Welke forumgebruiker vist met welke feederhengel?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kick_vinny
    Newbie
    • 25-09-2007
    • 6
    • Helmond

    #76
    Ik vis sinds kort met mijn nieuwe "Zebco Rhino special heavy feeder-420 met een Shimano baitrunner Aero GTE 8000B molen. Tis wel wennen, maar bevalt me goed. Ben deze hengel hier nog niet tegengekomen. Heeft dat zijn reden????

    Reageer

    • Buster
      Met enige kennis...
      • 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

      #77
      Heeft iemand al eens een strandhengel verbouwd tot feederhengel, voor een koopie heb je dan een hengel waar je dan mee in de vaargeul kan vissen. Bij een lengte van 5.50m ruk je de zwaarste korven daar nog uit, en van de vangsten zal je staan te kijken. Wie heeft daar ervaring mee???

      Liever leut dan kilo's.

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Buster
        Heeft iemand al eens een strandhengel verbouwd tot feederhengel, voor een koopie heb je dan een hengel waar je dan mee in de vaargeul kan vissen. Bij een lengte van 5.50m ruk je de zwaarste korven daar nog uit, en van de vangsten zal je staan te kijken. Wie heeft daar ervaring mee???

        Liever leut dan kilo's.

        gaat het verders wel goed met je

        Reageer

        • Buster
          Met enige kennis...
          • 21-08-2007
          • 311
          • Lingewaal

          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
          gaat het verders wel goed met je
          Goedemorgen Martin, met mij gaat het uitstekenddankje. Zag ik echter kans wat wervels te fabriceren begon ik nu nog. Dat heb ik echt niet aan die poken te danken die ik fabriceer, dacht zal je maar effe voor zijn gr B.



          liever leut dan kilo's

          Je mag die pook van 5.50 m wel uitproberen hoor, je zal er van staan te kijken, als je paling lust.
          Aangepast door Buster; 05-11-2007, 09:21.

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #80
            hahaha nee ik lust alleen kibbeling,nee het leek me een beetje zwaar voor een feeder .

            nou zat ik wel aan mijn ouwe zeestokken te denken man dat zijn me een poken daar zie ik me niet mee feederen.

            ik heb ooit wel karper hengels verbouwd naar feeder maar ja alles is nu te koop voor redelijke prijzen vind ik.

            Reageer

            • Buster
              Met enige kennis...
              • 21-08-2007
              • 311
              • Lingewaal

              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
              hahaha nee ik lust alleen kibbeling,nee het leek me een beetje zwaar voor een feeder .

              nou zat ik wel aan mijn ouwe zeestokken te denken man dat zijn me een poken daar zie ik me niet mee feederen.

              ik heb ooit wel karper hengels verbouwd naar feeder maar ja alles is nu te koop voor redelijke prijzen vind ik.
              Ben wat vergeten lever er ook nog speedkorven bij vanaf 150 gram, die jet skieérs zijn er gek op, jij kan toch zo goed gooien. gr B.

              Reageer

              • Buster
                Met enige kennis...
                • 21-08-2007
                • 311
                • Lingewaal

                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Buster
                Ben wat vergeten lever er ook nog speedkorven bij vanaf 150 gram, die jet skieérs zijn er gek op, jij kan toch zo goed gooien. gr B.
                En zo zwaar is mijn pook niet, mijn strand feedertje is van een moderne generatie, truste.

                Reageer

                • spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Buster
                  Ben wat vergeten lever er ook nog speedkorven bij vanaf 150 gram, die jet skieérs zijn er gek op, jij kan toch zo goed gooien. gr B.
                  ja dat heb je goed ,ik kan inderdaad heel goed gooien,maar een zeehengel en speedkorven van 150 gram heb ik nog nooit nodig gehad.

                  met mijn van de willik en een turbo van 80 gram haal ik 130 mtr meer en verder heb ik nog nooit nodig gehad.

                  maar je bent vrij om het wel te doen hoor

                  Reageer

                  • rickie
                    hoe kouder hoe beter
                    • 18-11-2005
                    • 2377
                    • Oldebroek

                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber

                    met mijn van de willik en een turbo van 80 gram haal ik 130 mtr meer en verder heb ik nog nooit nodig gehad.
                    hoe doe je dat?

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door rickie
                      hoe doe je dat?

                      vraag maar aan buster die weet het wel denk ik

                      Reageer

                      • tester
                        Maas en Waal visser
                        • 06-03-2004
                        • 2596
                        • Son

                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door rickie
                        hoe doe je dat?
                        Hallo door je lood maximaal te versnellen door een slingerworp of over het hoofd

                        de hengel moet in verhouding zijn op het kunnen van je lichaam dan word het een soort super kattepult

                        dan de weerstand van de lijn bij het afloopenvan de molen en in de lucht kun je verkleinen door een molen te kiezen die inverhouding staat met je startoog en een hoodlijn die zo dun is als mogelijk om je vis te landen
                        pakt inverband met de lucht weerstand

                        en een voorslag gebruiken om al dat geweld over te kunnen zetten in je lijn

                        dan kun je ook nog zoren voor een optimale condietie van je spieren
                        gr Gerard

                        Reageer

                        • spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door tester
                          Hallo door je lood maximaal te versnellen door een slingerworp of over het hoofd

                          de hengel moet in verhouding zijn op het kunnen van je lichaam dan word het een soort super kattepult

                          dan de weerstand van de lijn bij het afloopenvan de molen en in de lucht kun je verkleinen door een molen te kiezen die inverhouding staat met je startoog en een hoodlijn die zo dun is als mogelijk om je vis te landen
                          pakt inverband met de lucht weerstand

                          en een voorslag gebruiken om al dat geweld over te kunnen zetten in je lijn

                          dan kun je ook nog zoren voor een optimale condietie van je spieren

                          prachtig gesproken komt deze uit de dikke van dale ,anders kan hij er zo in

                          ja daar gaat het om techniek lef en pure kracht,ja en zonder op te scheppen ik heb dat.
                          het is gewoon te leren ik heb het al meerdere verteld en geholpen ermee en die komen ook duidelijk verder dan ze ooit voor mogelijk hielden.

                          Reageer

                          • tester
                            Maas en Waal visser
                            • 06-03-2004
                            • 2596
                            • Son

                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                            prachtig gesproken komt deze uit de dikke van dale ,anders kan hij er zo in

                            ja daar gaat het om techniek lef en pure kracht,ja en zonder op te scheppen ik heb dat.
                            het is gewoon te leren ik heb het al meerdere verteld en geholpen ermee en die komen ook duidelijk verder dan ze ooit voor mogelijk hielden.
                            Hallo Spui ,, je hebt dat techniek kracht en de lef om te proberen je hengel door midden te trekken ,,

                            dat moet ook wel anders haal je de 130 m niet
                            gr Gerard

                            Reageer

                            • Kosmozz
                              Match en Feeder
                              • 25-07-2005
                              • 1959
                              • Hannut

                              #89
                              Hoi Spui,

                              De vraag is natuurlijk, heb je wel eens een hengel kapot gesmeten?

                              Groeten
                              Dennis
                              Carpe Diem

                              Reageer

                              • de witten
                                Newbie
                                • 27-06-2006
                                • 38
                                • overmere

                                #90
                                ja ,die gasten die zomaar los uit het vuistje telkenmale
                                130 m werpen en steeds in dat vierkant metertje
                                knappe gasten zijn dat en ze mogen het mij ook eens leren
                                grtz

                                Reageer

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎