stagparty's.

                              Kan je ook met de vaste stok op dat soort karpertjes vissen Eduard? En zit er ook zeelt? (lin)
                              Groet,

                              Foxdonut


                              www.wedstrijdvisser.com

                              Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎