Nieuwe vaste stok :-)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • joppievis
    replied
    Is wel leuk, ik ken Shimano al uit de tijd dat ik een wielersport speciaalzaakje had.
    Shimano is heel groot in onderdelen voor fietsen, ook toen hadden ze de filosofie al om steeds weer de produkten beter te maken, iets wat ze nog steeds doen, ook met name in hengelsport.
    Ik ken de Shimano exage niet verder dan uit de folder, maar weet zeker dat de stok naar alle verwachtingen zal werken.
    Een hele goede keuze lijkt me, ook de prijs lijkt me bijzonder intressant, voor datgene wat je koopt.
    Dus vang ze........................de vissen dan!!!

    Greetz Jop

    Laat een reactie achter:


  • Fritsie
    replied
    ehum verwiijderd denk ik ik heb geen id meer, wat was je vraag?

    Laat een reactie achter:


  • Sido
    replied
    fritsie bekijk je pb inbox ding even, ik heb je ooit een vraagje gestuurd, wat weet ik al niet meer

    Laat een reactie achter:


  • hj
    replied
    Fritsie,

    Ik heb me vrijdag zelf ook verwend met de Shimano Exage 1300 pack. Veel kan ik er nog niet van zeggen. Wel heb ik het idee dat er al veel van zijn verkocht. Ik wilde hem vorige week al kopen, maar er waren me er twee voor op dat moment. Ik moest dus wachten. Dat was goed balen. Ik heb er gisteren mee gevist en hij bevalt me erg goed. Ligt lekker in hand. Voordeel vind ik de goede garantie/service van Shimano als je een keer een deeltje breekt.

    Hoe was jouw test ? Bij mij wilden ze niet zo goed bijten.

    Gr.HJ


    [Gewijzigd door hj op 04-23-06 at 11:31 AM]

    Laat een reactie achter:


  • Fritsie
    replied
    Dat is em inderdaad! :-)

    Laat een reactie achter:


  • Sido
    replied
    [TAB]Shimano Exage AX Competition 1300 Pack [TAB]
    [TAB]Het was geen eenvoudige opgave om de vorige Exage Competition verder te verbeteren. Veel veranderen moest Shimano ook niet doen, want op de hengel was weinig aan te merken. Maar neem de nieuwe Exage AX competiehengel maar in de hand en U zult ervaren dat de hengel nog strakker en lichter is. Deze stok is redelijk allround, zelfs bij veel wind is hij nog handelbaar.

    die?

    Laat een reactie achter:


  • Fritsie
    startte een discussie Nieuwe vaste stok :-)

    Nieuwe vaste stok :-)

    Goedemorgen allemaal ik heb mezelf gister maar es van een neiuwe vaste stok voorzien en wel een Shimano Exage 1300 met 5 delige topsets en een cupping kit. Vandaag ga ik em testen. Is er toevallig iemand hiet op het forum die met dezelfde stok vist?
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎