Vraagje matriaal

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • glensas
    Komt net kijken
    • 02-04-2004
    • 65

    Vraagje matriaal

    Deze winter zoek ik een beetje nieuwe karperspullen te kopen, en als jullie ervaring hebben met dit matriaal dan wil ik dat graag weten: stokken ultimate novell carp
    molens ultimate outrunner 3500
    biepers ultimate striker wsx + daraadloze sounderbox
    rodpod ultimate tri angle pod
    groetjes, Glen.
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #2
    Ervaring niet maar kan u wel goede raad geven. Kheb wa gegoogeld en ge vindt zo goed als geen informatie over da gerief. Prijs van de molens ligt rond de 30 euro en ze hebben 9 kogellagers. Wsl plastic dus, da gaan voor diene prijs nooit ARB rollers zijn. Kzou effe wachten tot de beurs in kortrijk en daar een koopje doen en laat diene rodpod dan vallen en gebruik goedkope bancksticks en steek da geld in uw molens. Die beepers voldoen denk ek wel als ze waterdicht zijn, zeker naar de binnenkant kijken of ze gesealed zijn. Kweet daar de prijs nie van maar ja kan daar ook weer goedkoper kopen, ls bv en die zelf dichtmaken en weer da geld in stokken en molens steken want das echt het belangrijkst.
    Als ek dan nen tip mag geven : stokken: shimano Hyperloops of Fox Warriors. Op de beurs moet je die zeker voor nen euro of 40 krijgen. Die staan normaal nen euro of 60. En anders duurder stokken kopen. Ik kreeg van men Whiskers ( 120 euro )den helft van de prijs af. Beke onderhandelen eh.
    En voor molens zou ek dan shimano aero re's pakke. Aanzienlijk duurder dan de ultimates maar ze hebben de kwaliteit van ne shimano. Het binnenwerk van zo nen Ultimate molen is echt niet wat het moet zijn. Der zijn zeker goei modellen van Ultimate maar het equivalent van ne shimano/daiwa zal altijd beter zijn.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • Theo de Kreij
      VOERBOER
      • 03-06-2003
      • 2345
      • Zoetermeer

      #3
      Aan Ultimate mankeert niet zoveel. De vraag is echter; ga je 4 keer per jaar vissen met dat materiaal of elke week? Van een paar keer per jaar zal je materiaal niet snel slijten, maar vis je vaak dan zijn er ongetwijfeld betere optie, maar vaak voor een veel hogere prijs. Echter moet je, ook al ga je maar een paar keer vissen, er zeker van zijn dat het materiaal geschikt is voor je vangst. Als je dan eindelijk die 36 ponder aan de haak hebt wil je toch niet de mist ingaan door te dun nylon, een slecht werkende slip enzovoort.
      Overigens is duur niet zomaar beter dan goedkoop. Een Fox Warrior is best een goede hengel evenals die Hyperloop, maar ik heb bij Carps Cabin een eigenbouw zien staan voor 65 euro die zelfs mij opwond.
      Mvrgr,

      Theo de Kreij.

      ********************************
      Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
      ********************************

      www.peche-tackle-europe.com

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij

        Een Fox Warrior is best een goede hengel evenals die Hyperloop, maar ik heb bij Carps Cabin een eigenbouw zien staan voor 65 euro die zelfs mij opwond.
        Schone prijs dan voor nen handgemaakte. En wsl ja als ge maar ne keer of 10 op een jaar gaat zullen die Ultimates het uithouden, zeker als ge het bij vijvers houdt. Als ge het dan groter aanpakt schakel je snel over natuurlijk. Aan den andere kant, ga je maar een aantal keer per jaar dan heb je helemaal geen rodpod of optonics nodig en voila daar heb je weer dat geld voor duurder molens
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        • glensas
          Komt net kijken
          • 02-04-2004
          • 65

          #5
          oke maar nu nog een vraagje wenner is die beurs in kortrijk
          groetjes, Glen.

          Reageer

          • warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

            #6
            3 en 4 december
            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎