Welke forumgebruiker vist met welke feederhengel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • MD92
    replied
    Hallo,
    Ik ben nieuw op het forum.
    Ik vis sinds kort met een Cresta Snyper Method Feeder van 3 meter met 0.25 lijn, en een cresta Method Feeder elasticed 28gram Large korfje en een onderlijn van 0.22 van 10cm lang. Met maatje 14 als met weerhaak en een rig met easy shopper of een elastiekje. Vandaag heb ik hiermee gevist, en heb meerder soorten als aas gebruikt zoals mini boilie 10mm, dumbells, pellets 8mm, maïs en maden en als blikvoer had ik Everest allround lokvoer gebruikt en daardoor wat maden en maïs gedaan. Nou dacht ik alles redelijk op orde te hebben. Niks bleek minder waar 0 vissen en klein aantal aanbeten gehad op verschillende stekken. Iemand hier een verklaring voor? Bvd!

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Mag jij raden waar ik die Stradic gekocht heb.....

    Blijkbaar hebben ze daar nog wel voorraad. Vorige week waren er nog 3 stuks beschikbaar. Blijkbaar hebben ze nog een aanvulling gehad, want er zijn nu nog 4 stuks beschikbaar.
    In NL zijn ze in ieder geval uitverkocht of je moet nog geluk hebben, dat een winkelier nog 1 voorradig heeft.

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    18 weken levertijd?
    De leverancier die ik je eerder aangaf levert ze gewoon uit voorraad voor 145 euro en heb je ze met 3 dagen thuis.

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Ik vis nu met de volgende feederhengels:

    -Super Ultegra AX light 3.35 mtr (60 gram) met Technium 4000FD
    -Super Ultegra AX medium 3.66 mtr (90 gram) met Technium 4000FD
    -Speedmaster AX multi extra heavy 3.96/4.27mtr (150 gram) met Ultegra 5500XSC
    -Speedmaster AX light 3.35 mtr (60 gram) met Stradic ST4000FL
    -Sportex Xclusive feeder medium/light 3.60 mtr (120 gram) met Stradic ST4000FL

    Paar kleine wijzigingen, de Biomaster molen heb ik helaas retour gedaan, vanwege een beschadiging aan de molenvoet.
    Deze heb ik eind vorig jaar omgeruild voor een Stradic ST4000FL.

    Daar de Stradic oogt en voelt als een goede molen, wilde ik er voor komend seizoen nog 1 bij aanschaffen. Daar Shimano
    echter geen voorraad meer heeft en 18 weken levertijd opgaf, heb ik er afgelopen week nog 1 bij gekocht. Deze ga ik gebruiken op
    de Speedmaster AX light feeder. Vandaag 25/00 Technium Invistec opgespoeld.

    Laat een reactie achter:


  • Kosmozz
    replied
    Die aanduiding houd ik ook altijd aan. Sportex light is duidelijk een heavy...

    Laat een reactie achter:


  • Gerrit Bakker
    replied
    In het algemeen loopt een medium toch zo ongeveer van 50 tot zo'n 80 a 90 gram, van 80 tot 130 gram is het een heavy en van 130 tot xxx is het een extra heavy.

    Laat een reactie achter:


  • Kosmozz
    replied
    Ik snap de aanduiding niet van Sportex, medium/light = 120 gram? Vreemde Duitsers ook :-)

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Ik vis met de volgende feederhengels:

    -Super Ultegra AX light 3.35 mtr (60 gram) met Technium 4000FD
    -Super Ultegra AX medium 3.66 mtr (90 gram) met Technium 4000FD
    -Speedmaster AX multi extra heavy 3.96/4.27mtr (150 gram) met Ultegra 5500XSC
    -Speedmaster AX light 3.35 mtr (60 gram) met Baitrunner DL4000FA
    -Sportex Xclusive feeder medium/light 3.60 mtr (120 gram) met Biomaster C5000FB

    Gisteren de Sportex feeder er bij aangeschaft met als uitgangspunt lege korven van 50/60 gram en 40/50 meter.
    De winkelier had een nieuwe zinkende gevlochten lijn van Balzer en die heb ik mij op laten spoelen om komend seizoen
    eens te gaan proberen.

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    ]Ik vis met de volgende feederhengels:

    -Super Ultegra AX light 3.35 mtr (60 gram) met Technium 4000FD
    -Super Ultegra AX medium 3.66 mtr (90 gram) met Technium 4000FD
    -Speedmaster AX multi extra heavy 3.96/4.27mtr (150 gram) met Ultegra 5500XSC
    -Speedmaster AX light 3.35 mtr (60 gram) met Baitrunner DL4000FA


    De Speedmaster AX light er bij aangeschaft en gecombineerd met een Baitrunner DL4000FA, die ik nog had liggen. Ik ga deze hengel
    binnenkort eens in de praktijk testen om te zien of het, zoals ik verwacht, een leuk setje is voor het methodfeederen.

    Laat een reactie achter:


  • shfeeder
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door lwes
    Wie van jullie is bekend met de volgende feeder "F4E Dimension feeder m/h" de 360 versie
    Ik heb in het verleden deze hengel in bezit gehad.helaas door een brand in mijn berging is deze hengel verloren gegaan .het was een soepele parabolische medium feeder met 60 gram werp gewicht.ik gebruikte hem voor de amstel en oude Rijn.lekker stok was het

    Laat een reactie achter:


  • Emiel12
    replied
    Ik was toendertijd met een begonnen,en zo teeds uitgebreid eigenlijk...
    Heb 1x een lijnclip eraf gegooid,mailtje gedaan naar Fox en kreeg er 5 opgestuurd,ware het niet dat ik nog zat reserve spoelen heb,maar heb graag de boel compleet.....
    Maar vertel,wat voor problemen hoor je,ben wel benieuwd dan.....

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    De Beastmaster BX medium is een fijne hengel om mee te vissen, weet ik uit ervaring. Alleen vraag ik mij wel af, waarom je
    voor Matrix molens hebt gekozen en niet voor een Shimano. Over Fox molens lees je nog weleens negatieve berichten.

    Laat een reactie achter:


  • Emiel12
    replied
    2x Beastmaster Bx heavy met Matrix ultron 5000 molen
    2x Beastmaster Bx medium met Matrix ultron 5000 molen
    2x Beastmaster Bx light met Matrix ultron 3000 molen

    Heeft ff geduurd om compleet te krijgen,maar super wijs mee...

    Laat een reactie achter:


  • Raym0nd
    replied
    Preston Dutch Master 12' 8" feeder 60 gram

    Laat een reactie achter:


  • Rolla
    replied
    Ik vis met de volgende feederhengels:

    -Super Ultegra AX light 3.35 mtr (60 gram) met Technium 4000FD
    -Super Ultegra AX medium 3.66 mtr (90 gram) met Technium 4000FD
    -Speedmaster multi extra heavy 3.96/4.27mtr (150 gram) met Ultegra 5500XSC

    Hedenochtend de Super Ultegra AX medium aangeschaft, ter aanvulling op de light. De light vis ik al enkele jaren mee en bevalt mij prima.
    Of ik nou met een klassieke montage vis op witvis of met de methodfeeder op karper

    Laat een reactie achter:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎