Nieuwe hengel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jerone.Bolk
    Newbie
    • 13-03-2015
    • 2
    • Valthermond

    Nieuwe hengel

    Hallo,

    Ik ben opzoek naar een goede hengel.
    ik heb rond de 300 euro te besteden... maar weet nog niet echt wat goede hengels zijn.
    Kan iemand mij hier een advies in geven???
  • Rolla
    Allroundvisser
    • 03-05-2009
    • 2325
    • Ter Apel

    #2
    Je schrijft niet waar je de hengel voor gaat gebruiken, maar aan je woonplaats te zien verwacht ik kanaalvisserij.

    Persoonlijk zou ik voor een Shimano Catana of Technium gaan in 11.50 mtr uitvoering. Deze hengels zitten ruim binnen je budget. Het verschil tussen Catana en Technium is het gebruikte carbon. Verder
    is 11.50 mtr een mooie lengte voor op de kanalen en mocht je een keer korter willen vissen dan laat je
    een paar delen weg. Wat ook handig is dat de Catana, Technium en Exage met dezelfde mal gemaakt zijn, zodat hengeldelen en topsets uitwisselbaar zijn.

    Voorhuis in Albergen heeft deze hengels nog steeds in de aanbieding voor een zeer scherpe prijs. Waar je elders dit bedrag al betaald voor
    een losse hengel leveren zij een 3-delige topset (GENZMEVKIT3) en een 2-delige cuppingkit mee. Daarnaast hebben zij ook vaste stokken van Preston en Daiwa op vorraad. Zij hebben de hengels op volle lengte in de winkel liggen, zodat je ze gelijk in de hand kunt nemen. Mocht je een keer een deel kapot hebben dan kun je in de regel vrij vlot een nieuw deel krijgen. Hebben zij jouw hengel nog ruim op voorraad dan pakken ze daar een deel van en anders kunnen zij het deel vrij vlot krijgen bij Shimano. Shimano heeft nl. een vestiging en magazijn in NL.

    Mocht je besluiten naar Voorhuis te gaan dan wel mijn advies om van te voren even te bellen met Voorhuis, zodat je zeker weet dat je niet voor niets rijdt. Zij verkopen redelijk veel vaste stokken en het wil weleens gebeuren dat ze van een bepaalde hengel geen voorraad meer hebben.
    Vaste stok | Match | Feeder

    Reageer

    • bosonkruid
      aaach tuff, haarbal
      • 25-12-2003
      • 1072
      • vorselaar (belgië)

      #3
      Goed gezegd Rolla, de Catana is een schitterende stok maar kan je daar nog voldoende vervangdelen van krijgen want ik heb hier in Vlaanderen een probleempje met deel nr 3, dat deel kunnen ze pas leveren ten vroegste in augustus????????????
      groetjes

      Zjul

      om te laat te komen moet je niet snel zijn

      Reageer

      • Jerone.Bolk
        Newbie
        • 13-03-2015
        • 2
        • Valthermond

        #4
        oke top! dan ga ik binnenkort even naar voorhuis. bedankt voor de super reactie!!

        Reageer

        • Rolla
          Allroundvisser
          • 03-05-2009
          • 2325
          • Ter Apel

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bosonkruid
          Goed gezegd Rolla, de Catana is een schitterende stok maar kan je daar nog voldoende vervangdelen van krijgen want ik heb hier in Vlaanderen een probleempje met deel nr 3, dat deel kunnen ze pas leveren ten vroegste in augustus????????????
          Ik zou even met Voorhuis bellen als ik jou was.
          Normaal gesproken zou levering geen probleem mogen zijn. Vooral een deel 3 niet,omdat deze op alle 3 de lengtes past
          Vaste stok | Match | Feeder

          Reageer

          • Jackie
            Jackie
            • 09-01-2009
            • 29
            • Nossegem

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bosonkruid
            Goed gezegd Rolla, de Catana is een schitterende stok maar kan je daar nog voldoende vervangdelen van krijgen want ik heb hier in Vlaanderen een probleempje met deel nr 3, dat deel kunnen ze pas leveren ten vroegste in augustus????????????
            Lijkt me straf, heb vorig jaar nog delen voor men oude carp cruncher XTA besteld en had die op 14 dagen.
            Met het nummer (code) die op je deeltje staat hebben ze voldoende info om via pc voorraad en levertermijn te kennen.

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎