Opbergen van onderlijnen!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • he11je24
    tot de laatste minuut
    • 16-10-2005
    • 302
    • Zwartemeer

    #16
    mooie site Foxdonut.
    veel te weinig tijd om te trainen dus moet dat maar tijdens de wedstrijd gebeuren of info via het forum wat meestal goed is

    Reageer

    • frank50
      Newbie
      • 18-05-2008
      • 22
      • sint eloois winkel

      #17
      onderlijnenbox

      ziet er inderdaad heel mooi en praktisch uit,maar ik denk niet dat je de onderlijnen op spanning kan opbergen ,jammer

      Reageer

      • Foxdonut
        I have a bream!
        • 09-04-2010
        • 1237
        • Gro

        #18
        Niet te snel Frank Ze hebben gebruik gemaakt van schuim met een zeer hoge dichtheid met inkepingen. Hierdoor kan je het lusje van de onderlijnen simpel en beschermd naar beneden schuiven.

        De deksels aan beide kanten zijn van speciaal UV plastic zodat je het geheel ook nog eens op een zonnige dag bij je kan hebben liggen.

        In de doos heb je zelfs nog plaats om wat op een soort white board achtig materiaal de haaklengte plus lijndikte op te schrijven. Daarnaast heeft de doos zelf een schaalverdeling waardoor je elke onderlijn dezelfde lengte kan maken.

        Ik denk dat dit dingetje het misschien wel eens gaat winnen van de traditionele hakenboxen. Nog even wachten en dan bestel ik er ook een en dan zal ik een productreview hier op het forum plaatsen
        Groet,

        Foxdonut


        www.wedstrijdvisser.com

        Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

        Reageer

        • frank50
          Newbie
          • 18-05-2008
          • 22
          • sint eloois winkel

          #19
          onderlijnenbox

          ik kijk met verwachting uit naar jouw review.
          groetjes frank

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎