OUDE KOEKJES???

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • helpat
    Frequent aanwezig
    • 27-09-2004
    • 154
    • Beek (zuid-limburg)

    OUDE KOEKJES???

    Hallo,

    Ik vroeg me af of het zin heeft om koekjes die niet meer te eten zijn, fijn te malen en die onder het lokvoer te doen. Ik heb hier namelijk een verzameling van wafels, chocospritzen, droge koekjes.
    (kan ik dit dan beschouwen als koekjes meel of moet ik dit dan nog extra erbij doen, omdat koekjesmeel toch weer anders is)
  • SvVoorden
    Sportvisser
    • 26-07-2002
    • 747
    • Woerden

    #2
    Het ligt eraan waarom ze niet meer te eten zijn.
    Belangrijk bij het maken van visvoer is dat het vers moet zijn en goed afgesloten.
    Als koekjes niet meer lekker zijn omdat ze oud zijn dan zijn ze waarschijnlijk dus ook niet geschikt voor het visvoer. Ze moeten nog wel een beetje lekker ruiken. Ruiken ze muf gooi ze dan gewoon weg.
    De koek die veelal gebruikt wordt voor koekjesmeel zijn gewoon partijen die gebroken zijn of gewoon afgekeurd.
    Er hoeft niets aan toegevoegd te worden, als je koekjes maalt heb je koekjesmeel. Er zit wel veel verschil in wat voor koekjes je gebruikt. De ene is veel kleffer en zoeter dan de andere.
    Sjaak van Voorden

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      ~z~ toch niet serieus zeker

      Reageer

      • TIP
        Frequent aanwezig
        • 31-01-2004
        • 201
        • wapenveld

        #4
        als ze slof zijn gooi ze maar weg dan werk het niet meer hoe verser hoe beter de koekjes die je koopt als meel zijn vaak de breuk die van de band afvallen en niet worden hergebruikt en dat word ook als vaak weer gedaan .
        ver weg korf slingeraar
        gj kommer

        Reageer

        • janb
          jan b
          • 21-11-2005
          • 1982
          • 't Nieuweland

          #5
          Enkel al het feit dat je je af vraagt ,of het zin heeft om van die ouwe muffe rotzooi nog een voer te maken ,waar je nog een ,of meerdere vissen mee zou kunnen vangen Is op zich al reden genoeg om de troep in de kliko te flikkeren Ik heb kort geleden nog eens een topic gelezen over zelf vertrouwen Nou lijkt het mij dat je dat met zulk voer niet op een al tehoog plan zal kunnen brengen Maar ja wie weet !!
          gr /Jan de visser
          Groeten van Jan de visser

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎