DAGELIJKSE DISCUSSIE over vangst en problemen van de laatste dag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • johnnyplayer
    Newbie
    • 29-06-2004
    • 10

    Vandaag in Naarden wezen vissen in de vesting. Van 08:00 tot 11:00; 4 brasems waaronder een nieuw PR (54 cm) en een paar hele mooie dikke voorns.
    Tis nog wel erg koud s'ochtends vroeg maar ik had vanmiddag geen tijd.. en morgen ook niet dus was mijn enige kansje dit weekend.

    Alle vissen gevangen aan 2 made + 1 caster met een vaste stok met 12 honderste hoofdlijn en 10 honderste onderlijn met haakje 18.


    [Gewijzigd door johnnyplayer op 04-02-05 at 10:38 PM]

    Reageer

    • snoeker
      Frequent aanwezig
      • 25-11-2004
      • 127

      ook effe geprobeerd vandaag om wat visjes te verschalken,was trouwens weer de eerste keer dit jaar.
      had gevist van 14.00 tot 18.00. stand 10 blankvoorns,3 kleine karpers,en 1 blei
      merendeel met witte maden en kleine maiskorrels.

      Reageer

      • Vissport
        Sportvisser
        • 07-01-2004
        • 756
        • Maasbracht

        Vandaag voor de eerste keer gevist op mijn nieuwe stek. 2 mooie brasems en 1 zeer mooie winde. Niet veel ik weet het maar de nieuwe stek moet eerst grondig verkend worden en opgebouwd. Ben begonnen met de feeder, en intussen 2 volledig nieuwe lijnen gemaakt, met dobbertje van 1,25 gr . De waterdiepte is nu 370 cm, dus beduidend minder dan op mijn oude stekkie. Er stond in ieder geval teveel wind om toch door te gaan met de nieuwe lijnen dus. De volgende sessie zal met de lange stok gevist worden, ben benieuwd wat de nieuwe stek me zal brengen. ipe: nog een leuk detail, ik zag een man met een touwtje op en neer gaande bewegingen maken, ben eens gaan kijken wat die daar aan het uitspoken was, en wat bleek, de vent had zijn sleutels in het water laten vallen en was met een magneetijzer aan het proberen om zijn sleutels weer op te vissen, dus dat is weer een nieuwe manier van vissen .....
        het sleutelvissen.
        www.pa3gju.nl
        Beste groeten.

        Reageer

        • Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 490
          • Hoogezand

          :? Moi,

          Eindelijk eens een keertje lekker gevist., en wat gevangen. ( Ooster Moerse vaart)

          Het waren wel geen kilooooooos, maar toch 23 maatse voorns.
          Ik verspeelde denk ik een hele beste brasem.
          Trouwens dat vind ik wel frapant, het beet goed, maar alleen voorn, misschien dat dat ook kwam omdat ik een 5 cm. boven de bodem viste dit in verband met een hoop troep op de bodem.
          Wel kon ik merken dat dit de 1e keer was dit jaar dat ik vaak beet had, want ik miste nog al wat. ( misschien maar 80 % van de aanbeten verzilverd).

          Mijn nieuwe voertje ook uitgeprobeerd, en ik moet zeggen ik heb er alle vertrouwen in.

          Het komend weekend even in het Oranje kanaal vissen, volgens zeggen wordt daar op dit moment goed gevangen.

          Groetjes Henk


          KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

          Reageer

          • Hegeganz
            Newbie
            • 26-04-2005
            • 15

            Zondag nog even 3 uurtjes wezen vissen stuk of 20 voorns, 4 brasems mooie brasems.
            tight lines

            Reageer

            • hbtje
              Sportvisser
              • 02-02-2005
              • 773
              • heerde

              Nou heb gisteren weer in dat nare apeldoorsn kanaal gevist 7 visjesssss 220 gram 1 had 1 paling bij en die won dus,volgende week weer lekker feederen op de yssel kun je ieder geval beetje platten vangen
              wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

              Reageer

              • roeln
                Newbie
                • 24-08-2004
                • 38
                • Ternat

                Zaterdag een heerlijke namiddag gehad op de dender in denderleeuw : op 3.5 uur 67 voorns en 3 20+ baarzen! lekker

                Zondag op de parkvijver in kessel-lo ging het wat moeilijker 5 mooie voorns op 2 uur. Misschien was 't te warm ...
                Gelukkig had ik mijn leber bij. Eerst geen beetje te bekennen. Dan wat leber in een voerballetje ter grootte van een pingpongballetje niet te hard aangedrukt te water en een paar seconden later een in leber gedrenkte made aan de haak er bovenop en prijs! Dan loopt het een paar minuten goed en dan loopt het weer dood... effe blijven volhouden ... niets... dan nog wat leber/voer en weer prijs....
                Mij moeten ze niet meer proberen wijsmaken dat middeltjes zoals leber niet werken

                Reageer

                • brazel
                  Newbie
                  • 29-04-2005
                  • 9

                  Afgelopen zondag in de amstel wezen vissen.
                  Lekker weer, zat er van 09.00-17.00 vangst
                  24 brasems en 6 voorns met mijn feeder.
                  vangst vanaf april 2006: brasem 89, voorn 37, zeelt 3, baars 5, pos 1

                  Reageer

                  • brazel
                    Newbie
                    • 29-04-2005
                    • 9

                    Vandaag in de vecht gevist, terhoogte van breukelen.
                    vangst 6 brasems en 6 voorns.
                    Werd wel een beetje ziek van al die plezier boten, dit is
                    niet fijn als je met een picker aan het vissen bent
                    vangst vanaf april 2006: brasem 89, voorn 37, zeelt 3, baars 5, pos 1

                    Reageer

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎