Is dit de vis van Joop Butselaar uit nieuwkoop??

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jos.holl

    #16
    Missschien nog niet opgevallen dus ter attentie.
    SUPPORT_FORUM
    FORUM_REGELS

    Geplaatst op donderdag 2 januari 2003 @ 19:18

    Geachte gebruikers,
    Uit verschillende reacties en mailtjes blijkt dat de forumregels niet altijd even duidelijk zijn. Ik zal ze voor u op een rijtje zetten:

    *Behandel elkaar met het respect zoals u zelf behandeld zou willen worden.
    *Scheldpartijen, dreigementen en het schofferen van andere gebruikers is niet toegestaan.
    *Probeer inhoudelijk te reageren op de berichten. Laat een ander in zijn waarde en 'sla hem/haar om de oren' met argumenten.
    *Het is niet toegestaan om berichten te plaatsen die inhoudelijk gaan over: "Kom eens kijken naar mijn site".
    *Het is in beperkte mate toegestaan om goederen te koop aan te bieden in het forum. Uiteraard geen handelswaar of illegale goederen.

    Reageer

    • Henk
      Komt net kijken
      • 14-12-2002
      • 56

      #17
      Okay Jos,

      ber er voor 35% zeker van dat al het bovenstaande op onzekerheid en duimzuigerij van Tjander berust.

      Wanneer je dat hele foto gebeuren vergelijkt met het Privè blad van Henk v/d Meyden, mag je toch voorzichtig concluderen dat Tjander zich op zo'n glibberige wijze staat te profileren dat De Privè erbij verbleekt.

      Hij ziet ergens een leuke foto en is:
      Eerst voor 100% zeker,
      zelfs Engelse karpervissers zijn overtuigd,
      later weer bakzeil halend dat alles 1 grote misverstand is.
      Hij wist dus helemaal niets zeker, zoog alles uit zijn dikke duim net zoals hij bij al zijn voorgaande postings deed.

      1 voordeel heeft het wel; wij allen kunnen er lering uit trekken; hoe het niet moet!

      sportieve groeten Henk

      Reageer

      • Tjander Meddocks

        #18
        henk 35 procent dombo norm....wat klets je weer behoorlijk uit je gemalen mosselen hoofje.......die foto heb ik gekregen van iemand, en die foto stond al een tijdje op een belgische internetsite waar ik regelmatig op kom....ik wist al een tijdje dat dit de Grote Schub van het ±and Ghow is uit belgie al diverse keren gevangen in het verleden in belgie...maar aangezien jou karperkennis niet verder komt dan je boerendorpje Didam en voor de rest je oogkleppen op heb... kan je van jou wel zulke reacties krijgen en
        verwachten.

        Bovendien kon iedereen zien dat die karper een hangbuik had en het schubbenpatroon totaal anders is dan de gigant uit nieuwkoop...maar henk heeft daar natuurlijk geen kennis van....

        Reageer

        • Henk
          Komt net kijken
          • 14-12-2002
          • 56

          #19
          Tja Tjander,

          Geen foto's, geen kennis hè!

          Trouwens waar zijn al die persoonlijke foto's van jou dan?

          Goeten Henk

          Reageer

          • Tjander Meddocks

            #20
            tja als je die fotoos helemaal niet gezien heb....waarom kom je dan met zulke achterlijke reacties oja tuurlijk ik vergat wat.... en mij fotoos worden ooit tezijnertijd geplaats...ik ben niet zo publiciteitsgeil zoals andere mensen in de karpervisserij die overal hun fotoos plaatsen ingekrast met hoeveel die karper wel niet zou wegen dat laat ik wel aan anderen over, maar als jij even 3 stappen doordenkt kan je zelf wel verzinnen waarom ik mij fotoos niet plaats, als dat voor jou al mogelijk is.

            Reageer

            • Henk
              Komt net kijken
              • 14-12-2002
              • 56

              #21
              Tjander,
              Achterlijke reactie?,
              wat verwacht je dan?

              Een achterlijke en achterbakse topic openen en dan verwachtten dat er serieus op gereageerd gaat worden door wel serieuze vissers??
              Je bent dan wel erg naïef bezig, dacht ik toch!

              Kom nu eens met serieuze zaken, welke een bijdrage leveren in het karpergebeuren, en laat a.u.b. die v/d Meyden werkwijze achterwege.
              Je maakt jezelf enkel ongeloofwaardig ten opzichte van alle Peppies van Nederland.

              oh ja,

              Sportieve groeten Henk

              Reageer

              • Tjander Meddocks

                #22
                Achterlijke topic en achterbaks??? wat ben jij toch een simpel figuurtje....dit is een forum...en daar elke topic geopend worden...Misschien moet jij even op de vraagbaak kijken wat voor achterlijke topics daar aanwezig zijn maar daar komt niemand meer...en als je het onderwerp niet serieus vind hoef je er toch niet op te reageren?? maar je heb op die forums mensen die overal op reageren om alleen een bericht te plaatsen...en al mij topics gaan over het karpervissen of wat er mee samenhangt...an als je het niet serieus vind hoef je er niet op te reageren.....SIMPLE IS LIFE...of anders open jij toch een topic??? En dat jij de prive leest hoef je niet naar iedereen te verwijzen......

                Reageer

                • Henk
                  Komt net kijken
                  • 14-12-2002
                  • 56

                  #23
                  Hallo vrouwe Tjander,

                  Dat ik Privè lees weet jij zeker ook voor 100% zeker.
                  Niet dat we straks weer bakzeil moeten halen door te vertellen dat ALLES weer een misverstand blijkt te zijn.
                  Zou me in jou geval niet eens verbazen ook, Alles misverstand.
                  Simple as Life zul je wel bedoelen.

                  Sportieve groeten Henk

                  Reageer

                  • Tjander Meddocks

                    #24
                    ( :upsidown: :burger:

                    Reageer

                    • Peppies van Nederland
                      Newbie
                      • 11-01-2003
                      • 9

                      #25
                      Misschien is Tjander zelf wel het misverstand.


                      Nou ja verstand.......... er mist toch wel iets aan hem.

                      Reageer

                      • ChrisN
                        Newbie
                        • 29-12-2002
                        • 8

                        #26
                        Hoi Vincent euhm Tjander, je grote vriend ChrisN hier.

                        Eerst even over pagina 1 van deze discussie. Jij, Tjander, die niet alleen verstand heeft van karpervissen, maar ook van internet-protocollen, zoals je mij ooit voorschotelde, weet niet eens hoe je een foto moet kopieren als de rechtermuis-functies uitgeschakeld zijn door de webpagina? Wat een grap. Copyright bestaat wel degelijk hoor Tjander, ook in de karperwereld. Trouwens, die boekenbespreking op je site, die je van vbk.be hebt gejat, daar stond ook copyright op.

                        Pagina 2 dan. We weten nu inmiddels allemaal wel dat jij niet zo publiciteitsgeil bent, en dat je daarom niet graag een foto op internet zet, maar we zitten nu in een andere situatie. Veel internetters zijn toch wel benieuwd naar een foto van je, met een karper. Ik ook. Voor die reden zou je toch wel 1 foto kunnen plaatsen? Dat heeft niets met 'publiciteitsgeil' te maken, maar gewoon met het beantwoorden van onze vraag naar je foto. Persoonlijk zou ik graag die foto van het wereldrecord dat je hebt gevangen in Afrika willen zien. Niet omdat ik je niet geloof hoor, want je hebt de afgelopen maanden totaal niets gezegt waardoor je geloofwaardigheid aangetast is, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid naar die karper. Ik wil m gewoon graag eens zien, die vetlap.

                        Op pagina 3 van deze discussie heb ik nog even geen reacties. Ik zou je wel vriendelijk willen vragen om eerst mijn posting even goed door te lezen, en mijn stellingen/vragen gewoon te beantwoorden, voordat je meteen weer begint met "achterlijke reactie", "zielig figuur", "gefrusteerde karpervisser", en "achterlijke insinuaties".

                        Groeten, Vriend ChrisN

                        Reageer

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎