Korst vissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Enforcer
    gelegenheids visser
    • 12-11-2009
    • 11
    • Delft

    #31
    Korda heeft een floater uitgebracht wat lijkt op een buldo, maar heeft een groene kleur en is speciaal gemaakt voor oppervlakte vissen.
    Maar wat ik deze lente en zomer ook wil proberen is een kleine spod gevuld met lokaas gebruiken als floater, deze geeft wat weerstand bij een aanbeet waardoor de karper zich zelf haakt ( in theorie dan ). en het lokaas maakt de karper nieuwsgierig.
    Aangepast door Enforcer; 22-03-2010, 22:10.

    Reageer

    • inieminie1989
      Komt net kijken
      • 22-01-2010
      • 74
      • Valthermond

      #32
      aan preston-freak: ik heb het imitatie brood gevonden en al besteld ben erg nieuwsgierig.
      aan enforcer: ik snap niet helemaal wat jij bedoeld met een kleine spod want als je deze te water laat valt tog al je lokass eruit en naar de bodem terwijl jij aan de oppervlakte vist ? of ben ik nou gek :O
      Wees Niet Lui Breng De Haak Aan De Vis

      Reageer

      • Enforcer
        gelegenheids visser
        • 12-11-2009
        • 11
        • Delft

        #33
        Als je het lokaas wat droger maakt zal het in de spod blijven plakken en een wolk van lokaas verspreiden.
        En over dat imitatie brood, ik denk dat je het over het kunstaas van enterprice tackle hebt.
        Is idd mooi spul, je kan het ook met lokstof bespuiten.
        Ook iets om te proberen, marsmellows. Lekker zoet en lost langzaam op, wat een mooi lokspoor oplevert.

        Reageer

        • inieminie1989
          Komt net kijken
          • 22-01-2010
          • 74
          • Valthermond

          #34
          idd het vist wel makkelijk met dat imitatie brood vond het alleen niet zo mooi eruit zien dacht zoiets zelf ook wel te kunnen maken van een beetje schuimrubber. maar goed zo doende leert men. van die marsmellows heb ik al is eerder in een verleden iets gehoort, niet duur en ook nog erg lekker voor mijn eigen buik
          Wees Niet Lui Breng De Haak Aan De Vis

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎