Nieuwe vaste stok :-)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • † John van der Zee
    replied
    nu was ik vanavond in een hengelsport zaak die hs gorkum heet
    en de eigenaar zegt dat ik spijt krijg dat ik de shimano exage heb wat het vierde deel is te zwak zoals hij beweerd
    dat breekt zomaar bij een grote vis om dat deze dunner is dan bij het vorige model
    en ik heb er laatst nog wel 37 kilo brasem mee uit gehaald in het voorns kanaal zonder een probleem zelfs als die gepikkelt was
    hij is zelf colmis en ultimat gek zeg maar
    ik denk dat het wel mee zal vallen want als je die engelse hengelsportbladen moet geloven vangen ze daar er zelf karpers van 60 cm mee
    en die zijn best een klein beetje sterk

    ik heb er in iedergeval nog geen spijt van en hij is zeker zterker dan mijn vorige hengel en die is ook nog heel

    [Gewijzigd door wedstrijdvisser nl op 06-09-06 at 07:47 PM]

    Laat een reactie achter:


  • arnold
    replied
    ja dat snap ik dat je voor kwalitiet betaald maar je kan ook ruim 3000 euro voor een hengel
    betaalen en dan weet je ook dat je kwalitiet hebt of niet?
    maar dat geven denk de meeste mensen niet uit teminste als ik dat zou doen weet ik dat ik nooit meer viste
    want mijn meisje schiet me dood ~0 ~0 ~0

    Laat een reactie achter:


  • joppievis
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door joppievis

    Is wel leuk, ik ken Shimano al uit de tijd dat ik een wielersport speciaalzaakje had.
    Shimano is heel groot in onderdelen voor fietsen, ook toen hadden ze de filosofie al om steeds weer de produkten beter te maken, iets wat ze nog steeds doen, ook met name in hengelsport.
    Ik ken de Shimano exage niet verder dan uit de folder, maar weet zeker dat de stok naar alle verwachtingen zal werken.
    Een hele goede keuze lijkt me, ook de prijs lijkt me bijzonder intressant, voor datgene wat je koopt.
    Dus vang ze........................de vissen dan!!!

    Greetz Jop
    Oorspronkelijk geplaatst door sid

    waar ik dat stukje text (kijk mn 1e post in dit topic) weg heb issie 700 euro, dat vind ik niet echt interessant, of is dat een heel gewone prijs voor ditsoort hengels?
    Over priizen van hengels laat ik me nooit uit, in de tijd dat ik Shimano racefiets onderdelen verkocht werd er ook al enorm gerommeld met prijzen.
    Elk produkt heeft zijn waarde, dus ook Shimano hengels.
    En Nederlanders kunnen zo lekker zagen over prijzen...lol.
    Kwaliteit kost altijd geld..............want daarvoor is het kwaliteit.

    Greetz Jop

    Laat een reactie achter:


  • Sido
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door joppievis

    Is wel leuk, ik ken Shimano al uit de tijd dat ik een wielersport speciaalzaakje had.
    Shimano is heel groot in onderdelen voor fietsen, ook toen hadden ze de filosofie al om steeds weer de produkten beter te maken, iets wat ze nog steeds doen, ook met name in hengelsport.
    Ik ken de Shimano exage niet verder dan uit de folder, maar weet zeker dat de stok naar alle verwachtingen zal werken.
    Een hele goede keuze lijkt me, ook de prijs lijkt me bijzonder intressant, voor datgene wat je koopt.
    Dus vang ze........................de vissen dan!!!

    Greetz Jop
    waar ik dat stukje text (kijk mn 1e post in dit topic) weg heb issie 700 euro, dat vind ik niet echt interessant, of is dat een heel gewone prijs voor ditsoort hengels?

    Laat een reactie achter:


  • Sido
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fritsie

    ehum verwiijderd denk ik ik heb geen id meer, wat was je vraag?
    mijn vraag weet ik al niet meer

    Laat een reactie achter:


  • arnold
    replied
    he bedankt voor de reactie zal zeker gaan kijken even ben erg nieuwsgierig geworden naar de stok
    als er merr reacties zijn hoor ik het wel die er ervaring over hebben .
    en ja ik wist ook niet of het mocht mijn excuses er voor zal volgende keer om een pm te vragen er over

    Laat een reactie achter:


  • Fritsie
    replied
    Meld dat soort dingen gewoon ff via een pm.

    Laat een reactie achter:


  • hj
    replied
    Ik weet niet zeker of het is toegestaan op dit forum om prijzen te noemen en winkels te benoemen. Als dit niet mag hoor ik het wel. Het 13m pack kost 699 euro bij de shimano pole centers.

    Laat een reactie achter:


  • arnold
    replied
    waar kan ik een prijs indicatie krijgen webcite of zoo waar moet ik aan denken
    je mag me ook mailen als je wild

    Laat een reactie achter:


  • † John van der Zee
    replied
    ik kan je de exage je echt aan raden ze vissen in engeland er mee op karper tot een cm of 60 heb het zelf gelezen bij de test van die hengel
    en prijs kwaliteit is goed

    Laat een reactie achter:


  • arnold
    replied
    nou ik vis nu met een krakolino franko 11 meter zonder topcet was toen 375 euro
    en zoek eigenlijk een andere met top zets en een allrounder waar ik vis zit ook veel brasems
    dus ja ben ik alles na vragen en als ik wat hoor of zie na vraagen
    kwa prijs kwalitiet

    Laat een reactie achter:


  • † John van der Zee
    replied
    wat wil je weten arnold over de hengel

    Laat een reactie achter:


  • arnold
    replied
    nieuwsgierig vraag je wat heb je betaald voor deze stok en heb je er een foto van??

    Laat een reactie achter:


  • Fritsie
    replied
    heb er vandaag ff 3 uur mee gevist en had toen alweer bijna 7 kg brasem in mijn net. Hij vist prima eerst was het windstil en daarna stond hij recht op de stok. Dat was wel ff spannend de eerste x op 13 meter en dan gelijk harde wind.
    Later nam de wind af en kon in relaxed vissen en aardig vangen.
    Denk dat ik een goeie koop heb gedaan.

    Wedstrijdvisser zie pb

    Laat een reactie achter:


  • † John van der Zee
    replied
    hoi fritsie

    ik heb deze stok sinds half december kompleet met drie extra topsets van 5delen + cupkit
    + foudraal
    ik heb er nu pas drie keer mee gevist maar ik moet nu nog steeds een platte vangen om te kijken hoe die zich daar mee houd
    ik vindt hem heel prettig vissenhet einddeel is wel wat dikker dan me vorige hengel maar dat kan ook wel lekkerder zijn krijg ik niet zo'n kramp in me handen als het een beetje waait
    ik had vandaag wel een mooi voorn van bijna 30 cm er aan maar de hengel blijft er vindt ik wel strak onder dus weinig buiging van de top dat is wel lekker met elastiek vissen
    volgende week eerst op de linge nog een keer
    en dan op 6 mei en 14 mei in het voorns kanaal
    laat die brasem maar komen
    hij schijnt in engeland veel voor karper visserij gebruikt te worden en niet van die kleintjes hoor
    ik heb foto's gezien van karpers van een cm of 60
    en dat was bij een test van deze hengel door een engels hengelsport blad
    hij is sterker dan mijn ultimate ambassador 789 als je er in knijpt blijft deze wel rond en die van ultimate voel je echt ovaal worden

    ps wat heeft die jou gekost en waar heb je hem gekocht

    [Gewijzigd door wedstrijdvisser nl op 04-23-06 at 05:15 PM]


    [Gewijzigd door wedstrijdvisser nl op 04-23-06 at 06:17 PM]

    Laat een reactie achter:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎