spro cresta s 20

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • vol nettje
    vangt altijd
    • 26-10-2008
    • 9
    • dordrecht

    spro cresta s 20

    hallo, ik ben van plan om binnenkort een nieuwe hengel aan te gaan schaffen. Mijn budget ligt rond de 300 a 350 euro. Ik ben al bij verschillende winkels wezen kijken en daar ben ik een spro cresta s 20 tegen gekomen(voor 350 euro). Zijn er hier mensen die ervaring met deze hengel hebben. ik gebruik de hengel vooral voor wedstrijden waar er vooral op brasem en voorn gevist zal worden. Het hoeft dus geen stevige karper hengel te zijn. weten jullie mischien ook of je makkelijk aan topstes kan komen voor deze hengel. Ik ben namelijk wel van plan om er een paar top setjes op ten duur bij te gaan kopen.

    Misschien weten jullie nog andere hengels die in mijn budget passen en voor deze visserij gescht zijn, dan hoor ik het graag.
  • Johannus
    Komt net kijken
    • 26-04-2009
    • 83
    • Kollum, FRL.

    #2
    Spro cresta s20 krijg je alleen een mini extension bij geloof ik. En aangezien je het ook over topsets hebt, kun je misschien eens kijken naar de nieuwe Preston stokken.

    Voor 349,- heb je de Preston CXR Pro Competition pack PC 40 - 11,5 m met extension, topset en foudraal. Voor 70 euro heb je er nog een topset bij geloof ik.
    Ron heeft hem ook, die kan je er vast meer over vertellen over de hengel zelf.

    Heb hem overigens zelf ook besteld. Maar ze gaan als warme broodjes, bij meerdere webshops zijn ze tijdelijk niet leverbaar en hengelsportzaak moest ook nieuwe bestellen.

    Reageer

    • vol nettje
      vangt altijd
      • 26-10-2008
      • 9
      • dordrecht

      #3
      En is een Preston CXR Pro competition pack PC 40 kwalitatief te vergelijken met een Spro Cresta S 20. Als dat zo is zal die preston ook een goede mogelijkheid zijn.

      Reageer

      • preston-freak
        wedstrijd, specimenvissen
        • 12-04-2008
        • 1834
        • Oss

        #4
        Ik vind de Shimano Exage voor een budget tot zo'n €450,- ieder keer weer onovertroffen, zoals nu ook weer met het laatste Exage CX-model. Tijdens een kortingsdag ligt die binnen jouw budget.
        Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

        Reageer

        • fpulles
          omgeturnd
          • 15-02-2008
          • 1260
          • Eindhoven

          #5
          Ik heb 1x met die stok mogen vissen. Ik was er niet van gecharmeerd. Ik vind de hengel nogal doorhangen op z'n volle lengte, en hij maakt een slappe indruk bij een vis van een beetje formaat; ook brasems.

          Wil je perse bij spro blijven dan zijn de s18 en de s12/14 veel strakkere stokken.

          Frank
          oude hond kan ook trucjes leren

          Reageer

          • vol nettje
            vangt altijd
            • 26-10-2008
            • 9
            • dordrecht

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door fpulles
            Ik heb 1x met die stok mogen vissen. Ik was er niet van gecharmeerd. Ik vind de hengel nogal doorhangen op z'n volle lengte, en hij maakt een slappe indruk bij een vis van een beetje formaat; ook brasems.

            Wil je perse bij spro blijven dan zijn de s18 en de s12/14 veel strakkere stokken.

            Frank
            En met welke stok vergelijk je het dan. Maar ik denk dat ik dan binnekort maar eens naar de winkel ga om naar de Preston stokken te kijken.

            Reageer

            • Ron67
              Vaste stok & Feeder
              • 18-09-2009
              • 144
              • Zoetermeer

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door vol nettje
              En met welke stok vergelijk je het dan. Maar ik denk dat ik dan binnekort maar eens naar de winkel ga om naar de Preston stokken te kijken.
              Vol nettje,
              Zie deze discussie, hier heb ik kort mijn bevindingen van deze hengel opgeschreven

              Ik ben nogsteeds vol lof
              Tight lines Ron

              Reageer

              • fpulles
                omgeturnd
                • 15-02-2008
                • 1260
                • Eindhoven

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door vol nettje
                En met welke stok vergelijk je het dan. Maar ik denk dat ik dan binnekort maar eens naar de winkel ga om naar de Preston stokken te kijken.
                Ik geloof dat je het zelf over de s 20 had
                oude hond kan ook trucjes leren

                Reageer

                • vol nettje
                  vangt altijd
                  • 26-10-2008
                  • 9
                  • dordrecht

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door fpulles
                  Ik geloof dat je het zelf over de s 20 had
                  sorry, ik bedoel met welke hengel hij die cresta s 20 vergelijkt.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎