Ultimate Ambassador 345 hengeldeel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • DaKuup
    Newbie
    • 11-08-2010
    • 6
    • Groningen

    Ultimate Ambassador 345 hengeldeel

    Hallo,

    Is er toevallig iemand die weet waar ik kans maak op reserve delen voor de Ultimate Ambassador 345 hengel (9,5 m.)?
    Hij is al behoorlijk oud, dus ik heb weinig hoop...

    Ik hoop van iemand te horen!



    Marc
  • vislood
    Sportvisser
    • 18-03-2003
    • 717
    • Grubbenvorst

    #2
    type het eens in op marktplaats gisteren nog een aambieding gezien voor rezervedelen, gewoon ultimate ambasador.
    Groetjes Ruud

    Reageer

    • preston-freak
      wedstrijd, specimenvissen
      • 12-04-2008
      • 1834
      • Oss

      #3
      Een 2e-hands op marktplaats zal voor zo'n oude hengel nauwelijks duurder zijn dan een los deeltje.
      Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

      Reageer

      • DaKuup
        Newbie
        • 11-08-2010
        • 6
        • Groningen

        #4
        Bedankt voor de antwoorden.

        Die advertentie heb ik inderdaad gezien op Marktplaats. Echter zat mijn hengel niet tussen de lijst. Ik zal toch de adverteerder even een mailtje sturen. Misschien dat hij mij toch kan helpen.

        De reden dat ik een reserve deel wil is omdat het een superfijn hengeltje is. Ik vis er nu al jaren mee en helaas vond iemand het nodig om afgelopen zomer op het 5e deel te gaan staan.

        Heb inmiddels ook een nieuwe (Shimano), maar deze vist toch niet zo fijn als de oude... vandaar dat ik het nog een keer probeer om een deel te bemachtigen.


        Weet iemand toevallig of de nieuwe Ultimate Ambassadors dezelfde soort hengels zijn als vroeger? Ultimate is een keer failliet gegaan toch? Binnenkort eens even naar de winkel om wat van deze hengels te bezichtigen...

        Reageer

        • The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5439
          • Feânwalden

          #5
          Ik denk dat het een nieuw hengeltje word Marc, ach zo duur zijn ze ook niet meer, kijk ook eens op www.hengelspullen.nl daar staan ook goeie gebruikte hengels op.
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

          ik knibbelje foar gjin ien

          The Frisian Viking

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎