hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • rimol
    Newbie
    • 28-10-2009
    • 4
    • ter Apel

    hulp gevraagd

    Hallo mensen ik ben net nieuw hier en ik heb een vraag.

    Mijn huidige hengel 9.50 meter is ondertussen aan vervanging toe.

    Ik vraag mij eigenlijk af wat nu beter is. Opnieuw een 9.50 meter of naar een 11.00 meter gaan.

    ik heb ondertussen wat rondgeneust en aaardig wat leuke hengels van 9.50 mteer gezien die binnen mijn budget vallen ( ca 200 euro). Ook heb ik twee 11.50 meter stokken gezien die binnen het budget vallen. Volgens mij niet de nieuwste modellen maar dat maakt mij niet uit.
    welke ik gezien heb is een senzas roubaix 100 en een maver active. Beide dus 11.50 meter lang.

    Mijn vraag bestaat eigenlijk uit twee delen. Moet ik misschien naar een 11.50 meter en zijn de bovengenoemde hengels voor het geld een goede aankoop.

    ik ben benieuwd naar jullie reacties
  • cheffie
    Beginners geluk
    • 03-04-2008
    • 664
    • Noord Holland

    #2
    Prijzen zeggen mij in eerste instantie niet veel. Bedenk goed wat je wil met de hengel, welke type visserij. Vijver visserij op karper, kanaal visserij, vis je meer op voorns of op brasem. Wil je een snelle hengel of juist niet...
    Een hengel van 11,5 meter kan je ook vissen op 9,5 meter. Anders om word een lastig verhaal. Een metertje verder kan in bepaalde gevallen prettig zijn.
    Vraag de winkelier ook hoe lang er nieuwe, extra, delen verkrijgbaar zijn. In het, ongelukkige geval, van breuk is het prettig als je nog een nieuw deel kan aanschaffen. Als dit namelijk niet het geval is dan kan je weer opzoek naar een compleet nieuwe hengel, dan wordt goedkoop weer duurkoop.

    Succes met je aankoop.

    Grtz Hans

    Reageer

    • rimol
      Newbie
      • 28-10-2009
      • 4
      • ter Apel

      #3
      dank je voor je reactie Hans.

      De hengel zal uitsluitend gebruikt worden voor het vissen op voorn en brasem.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎