Feedervissen op het Ketelmeer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Robert S
    Newbie
    • 03-08-2007
    • 31
    • Vroomshoop

    Feedervissen op het Ketelmeer

    Hallo,

    Ik houd dit forum al lange tijd in de gaten voor tips in de hoop dat ik nog meer vis kan vangen, en ik moet zeggen dit lukt aardig.

    Maar nu zit ik met een vraag ik ben al vaak naar het Ketelmeer wezen vissen met een maat van mij met de feeder, ondanks dat wij niet extreem veel vingen blijven we terug komen omdat dit toch wel een erg mooi viswater is, onze vangesten bleven beperkt tot het vangen van aardig wat voorntjes, maar helaas bleven de grote brasems uit, wie kan mij helpen met dit probleem in de hoop dat ik nu eindelijk eens een keer die platte vang waar ik al zo lang op wacht.
  • Eijkb
    Banned
    • 13-08-2003
    • 215

    #2
    Hallo,

    Ik heb twee keer op het ketelmeer gevist en beide keren erg goed gevangen (groot en klein, brasem e.a). Ik viste daar met een winckle picker en medium feeder op ongeveer 20 tot 80 meter uit de kant op warme dagen. Veel (levend) voer en regelmatig je stek bijvoeren was de sleutel tot het succes.

    Reageer

    • Robert S
      Newbie
      • 03-08-2007
      • 31
      • Vroomshoop

      #3
      Nou afgelopen weekend weer aan het Ketelmeer geweest met mijn maat, we zijn niet verder gekomen dan een hele sooi voorntjes, weer geen mooie brasems kunnen vangen, we hebben alle afstanden geprobeerd van 15 meter uit de kant tot een meter of 70, op alle afstanden vingen we alleen maar voorntjes.

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #4
        vis je niet met te licht voer soms ,ik bedoel te droog zeg maar.

        voer moet lekker verzadigd zijn op die grote wateren hoor.

        Reageer

        • Robert S
          Newbie
          • 03-08-2007
          • 31
          • Vroomshoop

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
          vis je niet met te licht voer soms ,ik bedoel te droog zeg maar.

          voer moet lekker verzadigd zijn op die grote wateren hoor.
          Ik heb het voer niet te droog, ook voorzien van het nodige levendig aas en casters en mais, maar nog alleen maar voorntjes vindt het wel jammer, want het Ketelmeer is wel een geweldig water om te zitten.

          Reageer

          • Eijkb
            Banned
            • 13-08-2003
            • 215

            #6
            Kan me idd nog wel herinneren dat je daar het beste je stek goed aanhoud (dus niet zo maar ergens ingooien). Eerste instantie voorntjes / baarsjes maar na ongeveer 45 minuten werden de vissen groter en vingen we meer brasem (tot aan 63cm toe).

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎