Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shimano catana ar 11.5 pack

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• shimano catana ar 11.5 pack

Hallo.
    Ik heb al ge google't maar kan niet wat vinden.
    Ben zeer geïnteresseerd door de shimano catana ar 11.5 pack.
    was alleen benieuwd naar ondervindingen van anderen, hoop via deze weg wat te vinden te lezen.

vriendelijke groet Johan.

Geen ervaring, maar dat pack is bij Voorhuis Hengelsport in de aanbieding voor 259,95 euro.
    Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

ja klopt helemaal.
      van daar ook de interesse. er is maar weinig over te vinden op het grote www.
      maar heb hem al op gehaald en hes is de 13 meter geworden.
      ziet er wel belovend uit voor z'n prijs.
      als we weer zijn wezen vissen zal ik schrijven hoe die bevalt.

Reageer

Ik had al gezocht op internet en gezien dat het 11.50 pack elders (bijv. Ahoy Hengelsport) 371 euro moet kosten. Dat scheelt 111 euro

Het voordeel is dat delen van andere GenZ hengels ook passen op de Catana.

Mijn vader is ook aan het kijken naar een nieuwe stok (9.5 mtr) en daarbij is het oog gevallen op de Catana of Technium, maar Catana 9.50 mtr is eigenlijk niet interesssant, omdat
        je voor 40 euro meer 11.50 mtr hebt met 2x 4-delige topset.

Laat maar weten hoe die bevalt.

Reageer

het verschil tussen technium en catana zit hem in de strakheid van de stok.
          vond alleen het verschil niet het extra geld kwijt waard.
          en bovengenoemde zaak doet ook niet zo moeilijk als je de aanbieding op de 9.5 wilt als ik het goed begrepen heb toen ik daar was.
          en het is 2 x extra top set 4 m. dus je zit dan met een totaal van 3 set.
          Hij vroeg wat voor top ik wou zij 1x gewoon en 1 met stiek, vraagt ie en die andere dan. ik helemaal in de war
          Ben vandaag ook wezen vissen, en wat een genot ik had een silstar super put over uit het jaar kruik vc. En dan is dit wel even heel wat anders.
          Heb gevist op 11m en dat ging lekker. 86 visjes in grof weg 5 uur en voornamelijk voorn. Dat doet de hengel leuk, denk mede door dat ie niet zo stug is.
          voor wat ie kost is ie het zeker waard.

Reageer

Ik heb geinformeerd en een Catana 9.50 mtr met extra topset kost 240 euro. Ten opzichte van het 1150 pack is dat helemaal niet interessant. Een Technium met extra topset kost overigens 279 euro.

Mijn vader zal de hengel voornamelijk op 9.50 mtr vissen dus dan zal de hengel nog wat strakker zijn.

Idd heb je totaal 3 topsetten dus lastige keus die mijn vader ook nog zal moeten maken. Heb je momenteel 1 topset klaar of heb je andere ook van elastiek voorzien?

Reageer

Alle 3 klaar, heb even gewacht en heb er 1 met stiek.
              Ik heb er namelijk geen ervaring mee dus vandaar.
              Ben wel onwijs tevreden het hengeltje. http://www.polefishingmagazine.com/o...no-catana-1300

had dit nog gevonden weet niet of je er wat aan hebt maar toch een soort van review

Ben ook wel benieuwd naar wat je ouwe heer gaat aanschaffen

Reageer

Leuk artikel. Stok kan dus ook gebruikt worden voor de karpervisserij. Dan zal ik mijn vader zowiezo aanraden een topset te laten voorzien van dikker elastiek voor het vissen op de grote brasems,
                zeelten en misschien karpertjes.

Sinds 2010 heb ik een topset met elastiek en dat bevalt mij op zich wel goed. Het enige nadeel is het vast zitten aan de bodem. Dan is het lastig om weer los te komen, maar dat heb
                ik gelukkig nog maar een paar keer gehad. Daarnaast heb ik nog een topset met kikkertjes en versneden top voor het geval het elastiek kapot gaat dan hoef ik bij het water niet te prutsen
                om weer elastiek in de top te krijgen wat eigenlijk helemaal niet veel werk is. Maar, ja dat wist ik bij de aanschaf van de hengel nog niet.

Mooi dat jouw de hengel goed bevalt.

Reageer

Working...
                X