bijzondere vangst

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lwes
    feederaar
    • 05-09-2009
    • 473
    • hardenberg

    bijzondere vangst

    Gisteravond nog even bij ons naar de buurtvijver geweest.
    Naast de vele kleine en wat grotere voorntjes had ik er samen met mijn dochter
    er gister avond toch nog een vreemde snuiter bij zitten????

    Het was namelijk een snoek van 69 cm die we mooi in de rand van de bek gehaakt had.
    Op zich zelf is het niet zo verwondelijk dat je snoek vangt maar als je ziet waar ik het aan en
    mee gevangen heb noem ik het een klein wonder dat ik deze eruit gekregen heb.

    Ik heb deze gevangen aan 0.3 grams dobber met 8/00 snoer en een haakje 20 met daar op enkel 2 kleine mades en aan een hengel
    van 6 meter met een versneden top
    foto's digitale camera 389.jpg

    Deze snoek is na het onthaken en dat die mooi op de foto mocht weer netjes terug gezet.
    Het opmerkelijke was wel hij ging gelijk weer achter de kleine visjes aan.
    greetings Luciën
  • hopjesvla
    Met enige kennis...
    • 26-03-2009
    • 353
    • hazerswoude

    #2
    mooie snoek hoor, het is mij ook wel een keer overkomen dat ik een snoek heb gevangen aan 2 maden, best apart maar wel leuk..

    Reageer

    • lwes
      feederaar
      • 05-09-2009
      • 473
      • hardenberg

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door hopjesvla
      mooie snoek hoor, het is mij ook wel een keer overkomen dat ik een snoek heb gevangen aan 2 maden, best apart maar wel leuk..
      Ja ik heb ook wel eens eerder snoek gevangen aan de stok met elastiek er in of aan de feeder.
      Maar dan had ik in beide gevallen gelukkig dikkere lijn en grotere haken.

      Maar ik had nooit verwacht dat ik met dit materiaal zo'n snoek zou kunnen vangen en binnen halen.
      greetings Luciën

      Reageer

      • preston-freak
        wedstrijd, specimenvissen
        • 12-04-2008
        • 1834
        • Oss

        #4
        Altijd leuk zo'n bijvangst (buiten wedstrijdverband). De lengte is aardig, maar het is ook weer niet echt een dikke en dat scheelt in kracht. Aan maden heb ik er nooit 1 gevangen, wel dat ze op mijn visje klapten, maar vaak lieten ze dan weer los. Vorig jaar nog, ik haakte een baarsje en binnen 2 paar seconden had ie 'm. Sta je toch raar te kijken wat een kracht een baarsje van 7cm kan hebben.
        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎