Q-box

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Klaas Hoen
    Met enige kennis...
    • 09-04-2006
    • 346
    • gorredijk

    #16
    naja hij zit gewoon super heb vandaag er ff op gezeten..en het valt je echt reuze mee..

    het is dan wel een namaak maar echt waar je geld zie je der echt in trug.. en alle extra's zoals modules en steunen of wat dan ook het is gewoon neit duur...bv als je een module bij rive of milo wil kopen hoeveel ben je dan wel niet kwijt..heb gehoord dt je wel soms voor een module van rive wel 100€ kwijt bent..
    naja als ik hem heb..duurt waarschijnlijk 2 tot 3 weken dat me sponsor um binnen heeft zet ik hem helemaal op en dan kunnen jullie mooi met jarloerse oogjes toe kijken(grapje..)
    StuntelLaar

    Reageer

    • Klaas Hoen
      Met enige kennis...
      • 09-04-2006
      • 346
      • gorredijk

      #17
      en als je een beetje knutselactief bent dan kun je het transport systeem er zelf ook op monteren en het transport systeem de echte lijkt niet zo super..dus als je zelf een beetje kien in zoiets bent dan kan je er echt alles naar je eigen wens maken..
      StuntelLaar

      Reageer

      • Fritsie
        Frequent aanwezig
        • 19-10-2005
        • 185
        • Heerenveen

        #18
        Sponsor???????? Arnold cker nou ik zal tegen em zeggen dat je em wel ken betalen
        Catch and release

        METHOD FEEDERVISSER!!!!!!!

        Team www.hengelsportcentrumarnold.nl

        Reageer

        • janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Klaas Hoen

          en als je een beetje knutselactief bent dan kun je het transport systeem er zelf ook op monteren en het transport systeem de echte lijkt niet zo super..dus als je zelf een beetje kien in zoiets bent dan kan je er echt alles naar je eigen wens maken..
          Klaas ik wens je er heel veel vis plezier mee Het is toch een prachtig kissie En wat het transport systeem betreft ,gewoon zelf maken Ik heb al heel wat van die zgn transport systemen gezien ,ook diverse van Rive ,maar ik ben er niet van onder de indruk Het is allemaal erg licht ,of in onbalans met de wielen achter op Nee dat loopt lekker Hele dunne asjes ,met een beetje gewicht er op buigt de zaak door En we weten allemaal de hedendaagse visser sleept wat mee Ik heb wel vertrouwen in je aan pak En we zien je creatie met spanning te gemoet
          Groeten van Jan de visser

          Reageer

          • Klaas Hoen
            Met enige kennis...
            • 09-04-2006
            • 346
            • gorredijk

            #20
            ik ga morgen weer ff kijken of ze hem al binnen hebben en als ik um heb dan laat ik de nieuwe transport wieletjes wel ff op foto zien..
            StuntelLaar

            Reageer

            • Boeze
              Komt net kijken
              • 16-06-2005
              • 83
              • Tynaarlo

              #21
              En Klaas,

              hoe bevalt de Q-box? Ben zelf namelijk ook opzoek naar een nieuwe zitkist, maar ben niet van plan om er 5 á 6 honderd euro voor uit te geven. En heb nu dezelfde Q-box zien staan in de Witvis Totaal bij BHC.

              Boeze.
              Pas bij 2 golven onder is het beet!

              Reageer

              • Klaas Hoen
                Met enige kennis...
                • 09-04-2006
                • 346
                • gorredijk

                #22
                ja hij is me nog op geen 1 ding tegen gevallen hij zit gewoon super, echt iets voor mensen die er niet te veel geld voor ove rhebben en die er tog wel goed bij willen zitten..!!

                ik raad het je wel aan..ik hoor het nog wel s6
                StuntelLaar

                Reageer

                • Boeze
                  Komt net kijken
                  • 16-06-2005
                  • 83
                  • Tynaarlo

                  #23
                  Ik zal vanmiddag eens even kijken bij de plaatselijke hengelsportzaak. Ik heb hem nu op internet gezien voor 240 euro, zal eens kijken of het mij ten eerste wat lijkt en ten tweede of ze door de bocht willen.

                  je hoort het nog wel.

                  Boeze.
                  Pas bij 2 golven onder is het beet!

                  Reageer

                  • Klaas Hoen
                    Met enige kennis...
                    • 09-04-2006
                    • 346
                    • gorredijk

                    #24
                    tsja welk type zoek je dan?...het handige is ook dat je ze mooi hoog op kan bouwn..!!
                    StuntelLaar

                    Reageer

                    • Boeze
                      Komt net kijken
                      • 16-06-2005
                      • 83
                      • Tynaarlo

                      #25
                      Precies dezelfde als jij liet zien op het plaatje, pole system. Ben vanmiddag heen geweest, en de mannen wouden door de bocht voor 240 euro, en ik vond het een mooie kist. Ga hem volgende week bestellen!

                      Boeze.
                      Pas bij 2 golven onder is het beet!

                      Reageer

                      • sven
                        Met enige kennis...
                        • 17-10-2003
                        • 396
                        • Venlo

                        #26
                        Hallo medevissers,

                        Onlangs heeft mn jongere broer ook de pole-system gekocht,echt een leuke kist voor die centen,controleer wel of alle uitschuifpoten naar behoren werken,bij een poot werkte het mechanisme niet,we kregen weliswaar meteen een nieuwe,maar toch...eff checken.
                        Ben zelf ook aan het orienteren naar een nieuwe kist,ik ben gecharmeerd van de nieuwe foxkistjes,zijn alleen nog bijna nergens te krijgen,heeft iemand van jullie ervaring met deze?

                        groetjes sven
                        groeten sven

                        Reageer

                        • Klaas Hoen
                          Met enige kennis...
                          • 09-04-2006
                          • 346
                          • gorredijk

                          #27
                          tsja met dat klik systeem moet ik um ff vastlijmen wil er bij mij heel soms wel eens af gaan..beetje vaag...maarjah...
                          StuntelLaar

                          Reageer

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎