werphengel ( werpen )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Driehoek
    replied
    Chrisjevisjuh:
    hier een 4 tal mogelijkheden om te feederen...

    Montage nr 1:


    Montage nr 2



    Montage nr 3



    Montage nr 4



    Als ik jouw was zou ik zo min mogelijk 'extra's' gebruiken zoals hoekafhouders e.d. maar dat is persoonlijk...

    Laat een reactie achter:


  • chrisvisjuh
    replied

    Laat een reactie achter:


  • chrisvisjuh
    replied
    volgensmij heb ik met korfje en alles helemaal verkeerd zitten.
    ik maak er wel ff een foto van en zet het hierrop dn kunnen jullie misshcien helpen

    Laat een reactie achter:


  • cquad
    replied
    Ik hou altijd aan bij optimale omstandigheden:

    Wanneer ik een bal draai, en hem met de duim en wijsvinger licht inknijp hij bij de

    Vaste stok:
    In 2'en valt

    Feeder:
    Rul uit elkaar valt (meerdere stukjes)

    Laat een reactie achter:


  • spuiliefhebber
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cquad
    Je houd het korfje met 1 hand vast, je zorg dat het onderkant van het korfje op je wijs/middel/ring vinger rust. Zo kun je met je duim het korfje vullen.

    Ik druk eerst een gedeelte aan, daarna doe ik daar wat los erboven op..
    en zorgen dat het met 1 keer in je korf zit dus geen te droog voer dat spoelt er gelijk uit en geen pap er van maken .

    redelijk droog voer maken dus beetje rul dat als je er een bal van maakt dat het net een beetje uit mekaar brokkelt.

    en op een feederlijn komt geen lood ,niet boven de korf en ook niet op de onderlijn.

    Laat een reactie achter:


  • spuiliefhebber
    replied
    ja kijk maar uit douwe je mag hier geen grappen maken van die meneer die hier al 2 weken lid is

    Laat een reactie achter:


  • Douwe
    replied
    Spui je was mij echt voor, wie werpt zijn hengel nu op de voerplek en wie vist nu met korfjes zonder bodem dan kun je net zo goed je voer direct in het water gooien.

    Laat een reactie achter:


  • cquad
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door chrisvisjuh
    wie kan zeggen hoe je aas in je voerkorfje doet? er zit toch geen bodem in? xD
    Je houd het korfje met 1 hand vast, je zorg dat het onderkant van het korfje op je wijs/middel/ring vinger rust. Zo kun je met je duim het korfje vullen.

    Ik druk eerst een gedeelte aan, daarna doe ik daar wat los erboven op..

    Laat een reactie achter:


  • JohanPG
    replied
    Je maakt er gewoon een bal van, als het een beetje een goede bal is zal hij er niet zomaar uitvallen hoor

    Laat een reactie achter:


  • chrisvisjuh
    replied
    wie kan zeggen hoe je aas in je voerkorfje doet? er zit toch geen bodem in? xD

    Laat een reactie achter:


  • JohanPG
    replied
    Een voerkorf bevat al lood, dus ik denk het niet.. (Mss dat aan de lijn van het haakje nog lood moet, dat vroeg ik mezelf ook af).

    Laat een reactie achter:


  • chrisvisjuh
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cverhoeven
    Je kunt dit doen op verschillende manieren.

    1. feederen, je hangt dan een korfje aan je lijn en hier zit het voer in op deze wijze is je lokvoer altijd dicht bij de haak.
    2. matchen, je gooit het lokvoer op 1 plaats (discussie genoeg over hoe dit te doen ) en zorgt door een makering op je lijn en een richtpunt dat je altijd dicht bij je voerplek komt.

    Het is echter wel essentieel dat je probeert zo dicht mogelijk bij je lokvoer plek te blijven, of evt iets van je plek af in de richting van de stroming als je stromend water hebt. Waarom zou je anders voeren
    wie kan er iets uileggen over een voerkorfje moet je dan daar onder ook nog lood doen?

    Laat een reactie achter:


  • spuiliefhebber
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cverhoeven
    U laat uw ware aard nu wel heel duidelijk naar boven komen succes met verder posten
    bedankt he jij ook veel plezier en zeg maar je tegen me.

    Laat een reactie achter:


  • cverhoeven
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
    nee

    kan ik niet doe jij dat maar
    U laat uw ware aard nu wel heel duidelijk naar boven komen succes met verder posten

    Laat een reactie achter:


  • spuiliefhebber
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door cverhoeven
    Spui, kun je af en toe ook eens een inhoudelijke serieuse posting doen? De topic starter vraagt een advies en kan best een geintje waarderen, maar een beetje hulp zou hij/zij nog meer waarderen

    Ik moet soms erg lachen om je one-liners maar soms is het een beetje over de top....


    nee

    kan ik niet doe jij dat maar

    Laat een reactie achter:

Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎