vaste stok arca-bifa 9020

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • frenk
    Frequent aanwezig
    • 10-03-2009
    • 128
    • beesel

    vaste stok arca-bifa 9020

    hallo

    Ik wilde me een nieuwe vaste stok aanschaffen om mee op kanalen te vissen, nu is mijn oog gevallen op de arca bifa 9020 13 mtr een mooie stok lekker strak een pack bestaat uit de stok 3 topsets 5 delen en een cuppingkit 3 delen met 2 cups een foudraal en alles in kokers.
    Nu is mijn vraag als er mensen zijn die al ervaring hebben met deze stok, van vissers uit België krijg ik bijna allemaal positieve berichten maar zij benadrukken wel dat dit een echte kanaal stok is om mee onder de top te vissen verder is voor mij de service ook belangrijk en bij mijn winkelier kpomt arca bifa wekelijks over de vloer dus als er iets mocht zijn heb je de week erna alweer iets nieuws.
    Dus als er mensen zijn die ervaring met deze stok laat het dan maar horen.

    Groetjes Frenk.
  • frenk
    Frequent aanwezig
    • 10-03-2009
    • 128
    • beesel

    #2
    hallo Allemaal

    heb mijn stok binnen de ARCA 9020 pack hengel is met de toppen reeds ingekort voor mijn elastiek precies 12,96 mtr inclusief extension , verder 3 topsets nu alle drie 6,06 cm lang en een cuppingkit 2 delen maar dan de lengte van 3 delen gewone hengel alles in foudraal en netjes in kokers plus 2 cups.
    Wat mij al opviel is dat het een mooie strakke hengel is welke goed in de hand ligt en netjes is afgewerkt de delen zijn genummerd en de foudraal is een nette stevige foudraal waar alles goed inpast, nu nog effe wachten tot ik tijd heb dan kan ik hem ook in de praktijk testen, maar tot nu toe al zeer content over de hengel.

    Reageer

    • Ron67
      Vaste stok & Feeder
      • 18-09-2009
      • 144
      • Zoetermeer

      #3
      Frenk,
      Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop en laat ons ff weten hoe die bevalt.
      Ben nieuwsgierig
      Tight lines Ron

      Reageer

      • frenk
        Frequent aanwezig
        • 10-03-2009
        • 128
        • beesel

        #4
        Hallo

        Ik vandaag effe gevist met de nieuwe stok bij ons op de maas, heb ongeveer een uurtje gevist wou toch even weten hoe die aanvoelt en ik moet zeggen een zeer strakke stok reageert erg direkt met aanslaan de eerste 4 beten waren hierdoor mis maar de 2 beten erna waren raak een winde en een brasem stok hielt zich erg goed en ik keerde weer tevreden huiswaarts.

        Groetjes Frenk.

        Reageer

        • Master
          Voerboer
          • 26-02-2007
          • 1148
          • Zoetermeer

          #5
          Wat betaalde je voor die set Frenk?
          Theo de Kreij.
          www.natuurzorg.eu

          Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

          Reageer

          • frenk
            Frequent aanwezig
            • 10-03-2009
            • 128
            • beesel

            #6
            Hallo

            Ik was voor alles compleet 1200 euro kwijt, dus dat viel ook nog wel mee. en ik krijg er nog een gratis regenpak ter waarde van 150 euro bij was een actie van arca-bifa.

            groetjes Frenk.

            Reageer

            • frenk
              Frequent aanwezig
              • 10-03-2009
              • 128
              • beesel

              #7
              Hallo

              Heb afgelopen zondag op het kanaal gevist met de stok op 13 meter 2 voorns gevangen 1 baars en 4 brasems, stok was mooi strak en reageerde erg goed ook toen ik de brasem eraan kreeg kon je goed merken dat de hengel toch meer dan voldoende body heeft om ook dikke vis te vangen.
              Kortom ik heb me goed geamuseerd ga nog een keertje terug want ik wil ook nog het cuppen uittesten.

              Groetjes Frenk.

              Reageer

              • frenk
                Frequent aanwezig
                • 10-03-2009
                • 128
                • beesel

                #8
                Hallo

                Ik heb nu verschillende keren gevist met mijn arca 9020 en ik moet zeggen hij verhoudt zich prima, ook met een zijwind is hij goed te vissen en ik heb nog geen nadelen kunnen ontdekken, wel is dit een kanaalstok dus vissen met een lange lijn en over de kop ingooien zou ik hier niet mee doen, maar voor zuiver onder de top te vissen bevalt hij mij perfect prima balans zodat je zelfs met de 13 mtr gerust een paar uurtjes kunt vissen zonder problemen te krijgen van het gewicht van de hengel
                Een visvriend van mij heeft ook de zelfde aangeschaft en is ook erg content hierover hij heeft van de cupkit een set gemaakt voor op de vijver als er karperjes zitten tot ongeveer 3 kg en ook dan geeft de hengel geen krimp volgens zijn zeggen heeft hij nog noot een hengel gehad die zo goed in zijn handen lag, maar ja dat is iets waar ieder voor zich zelf moet beslissen als iets goed aanvoelt of niet.
                In ieder geval vindt ik deze hengel een echte aanrader om mee te vissen op kanalen en dergelijke voor voorn en ook de brasems kan hij goed de baas.

                Groetjes Frenk.

                Reageer

                • Bjorn82
                  Newbie
                  • 27-08-2013
                  • 1
                  • Maasmechelen

                  #9
                  Hallo Frenk,

                  Ik heb een vraag.
                  Ik wil ook starten op kanaal kanten van Maasmechelen.
                  Ben 12jaar eruit geweest met vaste stok.
                  Moet dus ook alles op nieuw gaan kopen.
                  Mag ik je vragen waar je dit pack van 9020 gekocht hebt.
                  Alvast bedankt.

                  Groetjes Bjorn

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎